2009 Chrysler 300 SRT8

Na akkor kopogjunk

  • Az úgy kezdődött, hogy valami halványan elkezdett kopogni a jobb első futóműben. Kicsit. Szerelő megnézte, mondta, hogy mi a rossz, kicserélte. Másnap elhoztam, kopogás sehol. Örülés. Egy napot használtam az autót, kopogás újra visszatért, immár erősebben. Szerelőhöz vissza. Fejvakarás, minden feszes, minden fasza. De kopog. Bonyolította a dolgot, hogy hidegen vagy sok állás után induláskor semmi hang, aztán pár km megtétele után jobban hallható volt a kopogás. Kormányműben találtunk egy minimális lógást a jobb oldalon. Annyira kicsit, hogy a mester azt mondta, szerinte nem ez lesz a hunyó de mivel a hideg-meleg dolog is játszott, nosza csere. Szerencsére volt egy bontott a szerelőnél, azt átmenetileg beraktuk. A cseredarabnak a bal fele lógott mint a gatya, a jobb oldala hibátlan volt. Kopogás nem szűnt meg. Oké, tehát nem a kormánygép. Visszacsere. Itt már fogyott a türelmem. Talán a lengéscsillapító szivat, láttunk már ilyet. Lengéscsillapítók ki, kapott egy viszonylag olcsót, hogy ha mégsem az a hunyó ne legyen kidobott pénz. Lengcsill csere pipa, szerelő hív, kopog. Már nem csak én, hanem ő is kezdett anyázni, eredeti lengéscsillapítók vissza. Megint használtam egy darabig az autót, ekkora már mindig minden körülmények között kopogott. Jobb első kerékcsapágynak volt egy kis hangja, nem sok pénz, cseréljük ki. Csere, kopog. Rázópadon 20percnyi rázás után sem hallottunk semmit. Tettünk még egy próbát rázópadon féket taposva és jött az újabb tipp, alsó első lengőkar gömbfej. Talán. Ekkor már röhögtem. Cseréljük ki. Kicseréltük. Ééééééés.... kopogás megszűnt! A kiszerelt lengőkar gömbfején nulla azaz nulla lógást lehetett érezni de valami mégis sz@r volt vele mert azóta megszűnt minden zaj.
    Jó mulatság, férfi munka volt. :)

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére