2013 tavasz
Végre itt a jó idő is. Bosszantó hibára bukkanva szereléssel kellett kezdeni az idei szezont.
Autószerelőtől többet nem hogy autót, de semmit sem veszek. Botrányos megoldások, kókányolások soraira akadtam.
Talán a legfelháborítóbb a hátsó dobfék elhanyagolása, ami kellemesen befogott menet közben is, ez orvosolva lett, de sajnos cserés lesz az egész belső, betétekkel együtt a félrekopás miatt.
Mostanában sokszor emlegetem az előző tulajdonos kedves anyukáját, viszont mindennek ellenére az autó egyszer sem hagyott cserben, tökéletesen működik.

1997 Chrysler Concorde LX
Concorde
-
-
Egy kis felújítás 2012 nyár elején. :)
Új tömítések, szelepfedél tömítés, gyertyacső tömítés, torok tömítések, EGR szelephez teljes tömítés készlet, illetve teljes takarítás, szívósor tömítés, plusz a szívósor és a torkok matt fehérre fényezése.
Illetve új MAP szenzor, és magasnyomású benzin érzékelő /Fuel Pressure Sensor/. Komplett vákuum hálózat csövezésének cseréje.
Végül 6db új gyertya, USA ból rendelve /AC Delco/ :)
-
Így 2013 őszén úgy gondoltam nem ártan egy kis optikai frissítés, ezért kapott egy komplett matt fekete fóliázást.
Krómok és feliratok megmaradtak mindenhol.
Többek közt kapott teljesen új króm kerékanyákat is, hogy egész legyen a kép. :)
Sokba fájt a művelet, de visszagondolva teljesen megérte.
A feltűnés garantált.
Műszakilag sem hagyhattam ki a hátsó fék teljes felújítását.
A pofákon kívül szinte minden gyári volt benne. Ez meg is látszott a fékhatáson. Teljes komplett hátsó fékcsere lett a vége. Fékcsőtől, dobon és pofákon át, fékmunkahenger és minden egyéb felépítmény.
Kezd alakulni, nem sok van már vissza, hogy kész legyen.
Igaz egyenlőre ennyi bőven elég volt a pénztárcámnak. :) -
Ez a rész is bekövetkezett, amitől tartottam. Tavasszal műszaki vizsgára menet az autó hajtókartörést szenvedett.
Előjele egyáltalán nem volt, csupán néhány halk tompa puffanás után megállt a motor.
Rossz előérzetem volt abban a pillanatban már a hibával kapcsolatban és sajnos igazam volt.
A motor szétszedésénél kiderül hogy a főtengelyt második túl méretre köszörülték illetve több szenzor kábele tőből ki volt vágva, be sem volt kötve.
Így utólag is remélem csuklott pár napot folyamatosan az az illető aki elb@szta a motort.
A jó oldala viszont hogy így újraépítve minden a helyére kerül normálisan. A kocsi kapott egy gyári bontatlan blokkot. Sokan már feladták volna a küzdelmet ezen a ponton, de már látom a célt és kíváncsian várom milyen lesz. :)
Képek hamarosan.
Hozzászólások
Hátsó dobfék???Az üzemi fék hátsó tárcsájában kialakított kézifék dobrészére gondolsz?