1995 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 MPI Orvis edition, állandó összkerék, gyári emelés.
American Racing 767 15x8 felnik, BF Goodrich AT 235/75 gumik.
Böller bírja a hegymászást. Tengelyig érő sár, húzós sziklamászás, házvontatás és hasonló extrém feladatok elé nem állítom, viszont bárhol el- és fölmegy ahol van valamilyen út, ott is ahol nincs, akkor is amikor gyalog már csak nehezen lehet haladni. Olyan alsóbbrendű hepehupás utakon, ahol egy átlagos városi személyautóval lassít az ember, ebben nyugodt lélekkel nyom egy kövéret és élvezi a bő másfél tonnás rakenrolt. Ilyen egy kilencvenes évekből származó mid-size suv.
További általános tapasztalatok:
Másfél tonnás, szögletes mozsárlövedék (kábé). 5.2-vel éppen megyeget, nyomatékban nincs túl nagy hiány. Teherautós felépítmény, összkerék. Tényleg elmegy mindenhol, ahol széltében, alulról elfér. Viszont ilyen gumikkal pláne nem sportautó, nagyot kanyarodni legnagyobb merészség, gyorsan az egyenesfutás sem erőssége.
Marad.

Hozzászólások
Hi Géptestvér!
Jó a szöveg - nálam gáztarcsi meg én az majdnem 2 tonna rakenrol :) 1792 kg az enyém