1991 Chevrolet Camaro RS targa

Camaro

  • Az autó már az én garázsomban pihen... Bővebb infó Steve1979 garázsában.

  • Ilyen volt az első Camaro-m csak zöld és nem targás. A targa nagy flash!

  • Hátul 255/70/15 feszül. Nekem tetszik, marad.

  • A kipufogó nem halk és állat jó hangja van, főleg ha csak gurul az ember a géppel.

  • A gumik újak, a kasztni is jó állapotú, nem látszik a kocsin az elmúlt húsz év. A futómű is stabil. A fék is hatékony.

  • Lajosmizse 2011

  • Ismét egymás mellett...

  • Öreg, fiatal, mind szereti.

  • Fuff!

  • Camaro-hoz képest elég jók a hézagok, lámpák is épek, szépek.

  • A lökhárító leütést már javítottam.

  • Mindkettő nagyon jó forma!

  • Nehéz választani.

  • Meg van rajta az összes embléma is.

  • Patika. Zsírpatika!

  • A ködlámpák nem gyáriak, de még belefér kategória szerintem.

  • Adok még neki majd egy teljes gépi polírt.

  • A beltér is istenkirály. Ha beülök mindig besírok. Hihetetlenül feszes ez a gépsárkány. És az a döbbenetes, hogy nincs agyonküldve plusz csavarokkal az összes kárpit, ahogy az eddigi 3geneim. Nem zörög nem kotyog. Az újra bőrözés gyönyörűen sikerült és kényelmes is, a váltókart meg lehet szokni csak minden nap gyúrni kell egy kicsit hozzá. Egyébként marha jól néz ki a váltókar, kézifékkar, ülések, műszerfal lap védő, illetve a könyöklő előtti fém tábla, amibe természetesen bele van gravírozva a Camaro felirat.

  • Erről a képről a Fantomas jut az eszembe, végül is közel a reptér.

  • A piros nem az én színem, de ennek a kocsinak jól áll, a fóliázásról van hivatalos engedély.

  • A fekete-piros nagyon állat.

  • Benzin-gázos a vas, így eléggé gazdaságos, mert átszámítva a gázt benzinből 7-8 liter fogyaszt.

  • Zoli barátom 4gen. Camaro-ja is készen lett.

  • Itt látni a legnagyobb generációs változást, a 4gen. nagyobb egy kicsit, viszont érdekes, hogy a 3gen jóval tágasabb, kényelmesebb belül.

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • P.Laci:

    Bocsánat, évjáratot tényleg nem írtam. 1988, motor 2.5, automata

  • gbandit:

    Köszönöm szépen! Lassan készülget, de az évek során sajna elkeveredett a

A lap tetejére