Az első kép, ami lázba hozott.A használtautón találtam. A leírás szerint 5700cm3 benzin robbanó egység, kézi váltó és csak hátsó kerék. Pont amit elképzeltem.
Gyors egyeztetés, másnap reggel már indulás is Tatára szemrevételezni.
A látvány inkább szomorú volt, mint örömteli. Rozsda és gitt hegyek, először menekülőre akartuk fogni, de a tulaj erősködött, hogy próbáljuk ki ha már itt vagyunk.
Ha beindul, ám legyen.:) Persze, hogy beindult( és azóta is repeszt), nem bántam meg se akkor se most, hogy kipróbáltuk.
Az első élmények: A műszerfal több sebből vérzik (mindenhol törött patentok, repedt burkolatok és valószínűleg egy előző tulaj (ács) kezemunkályát dicsérik az ajtókat tartó és a műszerfalon végig futó deszkák. De az összes műszer működik. A három személyes pad helyett, két Ford Escort sportülés.
Na induljunk, kuplung jó, váltó jó, motor húz nem csörög nem durrog, komoly hang (persze mert a kipufogó több darabból van mint egy legó város) kormány holtjáték úgy 10-15 cm.
Vissza pestre próba rendszámot kunyerálni, és már hoztuk is.

1989 Chevrolet 150 Step side
150
-
-
Kb. 3 hét alatt a műszaki is meg lett. Addig is minden nap mentünk vele, ha nem volt próba rendszám akkor rendszám nélkül, mindegy csak ne kelljen kiszállni.
Ami már az elejétől zavart, az a színe. Türkiz kék, na nemár!
-
Gyorsan kellet valami más szín, de pénz nem volt komoly fényezésre.
Így az öcsémmel egy szombat reggel szétkaptuk az utcán a gépet és elkezdtük lecsiszolni.
Este tízkor készen is lettünk.
Másnap erős szélben megkezdődött a fényezés. 6 órával és 11 flakon matt fekete festék után elkészült a mű,a barátaim hathatós segítségével!
Külön köszi Corvette Tibcsinek. -
Az eredmény nem lett tökéletes, de sokkal jobb lett mint volt.
Egyik nap kezembe akadt egy ezüst lakfilc, és már rajzoltam a lángokat a vasra.
-
És A filcezés sem lett tökéletes ezért kitaláltuk, hogy fújjuk ki rendesen a lángokat( persze ezt is mi és persze, hogy spraival.
megkezdődött a maszkolás.
-
Egy hét alatt el is készültünk, és elkezdődhetett a festés.
-
Alakul
-
És egy hátulról:)
-
Kész
-
-
Egy kép belülről, nem a legjobb, de majd kicserélem.
-
Versenyeztünk:)
-
Osztófedél és rotor csere a belvárosban.:)
-
Hát eljött ez is, pedig nem gondoltam, hogy meg fogunk válni egymástól valaha is.
A garázst nem akarom törölni, sokk szép emlékem van ezzel az autóval.
És lehet, hogy egy későbbi szerető gazdinak még érdekes lehet.
Nélküle nem ismernék innen sok jó embert, nem ismerném a Lurdys találkozok hangulatát sem.
És akkor az autóról egy-két szó.
Voltak hiányosságai, meglátszott rajta, hogy már több mint 18 éve koptatta a hazai utakat, de mindig lehetett rá számítani, bármikor pöcre indult és zokszó nélkül rótta a mérföldeket, együtt egészen pontosan 28765-t. És ez nem kevés egy most húsz éves autótól, soha nem hagyott ott sehol pedig volt, hogy csak három henger ment benne.
Remélem az új gazdája is olyan sokk örömét leli benne, mint én.
Hozzászólások
Nagyon komolyan nyomjátok a street paintinget!
Szép ez a pick-up!
Bár számomra nem derül ki, de ha jól sejtem 1500-ös, nemde?
köszi:)
Igen 1500-ös Silverado
Áhhááá! :)
Most látom, hogy neked is Silverado-d van.
Emlékszem, évekkel ezelőtt a Lurdynál láttam ezt az autót. Még az eredeti színében pompázott. Nagyon megtetszett, de aztán évekre eltűnt a szemem elől. Nem láttam a találkozókon sem.
Tetszik az új külseje!!!
Köszi, remélem télen még szebb lesz.