Így hoztam tavaly nyáron.Nagyjából sejtettem,hogy párszáz munkaóra lesz vele,nem is terveztem sürgősre az elindítását.Plusz építkezés,meg amúgy is addíg nem fogtam bele,míg nincs a nevemen,ammeg több zsák lóvé.

Így hoztam tavaly nyáron.Nagyjából sejtettem,hogy párszáz munkaóra lesz vele,nem is terveztem sürgősre az elindítását.Plusz építkezés,meg amúgy is addíg nem fogtam bele,míg nincs a nevemen,ammeg több zsák lóvé.
Aztán elkezdtem.Alkatrész rendelés,mosás,drótkorongozás,satöbbi.
Majd beállt a rosszidő,sok más meló is akadt,márciusig nem sok mindent csináltam.
Jelenleg haladgatok,talán a legfontosabb dolgok elkészülnek júliusig,akkor jár le a vizsga.Amilyenre én szeretném,az még sok idő és pénz.
A motor elméletileg csak hengerfejes volt,de mivel a helyén sajna nem jön le a két fej,motor ki.Olalyfolyás természetesen a szokásos két helyen volt,orrán meg száján.Úgyhogy tömcsigarcsi ,meg ami ilyenkor kell,vagy illendő cserélni rendel.Vizpumpa,hengerfej csavar grn,AC pumpa,termosztát,folyós olajnyomás gomba helyére új.Ahogy fel tudtam szerelni a tömlőt,vegyszeres magasnyomású bambára mosás volt a következő lépés,különös tekintettel a víz,és olaj járatok baktérium mentessé tételére.
Majd alapozó,és festés.Közben még egy másik (bontott)vezérműtengely beszerzése is szükségessé vált.
Motor jelenleg beépítésre kész,de amíg az elejét lakatolom,addíg nem rakom be,márpedig az még eltart egy ideig.Sajnos szinte mindenhol ráfér kissebb-nagyobb foltozás,a legutálatosabb a szélvédő keret és tető sarka lesz.Új üveg már megvan,addíg is azon küzdök,hogy legyen alja.
Véletlenül támadt a lökhárító csere ötlete,egy próbát megért,szerintem marad.
Fogyogat a táblalemez,tűnnek el lassan a lukak.
Köszi! :)
Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!