Az autó már az én garázsomban pihen... Bővebb infó Steve1979 garázsában.
1991 Chevrolet Camaro RS targa
Camaro
-
-
Ilyen volt az első Camaro-m csak zöld és nem targás. A targa nagy flash!
-
Hátul 255/70/15 feszül. Nekem tetszik, marad.
-
A kipufogó nem halk és állat jó hangja van, főleg ha csak gurul az ember a géppel.
-
A gumik újak, a kasztni is jó állapotú, nem látszik a kocsin az elmúlt húsz év. A futómű is stabil. A fék is hatékony.
-
Lajosmizse 2011
-
Ismét egymás mellett...
-
Öreg, fiatal, mind szereti.
-
Fuff!
-
Camaro-hoz képest elég jók a hézagok, lámpák is épek, szépek.
-
A lökhárító leütést már javítottam.
-
Mindkettő nagyon jó forma!
-
Nehéz választani.
-
Meg van rajta az összes embléma is.
-
Patika. Zsírpatika!
-
A ködlámpák nem gyáriak, de még belefér kategória szerintem.
-
Adok még neki majd egy teljes gépi polírt.
-
A beltér is istenkirály. Ha beülök mindig besírok. Hihetetlenül feszes ez a gépsárkány. És az a döbbenetes, hogy nincs agyonküldve plusz csavarokkal az összes kárpit, ahogy az eddigi 3geneim. Nem zörög nem kotyog. Az újra bőrözés gyönyörűen sikerült és kényelmes is, a váltókart meg lehet szokni csak minden nap gyúrni kell egy kicsit hozzá. Egyébként marha jól néz ki a váltókar, kézifékkar, ülések, műszerfal lap védő, illetve a könyöklő előtti fém tábla, amibe természetesen bele van gravírozva a Camaro felirat.
-
Erről a képről a Fantomas jut az eszembe, végül is közel a reptér.
-
A piros nem az én színem, de ennek a kocsinak jól áll, a fóliázásról van hivatalos engedély.
-
A fekete-piros nagyon állat.
-
Benzin-gázos a vas, így eléggé gazdaságos, mert átszámítva a gázt benzinből 7-8 liter fogyaszt.
-
Zoli barátom 4gen. Camaro-ja is készen lett.
-
-
Itt látni a legnagyobb generációs változást, a 4gen. nagyobb egy kicsit, viszont érdekes, hogy a 3gen jóval tágasabb, kényelmesebb belül.
Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!