1978 Chevrolet Corvette Stingray 25th anniversary L82

Corvette

  • Egy következő gyerekkori álmom vált valóra!

  • Teljesen eredeti állapotban van. Kint elkezdték a felújítását. Új karbi, új hátsó dobok, új önindító, új gumik, új targa kéderek.

  • A kacsafarok istenkirály, nagyon feldobja!

  • Új fékcsövek, szilentek.

  • Készülünk!

  • Új lapátok!:)

  • Belseje, fényezés is eredeti még teljesen.

  • A tető kéderek is jók.

  • Az összes emblémát újra kell festeni, de örömmel csinálom.

  • L-82, az erősebb gyári motor.

  • A projekt elkezdődött 2011.09.22....

  • Chevrolet Corvette Stingray 25th anniversary L82 limited edition a pontos neve a vettének, teljesen gyári a kasztni, kivéve a hátsó kacsafarok, de korhű tuning, mert pár éves korában kapta. A fényezése, belseje is még eredeti. Sajnos mind a négy gumit cserélni kell, mert a még szőrös gumik szál szakadtak lettek a sok állásban. Kapott új 295/50-es gumákat. A fék és a kormány, illetve a futómű is megsínylette a pihit. Ezeknek megkezdődött a felújítása. A kasztnit egy helyen ragasztani kell az alváznak semmi baja! A hátsó lámpák is újak. A motortér eléggé kulturált egy kisebb takarítás után. Szereztem bele egy krómozott ventilátor lapátot csak az érzés miatt ugye! Az ablak kéderek egy kicsit el vannak kummadva, csak a targa kéder új. A gép egy igazi időutazás, tuti, hogy 138 ezer mérföldet ment csak. Pár évet tuti, hogy állt, de remélhetőleg ennek vége és ismét a road-on lesz, ó yes!:)
    És még a pótkerék tartó is meg van!

  • Holiday van!:)))

  • Füves felni, szálszakadt gumi.

  • Kormány szép, nincsen elkopva, rádiós magnó korhű, marad.

  • Targa kárpit, tetőkárpit is teljesen jó, kíváncsi vagyok, hogy egy hétvégi két napos takarítás után mekkorát fog változni az összkép.

  • Van benne egy korhű elektromos antenna kapcsoló és egy akármi bármi doboz két kapcsolóval, még nem próbáltuk...

  • Műszerek is tetszenek, az óra működik!

  • Remélem, hogy a szőnyeg menthető lesz!

  • Jubileumi

  • Addig nézegetem, lehet, hogy így marad. Eredeti.

  • Ez is ép.

  • Volt stílus.

  • Ez is.

  • 2011.09.30. Új féknyergek és fékbetétek kerültek rá.

  • Új gyertyák, gyertya kábelek, új karbi tömítések.

  • Kis tisztítás után.

  • Új ékszíj.

  • Légszűrő, benzinszűrő, olajszűrő, olaj, fékolaj, fagyálló cserélve.

  • Kormánygömbfejek, szervókormány powerszelep cserélve, szervócsövek felújítva teljesen.

  • Gömbfejek, porvédő gumik cserélve.

  • Ezt is így hagyom.

  • 2011.10.02. ma mentem pár kört a géppel, még tesztelés van, alakul...

  • Elfolyt a magzatvíz. Jövő héten hűtőfelújítás, utána váltófelújítás és elvileg gurulhat a gép.

  • Az ülések is újra lesznek bőrözve.

  • 2011.10.22.

    Itt tartunk most, a váltó teljesen fel lett újítva, kapott új hűtőt is a gép. A fékkel még van egy kis cumi. Eddig 8 km-t autóztam a géppel, nagy flash! A bal hátsó fék nem akar életre kelni, de már meg van a hiba és két hét múlva jó lesz! Alkatrészre várunk a fékhez. Be kell még állítani az első kerékagy csapágyakat és a futóművet.

    Folyt.köv.

  • Volt egy kis szünet, mert a hátsó fékeket még egyszer fel kellett újítani és több, mint egy hónapig vártam az alkatrészekre. 2011.12.01.-re készen lett. Azóta ha időm és az időjárás engedi gurulok a Vettével.

  • Ami még hátra van: gumik cseréje, futómű állítás, pár apróság. Jelenleg a lakatosnál pihen, a jobb első sárvédőt kell igazítani és az eltört géptető zsanért is orvosolni kell, utána megy a fényezőhöz, ahol ki lesz javítva a fényezés teljesen.

  • Tetszik, hogy ilyen patinás a kormány! Bűncselekmény lenne átbőröztetni!:)

  • Felraktam a felnikre a króm gyűrűket...

  • Patika, patina!:)

  • A fék jó lett negyedik nekifutásra. Kellett új főfékhenger és pár apróság...
    Kész a fényezés és az ülések újrabőrözése is, illetve az emblémák is újra vannak festve.

  • Mad Max...

  • Az alja is ki lett javítva, három minimál rozsda volt. Le lett fújva minden, illetve alvázvédőzve. A következő 34 évre fel lett készítve!:)))))

  • Fuff!

  • Szépek lettek az ülések! A hímzés az én ötletem volt. Köszi Peszi!
    Ami még ritka, hogy meg vannak a gyári matricák is.

  • Nagyon kényelmesek, fekszem benne. Sokkal jobb beleülni és természetesen az összhatás is sokkal zorkóbb.

  • Az ajtókárpitok hihetetlenül jó állapotban vannak. Gyári.

  • A szőnyeg is gyári mindenütt, elég jó. A hátsó kárpitot fújtuk újra, illetve meg van a csomi roló is.

  • A hátsó szélvédő díszléc is át lett fújva.

  • A jobb hátsó dobozban megtaláltam az eredeti 78-as rendszámot és a rádiósmagnó leírását.

  • Készen vannak az emblémák is.

  • A kormány közép is gyári még.

  • Párduc mobil és egy kisebb párduc...

  • Garázsban...

  • Nyár van, Corvette strandol egy kicsit.

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére