1989 Chevrolet Beretta GT

2018 - Megkopott fényben

  • Lassan egy éve van nálunk az autó, és azóta sokat változott, számára nem előnyösen, de a másik két autó rendkívül hálás érte.

  • Az alábbi lista foglalja össze, hogy a kisebb-nagyobb alkatrészekből mik kerültek felhasználásra:




    Csomagtérajtó paneljának tömítése
    Hátsó lámpatartó elem
    Jobb hátsó lámpa
    Pótkerékfedél kupakja
    Tanksapka ütközőgumija
    Első lámpatartó keret
    Lámpatartó keret rögzítőcsavarjai
    Külső hőmérő
    Kábelrögzítő klipszek az első lámpákhoz
    Rögzítő csavarok a motorháztetőnyitóhoz
    Kábelrögzítő klipszek a motortérvilágításhoz
    Gumicső a motortérvilágítás kábeleinek
    Első lökhárítótakarót alátámasztó lemez
    Első koptató rögzítőcsavarjai
    Baloldali ajtókéder
    Oldalsó díszcsíkok
    Jobboldali kerékdobtakaró
    Motortér szélső élére gumivédő
    Motorháztető ütközőgumi
    Tűzfaltakaró elem
    Küszöbtakaró elemek
    Ajtó légbeömlő nyílásának fedele
    Baloldali éltakaró az ajtóhoz
    Benzimpumpa egysége
    Fényszórók foglalatai
    Sebességváltó
    Digitális műszerfal
    Indexkapcsoló
    Első indexfoglalatok
    Féknyereg rögzítőcsavar kupakok
    Féknyereg rögzítőcsavar
    Akkumulátor
    Baloldali féltengely
    Műszerfal hosszú rács
    GT felniszett
    Téligumiszett

  • A beltér is kibeleződött időközben, a szép darabok állapotának megőrzése végett.

  • A motortérből is kikerült "néhány" dolog.

  • A legnagyobb "űrt" a sebességváltó hagyta maga mögött, ami azóta a GTU-ban teszi a dolgát.

  • A belsőben most már tényleg alig maradt valami.

  • A motortérből is kiszedtem már a komplett kábelköteget, illetve mindent ami könnyen mozdítható.

  • A bölcsők segítségével sikerült egy német típustársba új életet lehelni, ennyi maradt mindössze az első futóműből.

  • A jó donorautó az üres donorautó tartja a mondás, legalábbis számomra. Most már tényleg csak a "szív" ami megmaradt a motortérben, minden mást már kiszereltem, hogy ne vesszen semmi sem kárba.

  • A fék-, klíma- és kormányműalkatrészek nélkül sokkal átláthatóbb minden, és valahogy ugrásszerűen nő a hely is, ami azt jelenti, hogy egyes részek kiszereléséhez nem kell órákat szenvedni, mert az ember nyugodtan eléri és hozzáfér. Bárcsak így lenne ez összeszerelt állapotban is!

  • A benti dolgok is mind kijönnek az autóból, így lesz például szinte új fűtőradiátora a másik autónak.

  • Igaz az alkatrészeknek először még helyet kell találni, de minden meg fogja találni a maga dobozát idővel.

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére