1973 Chevrolet Camaro

Egy kis ízelítő motorról és a váltoról

  • -FAST EZ EFI öntanulós injektor rendszer vezetékköteggel és LCD kijelzős vezérlőegységgel
    -Procharger P600B centrifugális feltöltő
    -383 Eagle stroker forgórész Probe kovácsolt dugattyúkkal, Total Seal gyűrűkkel
    -Comp Cams vezérműtengely, görgős hidrotőkékkel
    -Edelbrock Performer RPM alu hengerfejek
    -görgős alumínium szelephimbák
    -Moroso stroker olajteknő, 6qt kapacitással
    -nagynyomású olajszivattyú
    -polírozott alu dual plane szívóteknő
    -ARP csavarok
    -MSD gyújtás
    -underdrive pulley set
    -Hedman hengerenkénti leömlő

    - 6.3 V8 :)

  • -erősített 5 fogaskerekes bolygóművek
    -Alto red lamellák
    -széles fékszalag
    -Fairbanks billet szervók
    -Beast sunshell
    -hőkezelt behajtótengely és erősített input drum
    -shift kit

Hozzászólások

  1. Yenko89  - 2012. április 17. 19:52

    Mivel én vagyok az elsö, aki hozzászól, megragadom az alkalmat, h gratuláljak a verdához. Nagyot üt! Alig várom a részletes beszámolót képekkel mellékelve:)

  2. norman  - 2012. április 17. 19:57

    VÉGRE MEGÉRKEZETT VÁRVA VÁRT CAMAROM NEVADA ÁLLAMBÓL! BŐVEN KELL VELE FOGLALKOZNI DE JÖVŐHETÉN EL KEZDŐDIK A FELÚJÍTÁS!

  3. Skyhawk  - 2012. szeptember 26. 19:25

    Nagyon ott van a gép!!!Gratulálok a járgányhoz,figyelni fogom a képeket amiket majd felteszel!Szééép klasszikus sportgép...nagyon jó forma! Sok-sok pozitív élményt hozzá!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére