1989 Ford Ranger XLT supercab

Ranger

  • projektelesre vettem, na azt lehet rajta boven...

  • elso furdes szerintem kb. 5 ev utan, konnyebbek lettunk 150 kilo sarral es rozsdaval

  • world of tanks

    valami 20 eves olajjal kevert raszaradt taknyot legalabb masfel oraba tellett levakarni, most mar kinez valahogy (legalabbis a tank)

    kozben megjott az elso fekfelujito keszlet, mivel a jobb elsot mar szakidani megprobalta javitani...el is torte a bakelit dugattyut ahogy kell es valami ismeretlen okbol kifolyolag sikerult 2 abszolut masik autoba valo fekbetetet is beszuszakolni a gyariak helyere, koszonjuk szepen, remek volt, fenykepet nem csinaltam mert nem a rohogestol szartam be mikor meglattam

  • spaghetti incident, ma meglettek az uj gyertyakabelek (gyk, a kepen meg a regiek viritanak) nemsokara a maradek teszta is eltunik...
    eeees igen, jol lathato, hogy ennek a motornak semmi masra nem volt szuksege a csak a homasita also polcos sportlegszurore, szakadt gyertyakabel, simson gyertya, kabelek orrbaszajba, ugyanmar...csak spórlegszuro legyen rajt

  • nem OT a cel, de azert igy mar kulturaltabban nez ki a motorter egy fokkal

  • haladunk, haladunk, csak lassan, szerintem a festest valami komuves csinalhatta, mas magyarazat nem lehet a masfel (igen, kb 1.5) centi vastag kittretegre ami a sarvedokon es a motorhazteton volt, gondolom ezzel fedtek a trehany szarfos munkat, ahogy kikalapaltak a bal oldalt...

Hozzászólások

  1. minci73  - 2014. június 28. 22:41

    Új pipu a csapatban,jó lesz,hajrá!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére