1991 Chevrolet Caprice Classic 305 V8 TBI

Milyen érzés vezetni?

  • Indításkor hörögve ébred a hajómotor.
    Az autó mozgása mentes minden kapkodástól.
    A négy choppernyi bitang motor nyomatékhátterének teljes tudatában forog már alapjáraton és gázadásra söröskrigli méretű dugattyúk járják a nyolc alaplépéses detroit-i rock'n roll-t. Nincs sok értelme kW-okról meg Nm-ekről beszélni. 5000 köbcenti nem viccel. Ez nem olyan mintha, ez az.

    Bár a jobb láb ritmusára dögös ZZ-Top riffeket mormol a kipufogó, de a vezető hamarosan lehiggad és nyugodt 'luxuslimuzinsofőr' stílusban kezd vezetni.

  • A szélességre figyelni kell, a rugózás kényelmes. A váltó magától értetődően teszi a dolgát, mint minden más. Ülünk a fotelekben és csak azért nem állunk fel egy sörért a hűtőből, mert a zéró tolerancia nem butaság.
    Megyünk mert szeretnénk, és mert magától értetődően jó. Minek kapkodni?

Hozzászólások

  1. LepényBalázs  - 2013. június 28. 10:53

    hello,
    tennél fel képet is? Jó lenne megismerkedni ezzel a Lepénnyel is :)
    üdv
    LepényBalázs
    1992 Caprice Wagon

  2. LepényBalázs  - 2013. június 28. 13:02

    Welcome on board, Trombitás Péter :) Alakul a Lepényes csapat! Jó volt látni tegnap személyesen is a Vasat, a kárpit színe tényleg sokkal szebb a képen levőknél! És szép munka, grat a Bara műhelynek.
    NICE!

  3. alien576  - 2013. június 28. 14:12

    szép lett a kárpit!

  4. macózoli  - 2013. szeptember 23. 08:14

    Szia! Mennyi lett a fogyasztás a cserék után?
    Üdv
    Z

  5. Trombitás  - 2013. szeptember 23. 09:46

    12,6 vegyesben, egy tankkal mérve. Kb. 1/3-ad város, 2/3-ad országút, krúzolva.
    Persze a városi menet könnyen feltolja, ezzel tisztában vagyok.

    Üdv:Tr

  6. LepényBalázs  - 2013. október 17. 08:43

    Akkor én is büszkén felvállalom a LepényKombi fogyasztását :) Az általad irt országúti krúzolás 10,1 liter/100 km-t, autópálya tempomatos 120-nél pedig 12,5 liter/100 km-t adott ki. Mindezt úgy, hogy a kombi 290 kg-mal nehezebb, mint a sedan!

  7. LepényBalázs  - 2013. december 16. 17:36

    Tetszik a motor-váltós posztod, Péter :) Meg az autód is, a fene a jódógodat :) Én meg krúzolhatok a 3.4 V6-tal... ami vicces módon városban többet eszik, mint ez a 305 TBI :(


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére