Köszöntök mindenkit itt, aki kiváncsi szívem csücskére.
Az autó elözőleg egy barátomé volt. Ö 3 évig kínozta, és nem sokat törördött vele, aztán 2002 tavaszán, félévi állás után úgydöntött eladja bontásra. Megsajnáltam, megvettem, elhoztam, és azóta is szívemen viselem a sorsát.

1979 Ford Mustang
Mustang
-
-
Az autó, ebben az állapotában került hozzám. A motor kopogott, a váltó csak kettesbe ment, a vezetőülés 7 /HÉT/ helyen volt eltörve, a korményoszlop drotozva volt, és persze még mesélhetném az apró hibák sokaságát.
-
Gondoltam, hipp-hopp kijavítom a hibákat, kicsit helyrepofozom, és már száguldhatok is vele.
-
Kivettem a 2.8 V6-ot, és az automata váltót, hogy megcsináljam, és csináltassam. Ha már kint van a motor meg a váltó, elküldöm gyorsan lakatoshoz, és utánna gyorsba lefényeztetem. Ez volt a terv. Ekkor 2002 Szeptember volt.
-
A Lakatosmunkár egy barátom végezte, amolyan hobbyszínten foglakozott a többi munkája mellett az én drágámmal.
Aztán 2003 tavaszán csörgött a telefonom. Jóhirt közöltek eltüntek a rozsdák az autómról. -
Megint rajtam volt a sor. Alváz, és üregvédelem. Aztán mehet a fényzőhőz.
Útközben azért nem voltam teljesen tétlen. Teljes fékfelújítás, új szilentek, kész lett a motor és a váltó is. -
2003. december. 24. 14 óra. Az angyalka telefonon jött el hozzám, kész a karosszéria, két óra múlva nálad lesz.
Talán a legszebb karácsonyom volt az. Tavaszra bekerültek a sötétített üvegek, a fontmaszk, a lámpák...stb. -
Igen, ezért építettem autót. Ez a kép 2006-ban készült. Sajnos nem sokat változott a lóvacska, de az apró hibák lassacskán orvosolva lesznek...
-
Megcéloztam a Komáromi találkozot, összerakom...
Az első probaút szörnyű volt...
Miért???
2.8 V6 automata...
Ez így nem sportautó...
Nagyobb motor kell...
-
2005 tavasz. Az "új" 302-es motor, egy 77-es LTD-ből, Hozzá elöször egy 4, kicsit késöbb egy 5 seb. kézi kapcsolású nyomatékváltómű, majd egy speer hátsó híd 4 db lengéscsillapítóval. Igy már majdnem jó, csak nem túl szép, alkalomadtán majd orvoslom ezt a hiányoságot.
-
Komárom 2005. Az első út izgalamival 3 napos vizsgával. Ez a találkozó számomra az állandó szerelgetésröl marad emlékezetes. De végülis elment hazajött, úgyhogy egy rossz szavam se lehet... Nincs is...
-
Ígéretemhez híven kicsit gatyábarázom a mocit. Enyhe módosítások, pár tőmítést meg egy kis festéket kap.
-
Kicsit megégett a tengelykapcsoló és a lendkerék, plusz eltört 3 db rugó a kuplungtárcsába, úgyhogy ezek cserések. Kicsit erősítve is lesz a rendszer. 10.8-ról, 11 Coll-ra léptetem elő a tárcsaátmérőt.
-
-
Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!