1993 Cadillac Allante Northstar

Allante

  • udv mindenkinek.
    mar par eve en is itt toltom szabadidom ,de most jott el az ido, hogy irjak par szot az automrol.
    elosszor is az autot meg testverem vette, aki egy coupe v8asra akarta cserelni a korabbi lebaronjat. valojaban egy lincoln mark VIII ast nezett ki, ekkor kuldtem neki a hahus linket errol. az autok a fovarosban voltak, a lincolnos tulaj kesett a talakozorol, addig had jojjon a cadillac. elso latasra ez maradt, a legnagyobb hatranya (kiveve telen) az elsokerekhajtas. sebaj...
    haza ut: az elektronika letiltott csak 2 sebesseg maradt. :S
    par het utanna jaras okoskodas, valto gond!
    sikerult beszerezni egy szenne egett eldot, abbol a valto atjott, es a gond elharitva.
    johetnek a km-ek...
    az kocsit elosszor mikor en is meglattam persze hogy fulig ertem a szam. boldogsag volt.
    es ekkor jott egy kellemetlen rendorsegiugy is( gyorshajtas)
    egy-ket ev mulva atvettem en a technikat, azota mar nem tunik nagynak, gyorsnak, feltunonek, kiveve mikor az utcan utannam fordulnak.
    mint altalaban az autok magyarorszagon kisse hianyosak, nem torodottek, ezzel sem volt maskepp.
    a csomegterajto elekmtromos behuzoja nem mukodott,elektromos antenna gatya,elektromos tukrok kokanyolva, a szintszabalyzos futomu mai napig project :D, elso lampa beallito csavar hianya, hatso lampa teljesen matt,pohartarto, nem csusik ki a konyoktamaszbol, es vegulis ennyi. a tobbi a szokasos kopo cucc. bordasszij+feszito,vizpumpa,fekbetetek...
    ezeknek nagyja mar javitva, a tukroknel jottem ra, nem eleg a tipus azonosalkatresz, az evjarat nagyon fontos!! (minden evjarata mas-mas apro modositasokkal)
    sikerult beszerezni tibicid500 forumtarstol 2 szervizkonyvet (engine & gearbox ; chassis & body) ami lapozgatasaval es kis elszantsaggal orvosolni lehet a problemakat.
    az utonal eszre vettem, hogy tobbszor nagyobb temporol valo fekezesnel elegge gyengul a fekhatas, na beszereztem elore atuti sport fektarcsakat,keramia fekbetettel.lass csodat, megall azauto ;)
    az egyik nyaron arra lettem figyelmes, miutan az auto ment kb 5-6 km-t raz, de nagyon! jobb hatso kerekagy csere,szerencsere a korabban emlitett leegett eldoradobol ez potolhato. minden szep es jo.
    egy kicsit kesobb csak ereztem meg valamit de az inkabb fekezeskor. mivel mikor a kerekagy felllett rakva nem lettt felszabalyozva a fektarcsak belso resze igy nem illeszkedet tokeletesen es egy picitmintha meg lett volna libbenve, ennek koszonhetoen csunyan meg is evett egy fekbetet.
    a szintszabalyzo meg mindig az agymban van, szoval valoszinu hogy annak a vezerlese lett kuka, az utobbi meresek fenyeben. kulon akksirol probalva, a kompresszor mukodik, az auto emelkedik, par nap mulva lejebb megy, szoval a lenges csillapitok is birnak meg.
    par napja egy ujabb hiba kodra es fek problemara lettem figyelmes.
    P105...
    a konyveket elo.vacuum booster.fasza. lehet felujitani. vagy nem is, van meg az is a donor kocsibol;)
    na nezzuk miket kellene ehhez lebontani, ekkor latom egy gumicso nincs a helyen, visszarak, probakor, es mindenki orul, de en annal jobban ;)
    bar azt nem mondtam mikor oda mentem az autohoz hogykinyissam a motorteret, esre vettem hogy hianyzik az emblema!!!!so, vagy elhagytam, vagy leloptak. inkabb az utobbit gondolom :S
    par hettel korabban ujra elojott egy mar idegesito problema. a fordulat nem esik le megmarad kb 2500nal.
    ez nagyon szar a forgalomban, nem jo erzes folyton a feket taposni.hibakod ha jol emlekszem P85. throttle position sensor.
    azt olvastam a netet bongeszve, eleg a kitakaritjuk a pillango szelepet illetve a korulotte leve malaj tavolitsuk el hatha az akadalyozza a szbad mozgasban. ez megtortent de a hiba meg fenn all :S
    irany az ebay. ket het varakozas utan megerkezet a posta egyenesen kinabol(10$ postakoltseggel egyutt). alkatrsez felrakas utan meg kellett tanitani az autot, de ez persze a konyvbe szep aprolekosan le van irva. azota semmi gond ;)
    jah azt elfelejtettem mondani az elejen, hogy az auto muszerfala kepes sok okosssagot es hasznos infokat megjeleniteni,bar ezek elsore csak szamok, deha meg van a hatter irodalom akkor megsporoltunk egy OBD olvasto arat ;)
    egyebkent az autoval nem lenne gond csak valahogy mindig az van bennem, ha valaminek neki kell esni az sok munkaora es turelem...
    a legtobben azt hiszik jo csajozosauto, de nem...
    az emberek 90% kineveti mert szerintuk benzin temeto, csak a 90%uk nem ult meg hasonloban :D
    a fogyasztasa vegulis egesz valtozo.
    varoson kivul 10tol felfele, bar neha kar 9et is kilehetne hozni belole.varoson belul az atlag lehet 22-24 is konnyeden, de olyankor az 50km/h az also hatar :)
    vegyesben 14-15l amit el kell fogadni.
    ha jonnek kozbe ujabb esemenyek akkor megprrobalom megosztani. kepek valahogy mindig elmaradtak a szerelesekrol :D
    ennyi..

  • a hatso lampak mar polirozva, de a kis rendszam meg mindig hianycikk, a legtuobbi muszakinal elfeljtettem vinni a tolato lampakat igy nem tudtam bizonyitani hogy kicsi kell. varunk ujabb 2 evet

Hozzászólások

  1. zsolt1234  - 2010. november 26. 10:28

    szép és nagyon jó kis kocsi.én már csak tudom


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • J.Acko:

    Nagyon szépen köszönöm, remélem mihamarabb személyesen is lesz

  • Szean92:

    Bocsi. Amint rájövök hogy kell innen törölni törlöm.

A lap tetejére