Lincoln Mark VII
Az 1984 –es modellévben mutatták be a Lincoln új hátsókerék meghajtású luxus coupeját a Mark VII –est.Az autót a Ford Fox plattformjára építették ,a meghajtásról 5.O L V8 motor gondoskodott AOD 4 sebességes automata váltón keresztül. A kocsi tengelytávja 2756mm,hossza 5151mm.A típus érdekessége a légrugós felfüggesztés,amely terheléstől függetlenül egy szinten tartja az autó magasságát. A másik említésre méltó részlet ,hogy ez volt az első amerikai autó ami 4 csatornás blokkolásgátlóval került forgalomba.
Öt különböző felszereltségi szinttel lehetett megrendelni:Base 1984–1987
Bill Blass 1984–1992
Gianni Versace 1984–1985
LSC 1984–1992
LSC SE 1990–1992
A következő motorok voltak elérhetők:
• 140 Le (104 kW) CFI (1984-1985) w/ AOD 4 Speed Automatic
• 165 Le (134 kW) CFI (1985 LSC) w/ AOD 4 Speed Automatic
• 150 Le (112 kW), (112 kW) 270 ft•lbf SEFI (1986-1987) w/ AOD 4 Speed Automatic
• 200 Le (149 kW) SEFI 285 (ft lbs)(1986-1987 LSC) w/ AOD 4 Speed Automatic
• 225 Le (168 kW) 300 lbf.ft (407 Nm) SEFI (1988 - 1992 ALL) w/ AOD 4 Speed Automatic
Illetve egy rövid sorozat erejéig 2.4 L I6, 115 hp (86 kW) BMW Diesel (1984-1985) w/ ZF 4 Speed Automatic.
LSC
Ezt a szériát az európai riválisok ellen adták ki: BMW 630/635CSi és Mercedes-Benz 500/560SEC. Nevezték a típust a” gazdagok Mustangjának” is.
1991 Lincoln Mark VII LSC
Mark VII
-
-
Az 1991 LSC modellév specifikációja:
Ára:30,738 USD
Motor: 5.OL H.O EFI (HIGH OUTPUT ELECTRONIC FUEL INJECTION) V8
225Le és 407Nm
Kompresszió:9.2:1
Végáttétel: 3.27:1
Az alapfelszereltség részei: automata légkondicionáló , alumínium keréktárcsa, külső hőmérő,iránytű, elektromossan állítható fűthető külső visszapillantó, hátsó ablakfűtés,Marchal ködlámpa, négy tárcsafék, ABS, vezetőoldali légzsák, számkódos ajtónyitás,központi zár,elektromos ablakemelő, 6 irányban elektromossan állítható bőr ülés felfújható comb és gerinc támasszal,megvilágított sminktükor állítható fényerőséggel,tankajtó nyitás,csomagtérnyitás elektromos behúzással,tempomat,információs kijelző (óra,átlag sebesség,pillanatnyi fogyasztás stb.),sötétre automatikusan felkapcsolodó fényszoró állítható érzékenységgel.
-
Az én autóm:1991 LSC
Már régóta foglalkoztatott a gondolat,hogy de jó is lenne egyszer egy saját amerikai autó.Kis tőke átcsoportosítással ez most meg is valósult. A kiválasztásnál bizonyos szempontok alapján keresgéltem. Mivel nekem elég sokféle autó tetszik ezért a márka és a típus nem volt nagyon mérvadó. Ami a legfontosabb V8 legyen, az 5,2 m hosszú garázsba be kell férnie, 2 ajtós kasztni. Van két kisgyermekem és egy másik hobbim is amit imádok, szabad időm viszont kevés,így a krúzolásokat szeretném összekötni családi programokkal.Tehát hátra gyerekülés beköthető legyen azaz hárompontos automata biztonsági öv kötelező tartozék.
Na és persze a vételár.
Sok nézelődés után találtam ezt az autót és egyből megtetszett.A hátulját különösen bírom.
Persze a 18 év nem múlt el nyomtalanúl felette sem, így vannak hiányosságai ( nincs meg a ködlámpa) és apróbb hibái de összeségében nagyon tetszik. Nagy átalakítást,felújítást nem tervezek rajta csak a szükséges karbantartásokat,javításokat.
Hát nagyjából ennyi egyenlőre,köszi hogy végig olvastad. -
-
-
-
-
A mai naptól már az új gazdájának dübörög a V8. (2011 08.18.)
Hozzászólások
Szép autó,tetszik ez a forma (is) :)
Sok örömet benne!
Üdv!
Korrekt bemutatás, gratula.
Köszi!Én nyíregyházi tulajtól vettem,de ettől még lehet hogy ezt láttad. Papírja szerint újkora óta az országban van.
Gratuláció, gyönyörű LINCOLN.
Szóljon a V8. ÜDV.
Szia Peti!
Gratula a vashoz nagyon szép járgány.
Örűltem hogy személyesen is találkozhatunk Fehérvári mini talin.És kűlönösen örűlűnk hogy Veszprémet erösititek ti is.
Szoval tudod hol találsz bennűnket.:-)
Mégegyszer gratulálok a Linkolnhoz jo választás.V8 for ever.
Űdv John és Panka
Már öt éve örülök neki. :) Rohan az idő.....
Tudtam én,hogy jó helyre került. :)