1994 Chrysler Town & Country

Town & Country

  • 2014 március elején történt,hogy böngésztem a Hahu-t. Először átfutottam a vason,mivel Voyagernek volt hirdetve,ráadásul elég szar képekkel. Pár nap múlva furdalt a kíváncsiság és lementettem az autóról készült egyetlen oldalra fordítva feltöltött képet,amin a hátulja volt. Kinagyítottam,helyére fordítottam,és láss csodát ott egy Town&Country felirat. Gyors tanácskozás az asszonnyal(mivel időközben családot alapítottam) és már telefonáltam is. Még megvolt az autó,másnap meló után indultunk is megnézni. Soha nem csináltam ilyet,mire odaértünk besötétedett,így ledes elemlámpával történő átvizsgálás és egy jó nagy próbaút után,ami hegyen-völgyön vezetett,úgy döntöttem,hogy jó lesz ez nekem és a kis családomnak. Kb. este 8 lehetett,az eladót közben legalább 4-5x hívták az autóval kapcsolatban(ők biztos nagyon utálnak most).
    Szóval kifizettem,megtankoltam és irány haza Répáshutáról Debrecenbe. Hazaúton minden rendben volt,meglepően nagyot húzott teherautó előzés közben is,a végére 10,5l-es átlagfogyasztást produkált. Még két hónap műszaki volt az autón,akkor még úgy gondoltam,hogy sima ügy lesz. :)

  • Sikeres eredetiség vizsgálat(itt derült ki,hogy az autó 2008 óta 15.000km-t futott-gyakorlatilag kb.5 évet állt) és névre írás után jött egy alapos takarítás,aminek a célja: megpróbálni eltüntetni a fakitermeléssel foglalkozó hegylakó tagadhatatlan nyomait. Az eredmény elég jó lett. A belső tér hiánytalan,a bőrön vannak kisebb szakadások,de összességében tetszetős lett az egész.
    Amivel foglalkozni kellett:
    -Két küszöb csere,gyakorlatilag jobb oldalon nem volt,de a bal is elég szar állapotban díszelgett volna,ha nem takarják el a nagy műanyag takarók.
    -Hátsó sárvédőívek rohadnak,de még egyben vannak ezért egyelőre ezt a részét nem bántottam,valaki már 'szépen' lejavítózta mattfeketével,ezért ezt az állapotot megpróbálom elég sokáig fenntartani,mielőtt cserére kerül a sor.
    -Féklámpa kapcsoló csatlakozójának rossz érintkezése
    -Első féktárcsák szabályozása,fékbetét csere
    -Hátsó fékdobok szabályzása,fékpofák cseréje
    -Gyújtógyertya csere
    -Hosszbordás szíj,szíjvezető görgők,vízpumpa csere
    Szelepfedél tömítés csere-itt történt az,hogy a benzinnyomócső tömítése megadta magát,így a sokadig ragasztási és egyéb próbák után a hegesztés oldotta meg a problémát
    Ekkor gondoltam azt,hogy mehetünk is műszaki vizsgára.Én kis naív :)

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • P.Laci:

    Bocsánat, évjáratot tényleg nem írtam. 1988, motor 2.5, automata

  • gbandit:

    Köszönöm szépen! Lassan készülget, de az évek során sajna elkeveredett a

A lap tetejére