1970 Pontiac GTO GOAT

Projekt elkezdése...

  • A sárvédő dobok nehezen de kikerültek a helyükről, elég bosszantó dolog ha elforognak a lemezanyák, és szinte lehetetlen elérni őket:))

  • Elrozsdásodva a bal doblemez nincs, mindössze repedések voltak rajta, de azok könnyen orvosolhatóak voltak.
    Utána következett egy kis kapargatás hogy a gyári rücsi alatt vajon mit találunk, de szerencsére hibátlan.

  • Rücsi nélkül várja a homokfújást.

  • A jobb oldal már egy kicsit fáradtabb volt.

  • Lekaparva, meghegesztve és kifoltozva.

  • Kissé tágasabb lett, vagy a moci ment össze?:))

  • Ez itt másfél centi természetes alvázvédő!!!

  • Azért 1989-ben mikor fékbetétet és tárcsát cseréltek igazán lemoshatták volna, de lehet hogy még soha nem takarították, olyan retkes mindenhol!(de tényleg mindenhol, ritka koszos alulról...)

  • A műanyag hűtőrács is igényelt egy kis hegesztést, mert több fül repedt ill. törött volt.

  • Volt.

  • Lett.

  • Hűtőt szét kell szedni kipucolni, ráfér...

  • A hűtő már jól érzi magát! Egész jól végezte a dolgát ahhoz képest, hogy alul 4 sor teljesen el volt tömődve felül pedig 3 sor lyukas volt:))

  • Az új body mountokat lefestettük a gyári színükre, mivel szeretnénk "concours" minőségben felújítani a kocsit.

  • Egy kevés falevél volt csupán a fűtésdobozban, és egy kis adag sár a radiátorban.

  • Azért 14-es méretben már nem annyira könnyű manapság széles papucsokat szerezni, dögös látvány lesz az biztos, szépen kitölti a kerékjáratot széltében!

  • Nem csoda hogy nem fogott megfelelően a fék:))
    Sűrűbb volt a "fékfolyadék" mint a fáradt difiolaj!!

  • A booster hibátlan belül, de ráfér egy kis galvanizálás!

  • Ezek már várakoznak az új bevonatukra...

  • Csili-vili lett mind, van még pár száz darab hátra:)

  • Még 40 évet neki!

  • voltak...

  • lettek!

  • Rozsdamentes anyagból készítettünk az elmált eredeti stabkar shimek helyére újakat.

  • Újabb csúnyaság.:(

  • Néhány várakozó csili-vili felújított alkatrész:))

  • RégiÚj fékrendszer a "zöld" pöttyel...

  • Leesett az álla, (a lökösből kijön egy fél Su**ki olyan nehéz:-))

  • Egyszer volt hol nem volt... egy horpadás! már azt hittük hogy nem lesz vele munka, (legalább tudjuk hogy mi történt 1978-ban, amiért egy "auto body shop" vendége volt a kocsi Ohioban)

  • Hát igen, valamiért nem volt stabil az eleje, "Á biztos csak a gumibakok fáradtak el mint mindig..."

  • Alakul, persze a másik oldalon is el kellett játszani a folyamatot, mert meghízott a mocsok !#&$ß>
    (a csomagtartó padlómerevítőket ne is említsük...:)))

  • Mint az új, persze csak homokolás után.

  • Epoxyba öltözve várja a fekete fényt.

  • Sárvédő dobok is megszépültek...

  • Tank is végre valahára eresztésmentes és szép mártott horgany (tüzihorgany) réteget kapott kívül-belül.

  • Nyakat újból kellett cinezni mert a forró horgany kiolvasztotta, de megoldottuk a problémát.
    Remélhetőleg sok-sok évig rozsdamentes lesz!

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére