1970 Pontiac GTO GOAT

A fülke projekt

  • Kezdenek fogyatkozni a csipkézett lemezdarabkák!

  • Nem lakatolás(de van némi köze hozzá mivel fúrni kell a motortetőt), végre megérkezett egy két finomság, úgyhogy begyorsulhat a folyamat:))

  • + a váltót is beüzemelhetjük végre!

  • Csomagtartó...

  • az új merevítők alapozva majd ipari festékkel kezelve...

  • alulnézetből az új jobbos rész!

  • Már nem horpadt/rohadt:))

  • Frédi-Béni is a múlté már.

  • Műszerfal és a szélvédő találkozása teljesen elhanyatlott:)

  • Alatta rejtőzött a "gonosz"

  • Alakul...

  • Műtét sikeres volt!

  • Íme a következő beavatkozásra váró seb...

  • Volt...

  • Lett:)

  • A kalaptartó sem hiányos többé,

  • illetve az óriási mélynyomó lyukak is a múlté!
    Alakul:))

  • Luca széke projekt folytatódik!
    Csomagtérajtó peremezése kuka volt, kipucolva kikezelve kapott új arculatot:)

  • Főpróba, illetve hézagok belövése, kezd jól kinézni!

  • Goat hazatért, gyors előkészítés után epoxy alapozó a javított részekre...

  • Na már nem esnek ki rajta a csomagok:)

  • Sárvédők azért még igényeltek némi utómunkát, de a végeredmény jó lett!

  • Belső részek az eredeti vörös alapozót imitáló 2k-s színt kaptak, míg a csomagtérnél maradtunk a jól bevált selyem feketénél...

  • volt...

  • Lett! Kicsit túlrestauráltuk, de legalább lehet tükröt tenni alá bármikor:)))

  • Végre egy kis kárpit szín! Természetesen maradunk az eredeti kék-kék kombónál!

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére