Ez is egy alternatíva a reménytelenül berohadt ám ugyanakkor jó állapotban megmaradt lengőkarok kimenekítésére!
Homokfújás után(olyan mennyiségben volt festék "narancsbőr" az autón, hogy más módszer nem jöhetett szóba)
Több alvázképet nem teszünk fel, mert azok még ma is sokkolnák szegény PTA-t
Így azért stabilabb a rugó:)
Így olyanok voltak, mint az ágaskodó kobrák!
Saját tervezésű hőpajzs még inkább feltűnőbbé teszi az amúgy sem lopakodó külsejű autót...
Róla nem is beszélve!!!
Több képet szándékosan nem teszünk fel, mivel a restauráció többi fényképét PTA garázsában megtekintheted!
Köszi hogy beugrottál!
Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!
Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.
Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.
Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!