1979 Ford Mustang

Mustang

  • Köszöntök mindenkit itt, aki kiváncsi szívem csücskére.
    Az autó elözőleg egy barátomé volt. Ö 3 évig kínozta, és nem sokat törördött vele, aztán 2002 tavaszán, félévi állás után úgydöntött eladja bontásra. Megsajnáltam, megvettem, elhoztam, és azóta is szívemen viselem a sorsát.

  • Az autó, ebben az állapotában került hozzám. A motor kopogott, a váltó csak kettesbe ment, a vezetőülés 7 /HÉT/ helyen volt eltörve, a korményoszlop drotozva volt, és persze még mesélhetném az apró hibák sokaságát.

  • Gondoltam, hipp-hopp kijavítom a hibákat, kicsit helyrepofozom, és már száguldhatok is vele.

  • Kivettem a 2.8 V6-ot, és az automata váltót, hogy megcsináljam, és csináltassam. Ha már kint van a motor meg a váltó, elküldöm gyorsan lakatoshoz, és utánna gyorsba lefényeztetem. Ez volt a terv. Ekkor 2002 Szeptember volt.

  • A Lakatosmunkár egy barátom végezte, amolyan hobbyszínten foglakozott a többi munkája mellett az én drágámmal.
    Aztán 2003 tavaszán csörgött a telefonom. Jóhirt közöltek eltüntek a rozsdák az autómról.

  • Megint rajtam volt a sor. Alváz, és üregvédelem. Aztán mehet a fényzőhőz.
    Útközben azért nem voltam teljesen tétlen. Teljes fékfelújítás, új szilentek, kész lett a motor és a váltó is.

  • 2003. december. 24. 14 óra. Az angyalka telefonon jött el hozzám, kész a karosszéria, két óra múlva nálad lesz.
    Talán a legszebb karácsonyom volt az. Tavaszra bekerültek a sötétített üvegek, a fontmaszk, a lámpák...stb.

  • Igen, ezért építettem autót. Ez a kép 2006-ban készült. Sajnos nem sokat változott a lóvacska, de az apró hibák lassacskán orvosolva lesznek...

  • Megcéloztam a Komáromi találkozot, összerakom...
    Az első probaút szörnyű volt...
    Miért???
    2.8 V6 automata...
    Ez így nem sportautó...
    Nagyobb motor kell...

  • 2005 tavasz. Az "új" 302-es motor, egy 77-es LTD-ből, Hozzá elöször egy 4, kicsit késöbb egy 5 seb. kézi kapcsolású nyomatékváltómű, majd egy speer hátsó híd 4 db lengéscsillapítóval. Igy már majdnem jó, csak nem túl szép, alkalomadtán majd orvoslom ezt a hiányoságot.

  • Komárom 2005. Az első út izgalamival 3 napos vizsgával. Ez a találkozó számomra az állandó szerelgetésröl marad emlékezetes. De végülis elment hazajött, úgyhogy egy rossz szavam se lehet... Nincs is...

  • Ígéretemhez híven kicsit gatyábarázom a mocit. Enyhe módosítások, pár tőmítést meg egy kis festéket kap.

  • Kicsit megégett a tengelykapcsoló és a lendkerék, plusz eltört 3 db rugó a kuplungtárcsába, úgyhogy ezek cserések. Kicsit erősítve is lesz a rendszer. 10.8-ról, 11 Coll-ra léptetem elő a tárcsaátmérőt.

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére