1970 Pontiac GTO GOAT

  • Operáció sikeres! Lassacskán lehet homokozni!

  • Kedvenc kép kategória...

  • 4 évtized szutyka...

  • Néhány mounting point megszűnt, ezeket javítani kell, a többi pedig majd homokszórás után kiderül.

  • Elkél egy kis törődés...

  • Fogyókúra utáni állapot, lényegesen könnyebb cipelni:)

  • Kontraszt.

  • volt...

  • lett...

  • Rögzítő pontok foltjai bekerültek a helyükre,

  • Lengőkarra is ráfért a törődés:)

  • 4 nap ugrás az időben és egész jól néz ki:))

  • A kormányműre is majd egy nap ráment mire újból "új", minden darabkáját megpucolni/cserélni, golyókat rakosgatni...

  • Heavy duty lengőkarok várják a hidat, ami pedig az új fogait várja, mert az eredetit elmorzsolta:)
    (Vicces, de nem is lehetett érezni hogy foghíjas a difi)

  • Az új 3.90 megérkezett, kicsit vicces hogy "made in italy" még a végén ferrari lesz belőle...

  • Kereszttartó is megszépült.

  • Lelke is alakul,

  • Gyújtás is okosabb lett,

  • Hengerfejek portolása még folyamatban, muszáj mert a vezérmű kukás volt, és Ram Air 4 megy a mociba!

  • Motor szépen kezd egy tömbé összeállni, a dobozok pedig fogynak a szobából!

  • Gonosz kis dög az ültetéssel, és a gumi nélküli felnivel...

  • Motor váltó bent, közeleg az indítás!!!

  • Időközben elkészültek az első kerekek, már nem kell a ronda pótkerekeket nézegetni:)
    Krómfesték egyébként de nem eget-rengető inkább alumínium, vagy finom ezüst fényre hasonlít a végeredmény, viszont mindenképpen szép:)))

  • Megtörtént a homokszórás és az epoxy alapozás a fém tiszta részeken

  • Amit nem lehet beszerezni, vagy nincs értelme eldobni azok foltozva lesznek, az összes többi elemcsere!

  • Sokaknak az ilyen dolgoktól megy el a kedve (a hátsó szélvédő keret !!!hiányán!!! még mink is mosolyogtunk ellentétes irányban:( )

  • Lassan elkészülünk az X rozsdamentes 2,5" rendszerrel is, alig várjuk a két Spintech versenydob morajlását:), elvégre ez az 1970-es évjárat volt a híres Humbler, amit még Amerikában is betiltottak annyira hangosak voltak...

  • Motorbejáratás megtörtént, úgy forog mint egy versenymotor!!!(köszi ram air 4), a hangja pedig super lett:) Érdemes megfigyelni hogy bebarnult a kipurendszer fél óra járás után, pedig megfordult a fejünkben az is hogy polírozni kéne, szerencsére nem tettük...

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére