1969 Chevrolet Camaro 383 SS

06

  • És akkor most ugyan az visszafelé....
    Nem voltam megelégedve a fényezéssel, találtam benne olyan hibákat, amelyekkel nem tudtam volna együtt élni.
    Egy új csapat kezelésbe vette az autót.

  • Ime, a hiba visszacsiszolva.

  • Belülről is megkapta, ami jár....

  • Az új csapat üti a minőségi követelményt, maximálisan meg vagyok vele elégedve.

  • Kikerült a híd is, mert speer nélkül nem élet az élet.

  • Teljesen hibátlan volt, leszámítva a hiányosságait.

  • Dobfék szétszed, felújít, amiből kellett, újat vettem bele. (munkahenger, betétek)

  • Ami kell, szinterezve....

  • Új fékbetétek....

  • Összeállt, mehet vissza a hídra.

  • Miközben a híd igazoltan távol volt, az autó kapott egy totális, aprólékosan mindenre kiterjedő alváz- és üregvédelmet.

  • Camarohoz csak a legjobb cuccok járnak....Eaton Posi Performance Differentials.

  • A gyári 2:73 ment a levesbe, helyette egy rövidebb 3:55 a nyerő - Richmond Gear Ring and Pinion Sets.

  • Richmond Gear Complete Ring and Pinion Installation Kits

  • Jó kis karbonbetétes cucc, nyilván bírni fogja az igénybevételt - nem tervezem kímélni. :)

  • Lassan összeáll....

  • Megtalálja régi helyét....

  • Megkezdődött az összeállítás.

  • Féltem, hogy kiterítve a szőnyeg és az autó összképe nem harmonizál majd....de élőben nagyon jól kiadta.

  • Látszólag tökéletesen egyforma shifterek, de mechanikájuk teljesen eltérően működött. Az egyiknek a váltógombja, P végállásban beleütközött a műszerfalba - szerencsére volt kéznél egy másik, ami passzol.

  • Új szőnyeghez, új pedál dukál! :)

  • Az autó komfortjához hozzátartozik a működő fűtés is, habár aligha lesz használva.... :)

  • Párhuzamosan halad a villanyász is az elektromos rendszer újraépítésével.

  • Fent az ajtó is - most már nem vesszük le!

  • Kinéztünk a Camaroval a X. NAAF-ra, immáron másodszorra (és még mindig nem a saját talpán).

  • Illusztris társaságban mutattuk be az F-body gyűjteményünk.

  • Komáromban örömmel fogadtuk az elismerő szavakat, melyek tovább biztatnak az autók építésében.


    Irány, a műhely! :)

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére