1991 Chevrolet Caprice Classic 305 V8 TBI

Külső helyszín (Tököli reptér )

  • A Tököli reptéren megmutattam az új kollégáknak a V8 feelinget. Őszintén nem mindenkit fogott meg a nyugodt, finom krúzolás, de volt akit a hajánál fogva kellett kihúzni az autóból.
    Nos 5 ember tényleg kényelmesen elfér a Caprice-ban, még vállban sem szűk. (nem véletlenül, szélesebb majd 30cm-vel egy Passat-nál)

  • A kipufogóvég a katalizátor beszerelésével egyben lett cserélve a Dinamit dob cégnél. A krómvég a lámpák formájához passzol. A hangja nagyon szép. Ha nem nyomom akkor szépen bubog. Ha jobban nyílik a fojtószelep, akkor lesz hangja, de nem üvölt. Pörgetve kívülről NASCAR szerű hangja van, csak halkabb, de minek pörgetni egy 5 literes motort?
    Az alacsony fordulaton jelen lévő nyomaték bőven elég a normál tempójú haladáshoz. 4-dikben 100km/h-nál (overdrive) 1300 körül forog a motor.

  • Ez ment a rossz motoros antenna helyébe.

  • Caprice Classic. Ez jobban felszerelt mint a normál változat. Elektromos ablakok, tükrök, első ülések-minden irányban. (mind működik)
    Automatikus fényszóró-tompított átkapcsolás, ha jön valaki szemből. (ezt az vadiúj extrát europában most mutatta be az Opel :P)
    ABS, 4 hangszórós BOSE hangrendszer gyárilag.
    Visszapillantóba integrált olvasólámpák és iránytű. Állítható kormányoszlop. 2 sávos klíma.(nem úgy ahogy európában szokás, hanem fönt-lent.) Kaliforniában és Nevadábenjól jön az ilyesmi.

  • Ez az autó kint annyira hétköznapi, mint európában egy Golf, na jó egy Passat. Bár a gyár luxury sedannak pozícionálta, és teleszórta extrákkal.

  • Hát nem szlalomra lett kitalálva, bár ebben van hátul is stabilizátor rúd. Sport kivitel - gyárilag.

  • Caprice+Tempomat+ZZ Top. Az út a cél.

  • A külsejéhez nem kell nyúlni. Na jó, a krómcsík elfáradt már.

  • Egy kisebb hajó. Barchetta-nak kellene hívni -olaszul hajócska- de az már foglalt a FIAT-nál.

  • A csomagtartó 580liter. Az alja sík, ha nem is az egészé. Nem tudom milyen szabvány szerint mérték, mindegy is. Borzalmasan nagy.
    Belefért egy dupla babakocsi, 3 gyerekbicikli és egy rakat táska.
    Két 180cm magas férfi keresztben be tud feküdni, és még sík részen fekszenek. 8-)

  • Mini skirt, vagyis miniszoknya. Modellfrissítéskor normál kerékjárati ívekre tértek át.

  • A hossza 544cm. Egy arasszal hosszabb, mint az új, 2013-as S-Merci, és egy féllel szélesebb. Hely van bőven. Persze a hátsó sorban nincs annyi lábtér, mint a Mergában, de el lehet férni. Vállban pedig Ducato kategória a szélesség. A sofőr vízszintesen tartott felkarral épp nem éri el a könyökével az ablakot. Hátránya: nem egyszerű belőle kikönyökölni. :)

Hozzászólások

  1. LepényBalázs  - 2013. június 28. 10:53

    hello,
    tennél fel képet is? Jó lenne megismerkedni ezzel a Lepénnyel is :)
    üdv
    LepényBalázs
    1992 Caprice Wagon

  2. LepényBalázs  - 2013. június 28. 13:02

    Welcome on board, Trombitás Péter :) Alakul a Lepényes csapat! Jó volt látni tegnap személyesen is a Vasat, a kárpit színe tényleg sokkal szebb a képen levőknél! És szép munka, grat a Bara műhelynek.
    NICE!

  3. alien576  - 2013. június 28. 14:12

    szép lett a kárpit!

  4. macózoli  - 2013. szeptember 23. 08:14

    Szia! Mennyi lett a fogyasztás a cserék után?
    Üdv
    Z

  5. Trombitás  - 2013. szeptember 23. 09:46

    12,6 vegyesben, egy tankkal mérve. Kb. 1/3-ad város, 2/3-ad országút, krúzolva.
    Persze a városi menet könnyen feltolja, ezzel tisztában vagyok.

    Üdv:Tr

  6. LepényBalázs  - 2013. október 17. 08:43

    Akkor én is büszkén felvállalom a LepényKombi fogyasztását :) Az általad irt országúti krúzolás 10,1 liter/100 km-t, autópálya tempomatos 120-nél pedig 12,5 liter/100 km-t adott ki. Mindezt úgy, hogy a kombi 290 kg-mal nehezebb, mint a sedan!

  7. LepényBalázs  - 2013. december 16. 17:36

    Tetszik a motor-váltós posztod, Péter :) Meg az autód is, a fene a jódógodat :) Én meg krúzolhatok a 3.4 V6-tal... ami vicces módon városban többet eszik, mint ez a 305 TBI :(


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére