Egy következő gyerekkori álmom vált valóra!

1978 Chevrolet Corvette Stingray 25th anniversary L82
Corvette
-
-
Teljesen eredeti állapotban van. Kint elkezdték a felújítását. Új karbi, új hátsó dobok, új önindító, új gumik, új targa kéderek.
-
-
-
-
A kacsafarok istenkirály, nagyon feldobja!
-
Új fékcsövek, szilentek.
-
Készülünk!
-
Új lapátok!:)
-
Belseje, fényezés is eredeti még teljesen.
-
-
A tető kéderek is jók.
-
Az összes emblémát újra kell festeni, de örömmel csinálom.
-
L-82, az erősebb gyári motor.
-
-
A projekt elkezdődött 2011.09.22....
-
-
-
Chevrolet Corvette Stingray 25th anniversary L82 limited edition a pontos neve a vettének, teljesen gyári a kasztni, kivéve a hátsó kacsafarok, de korhű tuning, mert pár éves korában kapta. A fényezése, belseje is még eredeti. Sajnos mind a négy gumit cserélni kell, mert a még szőrös gumik szál szakadtak lettek a sok állásban. Kapott új 295/50-es gumákat. A fék és a kormány, illetve a futómű is megsínylette a pihit. Ezeknek megkezdődött a felújítása. A kasztnit egy helyen ragasztani kell az alváznak semmi baja! A hátsó lámpák is újak. A motortér eléggé kulturált egy kisebb takarítás után. Szereztem bele egy krómozott ventilátor lapátot csak az érzés miatt ugye! Az ablak kéderek egy kicsit el vannak kummadva, csak a targa kéder új. A gép egy igazi időutazás, tuti, hogy 138 ezer mérföldet ment csak. Pár évet tuti, hogy állt, de remélhetőleg ennek vége és ismét a road-on lesz, ó yes!:)
És még a pótkerék tartó is meg van! -
Holiday van!:)))
-
Füves felni, szálszakadt gumi.
-
Kormány szép, nincsen elkopva, rádiós magnó korhű, marad.
-
Targa kárpit, tetőkárpit is teljesen jó, kíváncsi vagyok, hogy egy hétvégi két napos takarítás után mekkorát fog változni az összkép.
-
Van benne egy korhű elektromos antenna kapcsoló és egy akármi bármi doboz két kapcsolóval, még nem próbáltuk...
-
Műszerek is tetszenek, az óra működik!
-
Remélem, hogy a szőnyeg menthető lesz!
-
Jubileumi
-
Addig nézegetem, lehet, hogy így marad. Eredeti.
-
Ez is ép.
-
Volt stílus.
-
Ez is.
-
2011.09.30. Új féknyergek és fékbetétek kerültek rá.
-
Új gyertyák, gyertya kábelek, új karbi tömítések.
-
Kis tisztítás után.
-
Új ékszíj.
-
Légszűrő, benzinszűrő, olajszűrő, olaj, fékolaj, fagyálló cserélve.
-
Kormánygömbfejek, szervókormány powerszelep cserélve, szervócsövek felújítva teljesen.
-
Gömbfejek, porvédő gumik cserélve.
-
-
Ezt is így hagyom.
-
2011.10.02. ma mentem pár kört a géppel, még tesztelés van, alakul...
-
Elfolyt a magzatvíz. Jövő héten hűtőfelújítás, utána váltófelújítás és elvileg gurulhat a gép.
-
Az ülések is újra lesznek bőrözve.
-
-
2011.10.22.
Itt tartunk most, a váltó teljesen fel lett újítva, kapott új hűtőt is a gép. A fékkel még van egy kis cumi. Eddig 8 km-t autóztam a géppel, nagy flash! A bal hátsó fék nem akar életre kelni, de már meg van a hiba és két hét múlva jó lesz! Alkatrészre várunk a fékhez. Be kell még állítani az első kerékagy csapágyakat és a futóművet.
Folyt.köv. -
Volt egy kis szünet, mert a hátsó fékeket még egyszer fel kellett újítani és több, mint egy hónapig vártam az alkatrészekre. 2011.12.01.-re készen lett. Azóta ha időm és az időjárás engedi gurulok a Vettével.
-
Ami még hátra van: gumik cseréje, futómű állítás, pár apróság. Jelenleg a lakatosnál pihen, a jobb első sárvédőt kell igazítani és az eltört géptető zsanért is orvosolni kell, utána megy a fényezőhöz, ahol ki lesz javítva a fényezés teljesen.
-
Tetszik, hogy ilyen patinás a kormány! Bűncselekmény lenne átbőröztetni!:)
-
Felraktam a felnikre a króm gyűrűket...
-
-
Patika, patina!:)
-
A fék jó lett negyedik nekifutásra. Kellett új főfékhenger és pár apróság...
Kész a fényezés és az ülések újrabőrözése is, illetve az emblémák is újra vannak festve. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mad Max...
-
-
Az alja is ki lett javítva, három minimál rozsda volt. Le lett fújva minden, illetve alvázvédőzve. A következő 34 évre fel lett készítve!:)))))
-
Fuff!
-
Szépek lettek az ülések! A hímzés az én ötletem volt. Köszi Peszi!
Ami még ritka, hogy meg vannak a gyári matricák is. -
Nagyon kényelmesek, fekszem benne. Sokkal jobb beleülni és természetesen az összhatás is sokkal zorkóbb.
-
Az ajtókárpitok hihetetlenül jó állapotban vannak. Gyári.
-
A szőnyeg is gyári mindenütt, elég jó. A hátsó kárpitot fújtuk újra, illetve meg van a csomi roló is.
-
-
A hátsó szélvédő díszléc is át lett fújva.
-
-
A jobb hátsó dobozban megtaláltam az eredeti 78-as rendszámot és a rádiósmagnó leírását.
-
Készen vannak az emblémák is.
-
-
-
-
-
-
A kormány közép is gyári még.
-
Párduc mobil és egy kisebb párduc...
-
Garázsban...
-
Nyár van, Corvette strandol egy kicsit.
Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!