1989 Chevrolet Camaro Iroc-Z

Camaro

  • Sziasztok!

    Ez az elso amerikai almom! Sokszor foglalkoztatott a gondolat hogy vegyek egyet de csak most jutottam el idaig! Amint latjatok ez a darab JOBB kormanyos volt! A sztori ott kezdodott hogy venni kellene egyet aztan eldontottem ha veszek csak 350 V8 johet szoba targa tetovel! Egy darabig nem talaltam aztan ugy gondoltam jo lesz a 305 is majd megtalaltam ezt! Jobb kormanyos de mar akkor eldontottem ha megvesszuk akkor cserelve lesz a kormany! Mielott kormany csere lett volna volt nehany apro dolog ami javitasra szorult! Mivel nem sokat ertek az autoszereleshez ezert Vig8 kollega adott segito kezet amit ezuton is szeretnek megkoszonni! Nos o atnezte az autot es azt mondta hogy az auto jo allapotban van! Az auto elvileg bizonyithatoan 23500 merfoldet tett meg az elozo tulaj egy idos uriember volt aki evente szervizelte az autot! Miutan elhoztuk az autot elkezdett rakoncatlankodni.... Rajottunk hogy a befecskendezok szoval kapott 8db uj befecskendezot!

  • Festes!

    Aztan jott a kulso szepitgetes! Vig8 ur azt mondta hogy el kell kapjuk a rozsdat es ki kell javitanunk a fenyezest! El is kezdtuk, sajnos hely szukeben felig muhelyben felig muhely elott keszitettuk elo a verdat!

  • Festes!

    Mivel en nem csinaltam ilyet soha (de koltsegvetesi szempontbol es erdekelt is a dolog) a javitasbol nagyobb dolog lett igy femig lecsiszoltunk mindent!

  • Festes utan!

    Aztan elkovettunk egy apro hibat! A legelso megegyezes szerint csak javitottunk a festesen es meg is vettem a hozzavalokat mindossze annyit felejtettunk el a vegere hogy kompletten lecsiszoltunk mindent femig! Igy a 250ml festek nem volt eleg... Illetve annyira volt eleg hogy picit felhos a festes de nem is baj mert jovore kap egy telefenyt szoval a fo celt elertem az pedig az hogy nincs allapotromlas! Vig8 ur ki akarta javitani de mondtam neki hagyjuk a pi...ba! :D A kepen Vig8 urral voltunk egy talalkozon!

  • Kormanycsere!

    Aztan jott az oldalvaltas! Jobbrol a jol megszokott balra! Akik atalakitottak eleg jo munkat vegeztek sot nagyon jot! Vig8 ur szerint es szerintem is kb 2000-3000£ lehetett az atalakitas! Na mivel ezt en nem akartam kifizetni elkezdtem magamnak ezt is.... Vig8 ur persze segit amikor van ideje es Tusi baratom is! Ezt a fazist leginkabb Tusi baratommal vegezzuk Vig8 ur mindig a telefonos segitonk! (szerintem mar unja :))

  • Igy nezett ki jobb kormanyosan! Holnap talan befejezzuk a bal kormanyt! :D

  • A bal kormany projekt befejezodott 2012 ev elejen azt hiszem.... Ezuton is koszonom a segitseget es az alkatreszeket pta-nak is es Vig8 urnak is! Ugy nezett ki minden rendben van az autoval es nem is volt problema! 2012 nyaran hazalatogattunk vele es az 5000km-es tura alatt egy problema sem volt! Aztan eldontottem hogy nemi valtoztatas legyen de nem sok szoval megvettem a hengerenkenti leomloket es vartam a megfelelo alkalomra hogy Vig8 urral ki tudjuk cserelni! Kesobb a szivotorok tomitese feladta a szolgalatot szoval kisebb tanakodas utan ugy dontottunk hogy a motor felso reszeben az osszes tomitest csereljuk ki amikor csereljuk a hengerenkenti leomloket! Hely hianyaban egy 3 honapos varakozast kovetoen beettuk magunkat 6 napra a muhelybe es sikerult mindent kicserelni megjavitani! Tomitesek igy kicserelve szelepek becsiszolva hengerenkenti leomlok folrakva! Aztan egy aprocska dolgot vettunk eszre amire addig nem is figyeltunk fel! A hengerenkenti leomlo eppen hogy befert aztan rajottunk hogy mikor jobb kormanyos volt az auto akkor az egyik motortarto bakot elvagtak a masikhoz pedig toldottak egy par centit... Nos kesobb azt is kicsereltuk igy mar teljes a kep! Kulonbozo okok miatt a festes nem jott ossze tavaly de iden valoszinu sikerul :D

  • Munka kozben....

  • Ime ahogy Vig8 es Tusi baratom szerelgetnek Murgy baratom pedig besegit a hatterben:D

  • Itt mar keszen voltunk es johetett volna a piros de arra mar nem futotta az idobol....

Hozzászólások

  1. Yenko89  - 2011. november 17. 17:22

    Gratula az új szerzeményhez! Mindig nagyon örülök, ha bővül a garázs a Camarók közt. Gyönyörű darab, a színe és a formája is tetszik.

  2. Reaper  - 2011. november 17. 23:06

    Hú erre a kocsira emlékszem, volt egyszer téma fórumon, nem is tudtam, hogy magyar tulaja lett.
    Kemény lehet azért a balosíás, kitartás hozzá.
    A színe meg gyönyörű! Gratula hozzá

  3. kerekes54  - 2011. december 1. 07:04

    Gratulálok, Jó kocsi! Leld benne sok örömöd.
    Néhány képet rakhatnál fel a belsejéről, kíváncsi vagyok hogy oldották meg a jobb kormányosítást, meg műszerfalat, ilyeneket.

  4. IstV8n  - 2011. december 5. 21:10

    Sajnos nincs kepem az utasterrol mert nem szerettem ugy es valoszinuleg azert nem csinaltam de a kiszedett muszerfal megvan majd dobok fel kepeket!

  5. nemnulla  - 2013. március 20. 19:10

    Szia!
    Meg tudod mondani nekem, hogy mi a színkódja az autódnak? Ez még a gyári színe?
    Szép kék!
    Köszi!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére