Indításkor hörögve ébred a hajómotor.
Az autó mozgása mentes minden kapkodástól.
A négy choppernyi bitang motor nyomatékhátterének teljes tudatában forog már alapjáraton és gázadásra söröskrigli méretű dugattyúk járják a nyolc alaplépéses detroit-i rock'n roll-t. Nincs sok értelme kW-okról meg Nm-ekről beszélni. 5000 köbcenti nem viccel. Ez nem olyan mintha, ez az.
Bár a jobb láb ritmusára dögös ZZ-Top riffeket mormol a kipufogó, de a vezető hamarosan lehiggad és nyugodt 'luxuslimuzinsofőr' stílusban kezd vezetni.
Hozzászólások
hello,
tennél fel képet is? Jó lenne megismerkedni ezzel a Lepénnyel is :)
üdv
LepényBalázs
1992 Caprice Wagon
Welcome on board, Trombitás Péter :) Alakul a Lepényes csapat! Jó volt látni tegnap személyesen is a Vasat, a kárpit színe tényleg sokkal szebb a képen levőknél! És szép munka, grat a Bara műhelynek.
NICE!
szép lett a kárpit!
Szia! Mennyi lett a fogyasztás a cserék után?
Üdv
Z
12,6 vegyesben, egy tankkal mérve. Kb. 1/3-ad város, 2/3-ad országút, krúzolva.
Persze a városi menet könnyen feltolja, ezzel tisztában vagyok.
Üdv:Tr
Akkor én is büszkén felvállalom a LepényKombi fogyasztását :) Az általad irt országúti krúzolás 10,1 liter/100 km-t, autópálya tempomatos 120-nél pedig 12,5 liter/100 km-t adott ki. Mindezt úgy, hogy a kombi 290 kg-mal nehezebb, mint a sedan!
Tetszik a motor-váltós posztod, Péter :) Meg az autód is, a fene a jódógodat :) Én meg krúzolhatok a 3.4 V6-tal... ami vicces módon városban többet eszik, mint ez a 305 TBI :(