1984 Chevrolet Blazer M1009

Blazer

  • Nagyon régen! Valamikor a 90-es évek vége, 2000-es évek eleje lehetett. Itt még nem az enyém volt.

  • Megvétel előtt. 2004. tavasza

  • Aztán éldegéltünk tovább fehéren.

  • Átalakulás közben 2007tavaszán.

  • Kirándulgatás!

  • Aztán volt akadályküzdés is :)

  • Volt sáros is :)

  • CUCV-k! :) már csak egy M880 kéne meg egy m998!

  • Aztán ez volt az első difi. Megrepedt a lockeren a ház.

  • Aztán jött a következő. Ő így járt. Egyszerűen letörött a tányérkerék felöli oldali csapágy.

  • Úgyhogy most ő Viríít benne. ARB air locker. Ő jól funkcionál, elégedett vagyok.

  • Aztán gondoltam ki kéne venni a rugókat fel kéne őket kovácsolni. Na a művelet így kezdődött

  • Magasság megfelelő, kár hogy nem állt mellé senki! :)

  • A rugók hidegen lettek kovácsolva, hátulja kapott 5 centit, eleje 3 centit. Kaptak + rugólapot, hogy ne üljön vissza és kapott egy új kormánykart az emelés miatt. Úgy érzem most megfelelő a magasság.

  • Közben belőle.

  • Ez lett.

  • Az új kormánykar.
    Természetesen a hidak ledrotkorongozva, lealapozva, és lefestve kerültek vissza. Csavarok cup pántok horganyozva, galvanizálva.

  • Aztán jött a tankprojekt. Ilyen nyálkás dzsuva jött ki belőle. Télen beindult, aztuán nem jött gázolaj a tankból és azonnal megállt. Visszafújtam kompresszorral, egy ideig jó volt, de szétszedtem inkább, hogy üzembiztos legyen. Nagyon nagyon sáros volt. Ledrotkorongoztam, lealapoztam és lefestettem. Új csöveket kapott, és a szűrő és a tartály teljesen ki lett tisztítva.

  • Lefestve.
    Ez volt a legutóbbi komolyabb projektem. Amúgy ilyen apróságok voltak rajta az utóbbi 8 évben, hogy féktárcsa fékbetét, alvázmerevítést kapott a kormányműnél, fékdob fékpofa, gömbfejek szimeringek féltengelykeresztek. Ezeket olyan 3-4 évente cserélem. Használattól függően.

  • Itt még a pickuppal.

    2018. júniusában külön váltak útjaink.

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére