A GTO útitársa volt hazafelé ez a kis gyöngyszem, és az Amerikai felújítás miatt vettük kezelésbe, mert volt mit...
Fényezést gyakorlatilag 90%-ban javítani kellett, ezenkívül egy kis kárpitozás és egyéb esztétikai hibák javítását végeztük el rajta, hogy majd büszkén lehessen FIVA vizsgára vinni!

1962 Chevrolet Corvette C1
Corvette
-
-
Az első számú hibajelenség a megrozsdásodott lökhárítók voltak, melyeket sikerült itthon rendkívül szépen helyreállítani! (ami igen ritka idehaza...)
-
Újabb hibajelenség az volt hogy odakint valamiért nem szeretik megjavítani az üvegszálas karosszériát, inkább vakolnak rá ami persze el is törik, emiatt körbe kellett ellenőrizni...
-
Lett! Érdekes módon elmúltak a nyiszogó hangok a sárvédők felől...
-
Újabb mintapéldány, kitörtek egy darabot a hátsó sárvédőből és simán lefényezték:)))
-
Helytelen géptető beállítás:)))
-
Sallangok mindenhol természetesen...
-
Jónéhány csavar rögzíti az egész keretet a bódéhoz (ami persze baromi súlyos darab készre szerelve, spiáterből persze:))
-
-
Íme az újrakrómozott lökösök, a felület tükör a rétegek vastagok, akár az újak!
-
Míg vártunk az alkatrészekre, addig a fényezők is tették a dolgukat.
-
Ahogy visszakaptuk a fényezőktől az autót rögtön a legnehezebbel indítottunk a szélvédő gumijának cseréjével, izzasztó pillanatok voltak:))
-
Szélvédő után egy kis futómű felújítás, függőcsapszegek és stabilizátor összekötők cseréje stbstb...
-
-
Képről is szép, de élőben lenyűgöző volt, főleg a sok C3 társaságában...
-
Króm hegyek, pedig mi az 58-as modellt preferáljuk, de ezzel a modellel is telibe trafáltak a GM-nél.
Zoranak és Earl bácsinak pedig kötelező tananyagnak kellene lenni!!! -
-
Ez csak az egyik ok!
-
-
Innen tisztára C2
-
Körülményes kicsit a beszállás, de a rugós fotelek kényelme mindent visz...
Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!