1992 Pontiac Firebird

Firebird

  • Az egész 2002. környékén kezdődhetett. Akkor mentünk el először még édesapámmal Komáromba Amerikai Autós találkozóra. Akkor találkoztam élőben először ilyen autókkal. 12 éves voltam akkor.
    Aztán ahogy lenni szokott bandákba verődtünk, új barátságok kötődtek a találkozó alatt, és a 2005-ös Komáromi talin vezettem a képen látható TransAm-et először.
    Akkor fertőződtem meg végleg a típus iránt. Akkor 16 éves voltam, azóta kiverhetetlen volt a fejemből a típus iránti szeretet.

  • Találtam mégegy képet a Trans Am-ről. Na itt vezettem először ilyet 2005-ben Komáromban. Azóta ez volt az álom.

  • (2007)
    A következő Firebirdös élményemet S.Zoli és S.Karcsi Barátomnak köszönhetem. Sokat hajthattam az ő gyönyörű bordó Formulájukat is. Köszönöm nekik.

  • (2009) A kocsi ugyanaz :)

  • Aztán teltek múltak az évek. Informálódtam, próbálkoztam, levelezgettem, de mivel még diák voltam sokáig nem tudtam érdemben foglalkozni a kérdéssel. Inkább rajongó voltam. Meg hát ott van a másik vas azzal is törődni kellett mindig.

    2013. június 8-án végre sikerült megvalósítani a nagy álmot és megvettem Brutálkát PTA fórumtársunktól. Előtte évekig nézegettem a garázsát itt a v8-on, meg keresgéltem róla a találkozós képeket.

    Érdekes hogy mindig hegyesorrút szerettem volna természetesen v8 ast ami relatív ritkább otthon. Nagyon örülök neki hogy ilyet sikerült megvennem, nekem ez az orr közelebb áll a szívemhez.

    Itt már a papírok a kezemben, viszem az autót.

  • Aztán az új szerzemény tiszteletére csináltunk egy minitalit a helyi (otthoni) V8 arcokkal.

  • Második komolyabb összeröffenésünk a V8drag volt Fertőszentmiklóson. Nem sokat mentem, de jó kis buli volt. Sajnos éjszaka nem tudtam ott maradni, nembaj majd jövőre.
    Egyenlőre 15-ös idők, Peti egy kocsihossznyit rámvert, de nem adom fel majd jövőre :D

  • Lenyomtuk a Fordot is, bár a hétvége legnagyobb eseménye az volt, hogy Johnny állítása szerint lenyomta a Buickbandit :D:D

  • Nagyon sokan kíváncsiak a motortérre. Remélem nem KITT-et próbálják meg megkeresni. A KITT témára kitérve nálam nem a film miatt alakult ki a típus iránti szenvedély. Szegény már túl sok fényt kap. És a megállapítás mindig az, hogy hűűű mekkora :)

  • Egyenlőre élvezzük az utazást, és az együtt töltött időt, de egy két apró projekt az ősszel sorra fog kerülni.
    Egyik legfontosabb számomra a híres amerikai autó betegség kiküszöbölése, azaz a fényszórók cseréje.

    A többit inkább nem írom le mert az egész oldal nem lenne elég, hogy milyen fejlesztések járnak a fejemben. A fejemben járó kép megvalósítása elég hosszú gyűjtögetés után fog létrejönni.

  • Egy hét után várt ránk egy hosszú út, mivel Németországban dolgozom. És nem akartam hogy újdonsült házastársam otthon maradjon egyedül, úgyhogy nekivágtam egy 750km hosszú útnak a vadnyugatra

    Teljesen jól viselkedett 13 körül fogyasztott.

    Már kijelöltem a Chrom&Flammen című újságban hogy melyik összejövetelekre autózom el a környéken.

  • Aztán közkívánatra történt egy kis ködösítés.
    Fantasztikus dolog ez a Line Lock.
    Egyenlőre ennyi nagyon örül a fejem, imádok vele autózni, minden együtt töltött perc felüdülés. Úgyhogy majd Folyt.köv.

  • Ebenweiler 2013

  • Hill Thunder 2013. (Tuttlingen)

  • Komárom 2013. Formulával együtt.

  • Téli projekt.

  • beszerelve

  • Új fékek, gömbfejek, stb.

    Itt épp a futóműbeállítás zajlik

  • Vettem plusz lőerőket

  • Ezért a 2014-es v8dragon 13.8 as időt mentünk.

  • Haverral is gyorsultunk egyet.

  • Agárd 2014

  • 2014. Siófok márkatársakkal.

  • 2014. Siófok ACCH találkozó

  • Másik márkatárssal.

  • 2014. Komárom

  • 1998 Dunaújváros. Ha valakinek esetleg van még róla régi képe az érdekelne. Köszönöm.

  • A 2015-ös szezonban elég kevés találkozóra sikerült eljutni. Sajnos csak a V8dragon voltam a Firebirddel.

  • Tomi barátommal is gyorsultunk párat.

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére