SLK-t szerettem volna eredetileg, aztán olvastam valahol, hogy a Crossfire lényegében egy SLK vagányabb külsővel.
Megnéztem párat, és döntöttem.
3,2, V6, 218 le., 5 fokozatú tiptronikkal a hátsókerekekre. :)

2004 Chrysler Crossfire
Crossfire
-
-
-
-
-
-
Garázsok képei között visszatérő témaválasztás. :)
-
A ilyenkor szokásos összes olaj (13 l.), és szűrő (5 db.) csere megvolt. :)
-
Be kellett szerezni a váltóhoz egy nívót is, mivel gyárilag csak a ledugózott cső van ...és az öreg megszokta, hogy kézben tartja az ellenőrzés jogát. :D
-
És az eddigi együtt eltelt időről néhány dolog hirtelen.
-Aki magas (190 felett) ne ebben a típusban gondolkodjon. Szerencsére én nem vagyok annyira magas, így élvezem a testre szabott, kompakt érzést!
-Tárolóhely az utastérben zavarba ejtően kevés van. Kesztyűtartó, és a könyöklőben elrejtetten kívül, még vannak hálós zsebek az ajtóban, a középkonzol oldalán, és az ülések mögött is. De ezeket a hálókat nem szoktam használni, szerintem csak a kupit teszik láthatóvá.
Pl. olyan kis dolgoknak nem találtam helyet, mint a telefon, és a céges sorompónyitó kártya, amik jobb ha kéznél vannak, és könnyedén elő lehet kotorni őket. Persze együtt tudok élni ezzel a hatalmas problémával. :)
-De ezzel ellentétben a csomagtartó szinte hatalmas, simán elnyel egy nagybevásárlást is!
-Valaki írta, hogy hátsó gumit sűrűn cserélek majd. Lehet igaza lesz. :D Tolja mindenhol a seggét főleg ha kikapcsolom a kipörgésgátlót, arról nem is beszélve ha üres a tank, és az a súly is lekerül a hátsó tengelyről. ...ami sűrűn elő is fordul, mivel nincs 50 liter. (Katalógusadat 60 liter, de esküszöm hazudnak! :D )
-Fogyasztásra írta egy típustárs, hogy nála 20 liter, főként városi használatban. Én vegyesen, jobbára közúton, autópályán megyek, így 10-11 liter (téli adat). Azóta beállt 9-es átlagra, élvezkedést nem elhagyva! :) Nem lesz ezzel gond.
-Motor, váltó, futómű, hibátlan Merci gyártmány, nem lehet rá egy rossz szavam sem. Hangját imádom, még V8-ból nézve is!
-Aki ismeri a Merci bajuszkapcsolót, amiben összesűrítettek mindent amit mások kettőbe szoktak, annak lehet nem lett volna érdekes, de nekem az volt, főleg, hogy az irányjelző / ablaktörlő / mosó / reflektor / fénykürt kombó valódi helyén, igazából a tempomat kapcsolója van, és mikor megszokásból index helyett fixálja az ember a sebességet, az a legviccesebb. :) De minden megszokható, csak mint első furcsaság.
Mi van még?
-Vicces nézni ahogy a beülni készülő emberek végül úgy esnek be az alacsony üléspozíció miatt. :)
-Ülés kemény, futómű feszes, kicsit talán már túlzottan is ...mint egy igazi sportautóban! :D
-Elöl 18-as, hátul 19-es kerekek gyárilag.
-Hátsószárny 100 körül kinyílik, 60-nál visszacsukódik, de lehet belülről is vezérelni, és különböző dőlésszögeket beállítani. ...Miért? Mert játszós autó, nagy gyerekeknek! :)
Alig várom, hogy végezzek és ismét játszhassak! :D -
Következő lépésben a típushibának mondott kormánykopás lesz újrabőröztetve, valószínűleg feketére.
És itt látható a kormány bal oldalán azok az előbb említett érdekesen elrendezett bajuszkapcsolók is. -
Multikar. :)
-
215 l.
-
Napira használom, ezért kapott egy nappali menetfényt. :)
Nem akartam egy oda nem illő lámpát, egy oda nem illő helyre befaragni, így a ködlámpa gyári kialakításába raktam egy kör alakú ledes menetfényt. (Sajnos az Osram által gyártott ködlámpa, és menetfény kombót egyelőre csak 90-es méretben gyártják, ez pedig 70mm.-es, de nem baj, így is hibátlan) -
-
-
-
2001 az első koncepció bemutatása. Felniket később egy az egyben meg is tartották! :D
Wiki szerint ebben a szériában az előd a 2002-ben leállított, akkor már Plymouth helyett, Chrysler-nek nevezett Prowler volt, az utódja pedig a Dodge Challenger lett 2008-ban. Jó vérvonal! -
A filmesautó. Cleveland Show, Holt Richter autója.
Ennél azért nagyobb embereknek is ajánlott. :) -
GTA 5 ben is feltűnik egy licensz nélküli másolata, mint Schyster Fusilade.
-
Egyik kedvenc részem: lőrés ablak + sportülés
-
Párom segítségével elkísérte az öreg Camarot Komáromba is. (Simán beengedték :)
-
Néhányan összejöttünk.
-
Kicsiben is.
-
-
Mostohatestvérek összefutottak
-
-
Terminator forgatásán mint montanai utcakép.
...Ki gondolta volna ezt tizenévesen, mikor aT2-t néztem épp ronggyá VHS-en. :):):) -
-
-
-
Minden árulkodó jel eltüntetve, pl. a magyar rendszám matrica a szélvédő sarkában.
-
Vagy a komáromi sorszámmatrica. :)
-
Terminator zárójelenet. Sajnos túl alacsonyak voltunk, és a pickup került a helyünkre. :)
-
Érkezett kis fejlesztés, előre 8x18, hátra 9,5x19
-
Azok a vonalak! ðŸ˜
-
Volt.
-
Lett
-
Felnik is fent.
-
-
Egy kis matricázás 😀 (hőálló)
-
-
Apróságok: index izzókat lecseréltem színtelen Diadem égõkre.
-
Rendeltem a sárgás, töredezett rendszámvilágítás helyett, gyári helyre való ledes egységeket.
-
A fekete felnikkel harmonizáló fóliázás került az ablakokra, és a tetõre is.
-
Volt:
-
Lett:
-
Balaton V8 ...akarom mondani V6. De az duplán! 😀
-
-
Komárom egy másik ikertesóval. :)
-
-
Kicsit sérült volt a festés az ablakkereten, ez most színváltással frissült.
Volt: -
Lett:
-
Oldallámpák európai kivitelűek voltak (a lyuk helye is telibe műanyag), de ez könnyedén orvosolható. :)
-
-
Mindjárt jobb! :)
-
-
Irányjelzővel.
-
-
Télen, nyáron.
-
Elvált tetőkárpit cseréje feketére.
-
-
-
-
-
Leutánoztak... :)
-
-
Törökszentmiklós
-
Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!