Nagyon régen! Valamikor a 90-es évek vége, 2000-es évek eleje lehetett. Itt még nem az enyém volt.

1984 Chevrolet Blazer M1009
Blazer
-
-
Megvétel előtt. 2004. tavasza
-
Aztán éldegéltünk tovább fehéren.
-
Átalakulás közben 2007tavaszán.
-
Kirándulgatás!
-
Aztán volt akadályküzdés is :)
-
Volt sáros is :)
-
CUCV-k! :) már csak egy M880 kéne meg egy m998!
-
Aztán ez volt az első difi. Megrepedt a lockeren a ház.
-
Aztán jött a következő. Ő így járt. Egyszerűen letörött a tányérkerék felöli oldali csapágy.
-
Úgyhogy most ő Viríít benne. ARB air locker. Ő jól funkcionál, elégedett vagyok.
-
Aztán gondoltam ki kéne venni a rugókat fel kéne őket kovácsolni. Na a művelet így kezdődött
-
Magasság megfelelő, kár hogy nem állt mellé senki! :)
-
A rugók hidegen lettek kovácsolva, hátulja kapott 5 centit, eleje 3 centit. Kaptak + rugólapot, hogy ne üljön vissza és kapott egy új kormánykart az emelés miatt. Úgy érzem most megfelelő a magasság.
-
Közben belőle.
-
Ez lett.
-
Az új kormánykar.
Természetesen a hidak ledrotkorongozva, lealapozva, és lefestve kerültek vissza. Csavarok cup pántok horganyozva, galvanizálva.
-
Aztán jött a tankprojekt. Ilyen nyálkás dzsuva jött ki belőle. Télen beindult, aztuán nem jött gázolaj a tankból és azonnal megállt. Visszafújtam kompresszorral, egy ideig jó volt, de szétszedtem inkább, hogy üzembiztos legyen. Nagyon nagyon sáros volt. Ledrotkorongoztam, lealapoztam és lefestettem. Új csöveket kapott, és a szűrő és a tartály teljesen ki lett tisztítva.
-
Lefestve.
Ez volt a legutóbbi komolyabb projektem. Amúgy ilyen apróságok voltak rajta az utóbbi 8 évben, hogy féktárcsa fékbetét, alvázmerevítést kapott a kormányműnél, fékdob fékpofa, gömbfejek szimeringek féltengelykeresztek. Ezeket olyan 3-4 évente cserélem. Használattól függően. -
Itt még a pickuppal.
2018. júniusában külön váltak útjaink.
Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!