A Tököli reptéren megmutattam az új kollégáknak a V8 feelinget. Őszintén nem mindenkit fogott meg a nyugodt, finom krúzolás, de volt akit a hajánál fogva kellett kihúzni az autóból.
Nos 5 ember tényleg kényelmesen elfér a Caprice-ban, még vállban sem szűk. (nem véletlenül, szélesebb majd 30cm-vel egy Passat-nál)

1991 Chevrolet Caprice Classic 305 V8 TBI
Külső helyszín (Tököli reptér )
-
-
A kipufogóvég a katalizátor beszerelésével egyben lett cserélve a Dinamit dob cégnél. A krómvég a lámpák formájához passzol. A hangja nagyon szép. Ha nem nyomom akkor szépen bubog. Ha jobban nyílik a fojtószelep, akkor lesz hangja, de nem üvölt. Pörgetve kívülről NASCAR szerű hangja van, csak halkabb, de minek pörgetni egy 5 literes motort?
Az alacsony fordulaton jelen lévő nyomaték bőven elég a normál tempójú haladáshoz. 4-dikben 100km/h-nál (overdrive) 1300 körül forog a motor. -
Ez ment a rossz motoros antenna helyébe.
-
Caprice Classic. Ez jobban felszerelt mint a normál változat. Elektromos ablakok, tükrök, első ülések-minden irányban. (mind működik)
Automatikus fényszóró-tompított átkapcsolás, ha jön valaki szemből. (ezt az vadiúj extrát europában most mutatta be az Opel :P)
ABS, 4 hangszórós BOSE hangrendszer gyárilag.
Visszapillantóba integrált olvasólámpák és iránytű. Állítható kormányoszlop. 2 sávos klíma.(nem úgy ahogy európában szokás, hanem fönt-lent.) Kaliforniában és Nevadábenjól jön az ilyesmi. -
Ez az autó kint annyira hétköznapi, mint európában egy Golf, na jó egy Passat. Bár a gyár luxury sedannak pozícionálta, és teleszórta extrákkal.
-
Hát nem szlalomra lett kitalálva, bár ebben van hátul is stabilizátor rúd. Sport kivitel - gyárilag.
-
Caprice+Tempomat+ZZ Top. Az út a cél.
-
A külsejéhez nem kell nyúlni. Na jó, a krómcsík elfáradt már.
-
Egy kisebb hajó. Barchetta-nak kellene hívni -olaszul hajócska- de az már foglalt a FIAT-nál.
-
A csomagtartó 580liter. Az alja sík, ha nem is az egészé. Nem tudom milyen szabvány szerint mérték, mindegy is. Borzalmasan nagy.
Belefért egy dupla babakocsi, 3 gyerekbicikli és egy rakat táska.
Két 180cm magas férfi keresztben be tud feküdni, és még sík részen fekszenek. 8-)
-
Mini skirt, vagyis miniszoknya. Modellfrissítéskor normál kerékjárati ívekre tértek át.
-
A hossza 544cm. Egy arasszal hosszabb, mint az új, 2013-as S-Merci, és egy féllel szélesebb. Hely van bőven. Persze a hátsó sorban nincs annyi lábtér, mint a Mergában, de el lehet férni. Vállban pedig Ducato kategória a szélesség. A sofőr vízszintesen tartott felkarral épp nem éri el a könyökével az ablakot. Hátránya: nem egyszerű belőle kikönyökölni. :)
Hozzászólások
hello,
tennél fel képet is? Jó lenne megismerkedni ezzel a Lepénnyel is :)
üdv
LepényBalázs
1992 Caprice Wagon
Welcome on board, Trombitás Péter :) Alakul a Lepényes csapat! Jó volt látni tegnap személyesen is a Vasat, a kárpit színe tényleg sokkal szebb a képen levőknél! És szép munka, grat a Bara műhelynek.
NICE!
szép lett a kárpit!
Szia! Mennyi lett a fogyasztás a cserék után?
Üdv
Z
12,6 vegyesben, egy tankkal mérve. Kb. 1/3-ad város, 2/3-ad országút, krúzolva.
Persze a városi menet könnyen feltolja, ezzel tisztában vagyok.
Üdv:Tr
Akkor én is büszkén felvállalom a LepényKombi fogyasztását :) Az általad irt országúti krúzolás 10,1 liter/100 km-t, autópálya tempomatos 120-nél pedig 12,5 liter/100 km-t adott ki. Mindezt úgy, hogy a kombi 290 kg-mal nehezebb, mint a sedan!
Tetszik a motor-váltós posztod, Péter :) Meg az autód is, a fene a jódógodat :) Én meg krúzolhatok a 3.4 V6-tal... ami vicces módon városban többet eszik, mint ez a 305 TBI :(