Chevrolet Camaro 1977
350,V8
Az első amerikai autóm a fehér sor 6-os Camaro volt.
Két évig használtam és nagyon szerettem az összes hibájával együtt.
Vágytam viszont egy V8-as után, ezért 2003 szeptemberben az eBay német oldalán megvettem ezt az ezüst Camarot.Berlinből (eredetileg svájci autó volt) Kölnbe szállíttattam majd onnan 2004 június elején hozattam haza.
Az autó jó állapotban volt, néhány rozsdafolt és karc volt a karosszérián de semmi vészes dolgot nem fedeztem fel rajta.
3 hónapig használtam minden gond nélkül amikor a váltó kifújta magából az olajat a nívópálcán keresztül és az autó borzasztó égett olajszagban megállt.

1977 Chevrolet Camaro
Camaro
-
-
Ekkor határoztam el ,hogy az autót felújítom.
Megvallom kezdetben nem akartam ennyire átalakítani illteve nem akartam rá ennyit költeni, de ha lúd legyen kövér alapon az egész autót felújíttattam. Hát bizony nem bántam meg. Az autóm a szememben olyan helyet foglal el a járművek között ,hogy csak a -leg-leg-leg-ként tudok róla beszélni. :)) -
Az autó szerkezeti részét a HEB Kft,jómagam és Nagy Zsolti barátom készítettük, a karosszéria munkát és a fényezést pedig Varga Attila hajdúszoboszlói mester végezte.
Az autóba szerelt új alkatrészek a teljesség igénye nélkül:
American Racing torqe thrust D felnik, BF Goodrich Radial T/A gumikkal
P-S-T poligrafit szilentek és futómű alkatrészek
Hooker leömlők Flowmaster kipufogódobok
Koni állítható keménységű teleszkópok
B&M váltókit
T/A difiház
Új féktárcsák,fékbetétek, fékdobok ,fémszövésű fékcsövek,féknyergek,fékrásegítő ,főfékhenger és fékmunkahengerek
Új hűtő, hűtés és fűtéscsövek
Új laprugók -
A karosszérián a bal hátsó sárvédő lett lecserélve eredeti GM elemre,az ajtók alja és a küszöb egy része pedig újra lehajlítva.
A színe az eredeti GM silver, rajta mattfekete matricából két Z28 csík.
Új kristálylámpák világítanak elől, amik egyrészt nagyon jó fényt adnak ,másrészt nagyon jól mutatnak.(Esküszöm ,hogy nem gagyi)
-
-
Comp Cams vezérműtengely, Edelbrock EPS szívósor, Edelbrock Performer 600CFM karburátor, Proform gyújtáselosztó,Accel 8.8 gyújtókábelek, Cleevite csapágyak, ARP csavarok,Hooker leömlők, X-pipe rozsdamentes kipufogórendszer és Flowmaster Delta Flow dobok, gyári GM licenszes, mattfekete-chevy narancs Proform szelepfedelek.
Az automata váltó B&M transkitet és egy 2000-es Holeshot konvertert kapott. -
A belső eredeti, csak a szőnyeget kellett kicserélni amit sikerült gyáriban megrendelni. Mr Gasket ollós váltókar és egy Trans Am kormány dobja fel az egyébként szép belteret.
Hozzászólások
Köszi Koni!!!
gyönyörű minden vasad!
amúgy meg utállak! !jónagyvigyor
pitta
Rohadtszép gyűjtemény! Graulálok!
Bontós köcsög! :))
Mind szép. Csak így tovább!
5x8 dugattyú!
Bontós bácsi, vigyázz rájuk!!!
Bontós, a dreamcars.hu nem működik!
Valami Apache server jön be helyette.
Cé ótók.
Szia Bontós bácsi ! :)
Ha egyszer ezt elakarod adni szóhatsz ! :)
Nagyon szépek, hát még a Buick!!
Gratula!
Huhh,
ez a két Mopar-lepény!!!
Ez a Chrysler Newport ebben a színben, ebben a formában, egyszerűen tökéletes. Iszonyat gyönyörű! Gratulálok hozzá :)
Ezt az autót is láttam már Debrecenben! (sajna elég régen)
Igen ez amarika hatalmas nekem nagyon tetcik:-)
Hali! A Buicknak ez az eredeti színe? (tehát ahogy megvetted és hazahoztad?)
Helló, merre vagy? Alkalomadtán a Furyt meg lehet majd lesni? Szép egy dög, meg a Newport is!
Üdv!
Helló, merre vagy? Alkalomadtán a Furyt meg lehet majd lesni? Szép egy dög, meg a Newport is!
Üdv!