Sziasztok !
Balinkó vagyok Pécsről.
Az én és autóm története nagyon egyszerű.

1992 Chevrolet Astro Sevi
Astro
-
-
Minden 2 évvel ezelőtt kezdődött.
Mivel nagy családos vagyok ( 4 lány ) ezért mindig olyan autónk volt amibe ez az "ember tömeg" elfér :) -
6 évig hajtottam Dukszit a család Fiat Ducatoját, aki egyedül álló az országba. Minden bal oldalt van rajta a lámpa kapcsoló, az ablaktörlő és a sebváltó( mivel sérült a jobb kezem).
-
Imádtam a Fiatot , mert még más családi buszba nem ültem. Megbizható volt strapabíró és igénytelen, de mindig is tartottam tőle , mivel pl hátulra nem lehetet biztonsági övet rakni , hogy ne történjen semmi baj vele.
Ez bekövetkezett 2004-be .
Elment a fékem és az árok fogott meg! -
Ekkor felhivtam egy nagyon jó barátomat ,akinek több autója is volt , hogy adjon má kölcsön egy autót , mivel ez a munkaeszközöm is.
" VIDD a SEVIT " mondta aztán megmutatta......
Én naiv azt hittem hogy egy nagyobb kombi átvedlett daewoot fog rejteni a garázs de a legnagyobb meglepetésemre ez állt ott ! -
KB 10 perc kellett hogy családom megszeresse és rávegyen arra , hogy vegyük meg !
Igy elmaradt az akkora tervezett lakásfelújítás,mert autót "kellett " venni.
És én sem bírtam ellenállni a családom nyomásának és meg kellett vennem :)))) -
Informatikus vagyok és nagyon örültem , hogy a V8 ra és az ACCH-ra rátaláltam. Azóta egyre többet konyitok az autómhoz, mert csak eddig azt tudtam hogy mivel megy :)
Egyre több információt müszakit, történelmit tudtam meg róla.
Kialakultak alkatrész és szerviz kapcsolataim ( főleg a V8 jóvoltából ) -
Még biztos találkozni fogunk !
CSá :)! -
Én és a minivan-am igazi amerikainak tartjuk magunkat.
Igaz hogy nagyon sok mindent megkell még tanulnom róla és sokat kell még szervizelnem hogy minden porcikáját ismerjem, de megfertőzött.
Drágább kicsit a fentartása ,de nap mint nap használom nem csak bemutatókon és vasárnap :)
Havi 1000-1500 kilométert megyek vele.
Szépítgetem,tunigolgatom és mivel jó sokat vagyunk együtt igy becsempéztem a szakmámat is az autóba :) -
Szóval nagyon örülök , hogy megismerhettem az autógyártás és autózás ezen felét is.
Ez azt hiszem örökéletemre rabulejtett.
A szabadság,az erő,a nyomaték,a súly,a kényelem,a vezetési élmény,a büszkeség................... -
És néhány adat amit tudok róla :)
Max. sebesség :
160-nal mentem már vele 30 cm-es kormánnyal elég halálközeli
LE :
195 amerikai paci ( MM Mustang Ménes )
Súly :
Ha ketten vagyunk Ő meg én 1799+100 kg ha tele van
haverokkal akik max 7-en lehetnek akkor elérheti a
2750 kg-ot is :)
Nyomaték :
Az van rendesen :) kb.:mint egy dízel vonat !
A nyomatéka 370 NM ezt 3.400 -as fordulatnál adja le tehát nem fog a pörgéstől szétesni !:) De az ivástól biztos ekkor kb 18-20 litert eszik :) gázból :)
Motor :
Chevrolet Vortec V6 4.300 cm3
101.6 mm furatokkal, 88.5 mm lökettel
Elektronika :
Van benne !
Légszűrő :
GM Standard valami de belóg az utastérbe is:)
Kipufogó
Chevy Sport CE
Gumik :
General XP2000 II
Felnik :
American Racing Renegade Chrome (Series 798)
Rugók :
Hátul nagyobb mint elöl :)
Gátlók :
2006.02.01-től SACHS Advantage Pro
Fékek :
2006.02.01-től Chevy Féktárcsák + Chevy Graphite Plus Fékbetétek
Kivül :
Hosszúság: 4821 mm
Szélesség : 1969 mm
Magasság : 1935 mm
Tengelytáv : 2819 mm
Egyéb :
Tescohoz 100-as ,napszemüveg,kis kés,
Fénytechnika :
Elől Chevrolet Projectoros lámpák 100W + lila helyzetjelzők.
Hátul Astro Crystal Lamp EU 365 Tuning hátsó lámpa.
Festés, dekor :
WML Wild Milka Lila ,minden tehén ilyen akarna lenni.
Ülések :
Eredeti jó öreg motoros Chevy. Hátul a középső sort asztallá lehet hajtogatni bebebe! :)
Kormány :
32,6 cm Sport
Kiegészítők :
Orbit rágó jobb fent a kis dobozban.
Fénytechnika :
Vakító. 4 Spot van bent felettem hátul plusz 50W lámpa.
De nem kell fénytechnika Digitális MINDEN a műszerfalon :)
Egyéb :
Kaptam hozzá eredeti kiskönyvet ezt a térképtartóban tartom ami felettem van annyira szép hogy az már optika.
HIFI :
Fejegység :
PIONEER DEH-30MP direkt AUX computerhez 4x50W, D4Q-RDS-tuner, MP3 / WMA / WAV, 2 pár RCA kimenet (1 SW), direkt AUX-bemenet, 3 sávos EEQ+ (LPF+HPF), direkt sub meghajtás, SLA, FIE front hangkép-kiemelés, telefonnémítás, Power Save mode, levehető ezüst előlap, CD / MP3 fejegység.
Piros gomb - kék kijelző-megvilágítással, AUX bemenet hátoldalon 3,5 jack, hordozható lejátszók csatlakoztatásához, ID3 Tag / WMA TEXT, MOSFET erősítő, BMX, CD-Text, Power Save mode, infra és vezetékes távvezérlésre előkészítve, fehér LCD, 18 rádió állomás tárolás, 1bit DAC, 8x túlmintavételezés, 5 - 20.000Hz frekvencia átvite (CD), 94dB jel/zaj (CD), 178 x 50 x 157mm méret!
Erősítő :
Benne van a magnóba :)
Hangfalak :
GM elől Suzuki hátul (ideiglenes megoldás sorry ) !
Egyéb :
Szórakoztató központ = P4 1800 Northwood Compaq Evo 512 MB RAM 80 GB HDD + 15" DELL TFT ,400W Inverter,Genius hanyattegér,usb numerikus billenytüzet az ajtón + 4X usb hub + usb kislámpa + usb GPS antenna + 1 GB usb pendrive+usb wirless Lan.
Hozzászólások
Végre irt valaki a vendégkönyvembe :))))
Szia,
Sajnos az autót már eladták.:( Sajnálom,mert megérte volna.
Szia ha meg van még az autó akkor hívj fel,mert szeretnék venni egy ilyen autót és szükségem lenne pár információra,ha nincs meg akkor is hívj
06/20-9561-491
Szasz!
Szép a vasad! Látni hogy foglalkozol vele!
Végre te is tudod milyen a jó autó! Sok sikert hozzá! Biztos összefutunk majd!
Szia !
Nemrég vetem egy astrot és jó lenne ha a kézikönyvébe bepilantást nyerhetnék.Valahogy ell tudnánk intézni?
szia nekem is van egy astrom jó lenne egyszer beszélnünk ,szerintem nekünk van egyedül ilyen csodánk.Tetszik a géped föleg a hátsó lámpa .
Légyszi hivj fell ha ráérsz .köszi ladics istván
06 20 31 32 835,-telószámon