New Yorker igaz csak V6, de azért ez is amerika legalább is Nekem.
Mottóm: van akinek a Trabant a Mercedes (bocsi emiatt a V8-tól)
1991 Chrysler Fifth Avenue
Fifth Avenue
-
-
Előzmény:
Újból független ember lettem, ? az ami most kell nekem és lelkileg egy kicsit megdob ?
Mi az ami örömöt okoz, de azért van vele foglalkozás olykor gond is. Új kapcsolat ?
Á most inkább nem, jó akkor veszek egy amerikai autót.
Kb. ennyi volt az előtörténet meg a 90-es években egy 5.7 –es Chevy mikrobusz.
Mely csak most jövök rá milyen csodás állapotban volt és csak tettem hozzá.
Aztán jött egy zizim és eladtam. Pár évig nem hiányzott, de vagy öt éve minden nap gondoltam rá, mekkora éretlen b….m voltam.
-
Vadászat:
Tehát elindultam gép nézőbe kis honunkban aprópénzért valahol 0.5-1 mill között.
Mert így 50-60 db gk után óvatos lettem és komoly pénzt nem adok ki, tudjátok válság van.
Tehát legyen kifizethető, napi üzemeltetését bírjam : évi 40 e. km az átlagom főleg saját zsebre és egészen más legyen mint napjaink európai szappantartói.
Lehetőleg coupe.
Pici elektronika legyen benne, de ne túl bonyolult
Tehát nem garázsban fog letakarva szenderegni, hanem hajszás menetben sokat kell bírnia a következő években.
Az nem én vagyok aki garázsban tart letakarva, havonta kettő beindítás és egy próbakör,de szigorúan csak nyáron páratartalom mérés után és csapadékmentes idő esetén.
Minek? Az autóban találjuk meg az örömünket mi magunk nap mint nap.
Tehát szent tehén körbetáncolás nincs, viszont van odafigyelés, fülelés, megelőző
karbantartás, aktuális időben szervizelés.
-
Eredmény:
Az autóvadászat eredménye itt látható. Kicsit nem coupe, de máskülönben nagyon rendben van . Az általam látott autók minősége és az ár nem volt összhangban. Nem autót szeretnék
építeni, hanem egy meglévőt szinten tartani, ezt némely eladó nehezen értette.
Értsd foglalkozós autók.
Saját műhely-garázs nincs, ilyen szintű szakértelem sincs csak nagy érdeklődés, tehát
minden javítás zsebbe nyúlós, meg nem én vagyok az a bácsika aki egy csavarhúzó és
egy csillagkulcs társaságában nagygenerált csinál a lakótelepi parkolóban
-
Az ORR valamelyik előző tulaj kisérletező kedvét „ dicséri” : sokat kellett néznem még barátkozás szintjéig eljutottam : bamba tekintet, nem az igéző pislogós, ha az istenek is akarják és találok átépíthető orr-részt majd munkálkodunk rajta.
Mottó: ha az autó 80-99%-ban rendben van, örülj annak, a gyengeségeken ne fanyalogj.
-
Izlések és pofonok : vidám hangulatban ráborulhatott egy kis ezüst festék, ha mán ott van
kenjük szét, még az oldalára is jutott .
NO meg színvonalas munkát is végzünk lásd itt:
Sokak szerint jól áll neki, megtöri a sötét színt, nekem csak a lelkemet tudja törögetni.
-
Ami tetszik : klasszikus amerikai forma, jó szögletes, határozott vonalvezetés
5 m hossz, elég széles, de azért nem nagyon.
Önsúly: 1420 kg:
Elgondolgoztató: opelem (múlt idő) 1340 kg ez-is az-is klímás, ABS-s ráadásul
Itt az ajtók és a kaszni lemezből van, a másik siralmas volt jégverés után
Tehát mi a fene ilyen súlyos a kisebbik autóban?
-
Belső tér: fejedelmi kényelem, a lábtér hátul lenyűgöző. Szépek a belső fények is. A plüss meg MINDEN más.
-
-
-
lakatolás után vagyunk
az elejéhez nem kellett hozzányúlni,
az összes többi itt látható nem veszélyes korróziós gócok,
ezért autót bontani nem érdemes. -
-
-
márciusban vizsga, szilentek cseréje, kézifék kötél csere,
ez van meg egy adag bosszúság, hogy az életem ne legyen
könnyű,
februárban valami megrághatta a főkábel szigetelését, zárlat keletkezett azóta nyomozzuk az elektromos hibákat.
Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!