A sárvédő dobok nehezen de kikerültek a helyükről, elég bosszantó dolog ha elforognak a lemezanyák, és szinte lehetetlen elérni őket:))

1970 Pontiac GTO GOAT
Projekt elkezdése...
-
-
-
Elrozsdásodva a bal doblemez nincs, mindössze repedések voltak rajta, de azok könnyen orvosolhatóak voltak.
Utána következett egy kis kapargatás hogy a gyári rücsi alatt vajon mit találunk, de szerencsére hibátlan. -
Rücsi nélkül várja a homokfújást.
-
A jobb oldal már egy kicsit fáradtabb volt.
-
-
Lekaparva, meghegesztve és kifoltozva.
-
-
Kissé tágasabb lett, vagy a moci ment össze?:))
-
Ez itt másfél centi természetes alvázvédő!!!
-
Azért 1989-ben mikor fékbetétet és tárcsát cseréltek igazán lemoshatták volna, de lehet hogy még soha nem takarították, olyan retkes mindenhol!(de tényleg mindenhol, ritka koszos alulról...)
-
A műanyag hűtőrács is igényelt egy kis hegesztést, mert több fül repedt ill. törött volt.
-
Volt.
-
Lett.
-
Hűtőt szét kell szedni kipucolni, ráfér...
-
A hűtő már jól érzi magát! Egész jól végezte a dolgát ahhoz képest, hogy alul 4 sor teljesen el volt tömődve felül pedig 3 sor lyukas volt:))
-
Az új body mountokat lefestettük a gyári színükre, mivel szeretnénk "concours" minőségben felújítani a kocsit.
-
Egy kevés falevél volt csupán a fűtésdobozban, és egy kis adag sár a radiátorban.
-
Azért 14-es méretben már nem annyira könnyű manapság széles papucsokat szerezni, dögös látvány lesz az biztos, szépen kitölti a kerékjáratot széltében!
-
-
Nem csoda hogy nem fogott megfelelően a fék:))
Sűrűbb volt a "fékfolyadék" mint a fáradt difiolaj!! -
A booster hibátlan belül, de ráfér egy kis galvanizálás!
-
Ezek már várakoznak az új bevonatukra...
-
Csili-vili lett mind, van még pár száz darab hátra:)
-
Még 40 évet neki!
-
voltak...
-
lettek!
-
-
Rozsdamentes anyagból készítettünk az elmált eredeti stabkar shimek helyére újakat.
-
Újabb csúnyaság.:(
-
Néhány várakozó csili-vili felújított alkatrész:))
-
RégiÚj fékrendszer a "zöld" pöttyel...
-
Leesett az álla, (a lökösből kijön egy fél Su**ki olyan nehéz:-))
-
Egyszer volt hol nem volt... egy horpadás! már azt hittük hogy nem lesz vele munka, (legalább tudjuk hogy mi történt 1978-ban, amiért egy "auto body shop" vendége volt a kocsi Ohioban)
-
Hát igen, valamiért nem volt stabil az eleje, "Á biztos csak a gumibakok fáradtak el mint mindig..."
-
Alakul, persze a másik oldalon is el kellett játszani a folyamatot, mert meghízott a mocsok !#&$ß>
(a csomagtartó padlómerevítőket ne is említsük...:))) -
Mint az új, persze csak homokolás után.
-
Epoxyba öltözve várja a fekete fényt.
-
Sárvédő dobok is megszépültek...
-
Tank is végre valahára eresztésmentes és szép mártott horgany (tüzihorgany) réteget kapott kívül-belül.
-
Nyakat újból kellett cinezni mert a forró horgany kiolvasztotta, de megoldottuk a problémát.
Remélhetőleg sok-sok évig rozsdamentes lesz!
Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!