2004 Chrysler Crossfire

Crossfire

  • SLK-t szerettem volna eredetileg, aztán olvastam valahol, hogy a Crossfire lényegében egy SLK vagányabb külsővel.

    Megnéztem párat, és döntöttem.

    3,2, V6, 218 le., 5 fokozatú tiptronikkal a hátsókerekekre. :)

  • Garázsok képei között visszatérő témaválasztás. :)

  • A ilyenkor szokásos összes olaj (13 l.), és szűrő (5 db.) csere megvolt. :)

  • Be kellett szerezni a váltóhoz egy nívót is, mivel gyárilag csak a ledugózott cső van ...és az öreg megszokta, hogy kézben tartja az ellenőrzés jogát. :D

  • És az eddigi együtt eltelt időről néhány dolog hirtelen.

    -Aki magas (190 felett) ne ebben a típusban gondolkodjon. Szerencsére én nem vagyok annyira magas, így élvezem a testre szabott, kompakt érzést!
    -Tárolóhely az utastérben zavarba ejtően kevés van. Kesztyűtartó, és a könyöklőben elrejtetten kívül, még vannak hálós zsebek az ajtóban, a középkonzol oldalán, és az ülések mögött is. De ezeket a hálókat nem szoktam használni, szerintem csak a kupit teszik láthatóvá.
    Pl. olyan kis dolgoknak nem találtam helyet, mint a telefon, és a céges sorompónyitó kártya, amik jobb ha kéznél vannak, és könnyedén elő lehet kotorni őket. Persze együtt tudok élni ezzel a hatalmas problémával. :)
    -De ezzel ellentétben a csomagtartó szinte hatalmas, simán elnyel egy nagybevásárlást is!
    -Valaki írta, hogy hátsó gumit sűrűn cserélek majd. Lehet igaza lesz. :D Tolja mindenhol a seggét főleg ha kikapcsolom a kipörgésgátlót, arról nem is beszélve ha üres a tank, és az a súly is lekerül a hátsó tengelyről. ...ami sűrűn elő is fordul, mivel nincs 50 liter. (Katalógusadat 60 liter, de esküszöm hazudnak! :D )
    -Fogyasztásra írta egy típustárs, hogy nála 20 liter, főként városi használatban. Én vegyesen, jobbára közúton, autópályán megyek, így 10-11 liter (téli adat). Azóta beállt 9-es átlagra, élvezkedést nem elhagyva! :) Nem lesz ezzel gond.
    -Motor, váltó, futómű, hibátlan Merci gyártmány, nem lehet rá egy rossz szavam sem. Hangját imádom, még V8-ból nézve is!
    -Aki ismeri a Merci bajuszkapcsolót, amiben összesűrítettek mindent amit mások kettőbe szoktak, annak lehet nem lett volna érdekes, de nekem az volt, főleg, hogy az irányjelző / ablaktörlő / mosó / reflektor / fénykürt kombó valódi helyén, igazából a tempomat kapcsolója van, és mikor megszokásból index helyett fixálja az ember a sebességet, az a legviccesebb. :) De minden megszokható, csak mint első furcsaság.
    Mi van még?
    -Vicces nézni ahogy a beülni készülő emberek végül úgy esnek be az alacsony üléspozíció miatt. :)
    -Ülés kemény, futómű feszes, kicsit talán már túlzottan is ...mint egy igazi sportautóban! :D
    -Elöl 18-as, hátul 19-es kerekek gyárilag.
    -Hátsószárny 100 körül kinyílik, 60-nál visszacsukódik, de lehet belülről is vezérelni, és különböző dőlésszögeket beállítani. ...Miért? Mert játszós autó, nagy gyerekeknek! :)

    Alig várom, hogy végezzek és ismét játszhassak! :D

  • Következő lépésben a típushibának mondott kormánykopás lesz újrabőröztetve, valószínűleg feketére.
    És itt látható a kormány bal oldalán azok az előbb említett érdekesen elrendezett bajuszkapcsolók is.

  • Multikar. :)

  • 215 l.

  • Napira használom, ezért kapott egy nappali menetfényt. :)
    Nem akartam egy oda nem illő lámpát, egy oda nem illő helyre befaragni, így a ködlámpa gyári kialakításába raktam egy kör alakú ledes menetfényt. (Sajnos az Osram által gyártott ködlámpa, és menetfény kombót egyelőre csak 90-es méretben gyártják, ez pedig 70mm.-es, de nem baj, így is hibátlan)

  • 2001 az első koncepció bemutatása. Felniket később egy az egyben meg is tartották! :D

    Wiki szerint ebben a szériában az előd a 2002-ben leállított, akkor már Plymouth helyett, Chrysler-nek nevezett Prowler volt, az utódja pedig a Dodge Challenger lett 2008-ban. Jó vérvonal!

  • A filmesautó. Cleveland Show, Holt Richter autója.
    Ennél azért nagyobb embereknek is ajánlott. :)

  • GTA 5 ben is feltűnik egy licensz nélküli másolata, mint Schyster Fusilade.

  • Egyik kedvenc részem: lőrés ablak + sportülés

  • Párom segítségével elkísérte az öreg Camarot Komáromba is. (Simán beengedték :)

  • Néhányan összejöttünk.

  • Kicsiben is.

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére