1991 Ford Aerostar XL

Aerostar

  • Sziasztok! Nos ő itt a családi verda, érdekessége, hogy 0 km-es magyarországi vásárlás, és első gazdás. A 91-es BNV-n volt bemutatóautó egy chevy vagy egy dodge tárgyalóbusz szomszédságában. Újkora óta hétvégi kirándulásokhoz használt autó volt, amúgy teherautókkal járkáltunk. Újkora óta üléshuzat és szőnyegszett védi a kárpitokat, gyári a fényezése, gyári a rádió, a felnik, továbbá a motor és a műszerfal, ajtók sose voltak még megbontva... télen nyáron fűtött garázsban áll, nem rég lépte át a 200e km-t. Sajnos az idő vasfoga kikezdte a küszöbök végét, itt már egy plecsni éktelenkedik, de hamarosan be lesz szépen javítva. Egyébként hálás kis jószág, igaz amerikai feeling, sosem hagyott még cserben minket. A korából adódóan sajnos ilyen kikímélten is már voltak vele gondok, aminek egyik része a magyarországi viszonyoknak köszönhető. Az autómataváltót már javítani kelett a nem megfelelő olajcserék miatt (magyar szerelők, tisztelet a kivételnek), a futóművében széthulllik néha ez-az hála a jó utaknak (stablizátor kutyacsont elszabadult, féknyereg rögzítő stift kiesett). A kipufogórendszere is komplett cserélve volt már (kipufogóklinika). Egy alapjárati szelepet is elfogyasztott már, és az a vicc hogy egy 600ezret futott bontott szem*t van benne, azzal jó. Akkor a szokásos lukas vákumcsövek... Az első fűtőradiátor is elengedte magát, ami helyett szintén egy 600ezret futott roncsét tettük be... az jó... igaz még réz, ebben már alu volt. Egy év REAR ANTILOCK visszajelző sz**akodás után szétszedtük a hátsó fékeket, amiből egy bögre dzsuva távozott, vason a pofák (mondom, hogy megverem a szerelőt). Fel lettek szabályozva+ferodolozva. A tápszivattyút meg a szétrepedt gyertyapipákat én a kopó cuccok közé sorolom, így ezeket meg sem említem. Egyébként hálás kis dög, remélem hamarosan társat is kap.

  • Ezzel régóta tartozom kandúrbandinak :D

  • Mosásra már nem futotta.. majd legközelebb...

Hozzászólások

  1. kandurbandi  - 2010. május 1. 21:49

    Jó verda!Még képeket!

  2. Sigurd  - 2011. július 29. 11:52

    Szép VAS, gratulálok!
    Valahonnan rémlik, hogy láttam, hogy eladó...
    Csatlakoznék az elöttem szólóhoz, 'még képeket'! :D

  3. Flex  - 2011. október 18. 12:31

    Basszus Zolman ez keménységfaktor ám ide Paréjfalvára!!!!!!
    Bevallom őszintén, hogy kib.szott irigy vagyok ám!
    Lehet segíteni a felújításban :-) ?

  4. bundika  - 2011. október 19. 17:52

    jo kis vas , gäzt neki

  5. DodgeSpirit  - 2011. október 20. 17:45

    Nagyon szép a vas és biztos ha elkészül akkor mindenki megfordul utána az utcán :) Sok sikert hozzá!!

  6. DodgeSpirit  - 2011. október 20. 17:48

    Nagyon szép a vas és biztos ha elkészül akkor mindenki megfordul utána az utcán :) Sok sikert hozzá!!

  7. hieronymous  - 2012. március 17. 17:35

    Nah, ez is elkelt, jó áron volt, gratula hozzá, szép vasat vettél. Remélem, találkozókon fogjuk látni!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • Zola:

    Én ebben olvastam: !kép=comments/2024-11/6744481d18f9b.jpg

  • Béke:

    Az első linken az első sor: Production: 0 (has not been built) !monokli

A lap tetejére