2012.05.28
Egy autó ment, egy autó jött. Winnebagobol Suburban lett.
Ezzel beteljesült még egy álom. =)

1989 Chevrolet Suburban
Suburban
-
-
Kívülrő minden szép és jó. Előző tulaj kilakatolta, lefényezte. Brutál gumik terv szerint le lesznek szedve, kasztni visszaültetve.
-
Beltérbe több dolgom lesz. Szerencsére az ülések és a kárpitok jó állapotba vannak, viszont a műszerfalon van kókányolás szép számmal.
-
Ajtókba bel let építve a tekerők ehlyére elektromos ablak, illetve központi zár, de a kábelezésig már nem jutottak el.
-
Hátsó ülések is rendben vannak. Egy kartámasz hiányzik a leghátsó sorból, majd csinálok a helyére fából egy megfelelőt.
2db 140L-es gáztartály van a csomagtér helyén, ezt muszály lesz leredukálni, mert feleslegesen sok. Mellesleg az üzemanyag tank ehlyére is egy 300L-es tartály van felszerelve, emiatt kellett a kasztnit megemelni. Ezek mind megszüntetésre fognak kerüli. -
Elkezdődött a szétszerelés. Elég simán halad a dolog.
-
Kukucs! Mi van itt?
-
BAJ!!!
Miután a gyári indexkapcsoló helyére egy trabant kapcsoló lett behekkelve, ezért plusz billenők lettek behányva a műszerfalba. (sírás) Ez természetesen plusz kábeleket jelent, illetve a gyári vezetékek (tőben) elvagdosva. KÖSZÖNÖM! -
Jöhetett a padlás feltúrása, alkatrészek keresése. Jó, hogy bontottunk GM-et, így volt mihez nyúlni. Nem teljesen korhű, de szerencsére 10 év alatt SEMMIT se változtattak a technikán. Közben azért bontottam tovább a műszerfalat, további hibákat keresve.
-
Egyelőre ennyi felesleges kábelt szedtem ki, de még nem értem a végére. Megjegyzem sokkal kevesebb kókány van benne, mint amire számítottam.
-
A következő fejleményig jöjjön pár hangulat fotó...
-
-
Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!