A karosszéria elemek ismét visszakerültek, összeállt a robusztus kép!
 
								1977 Chevrolet Blazer K5 Hardtop
05
- 
						
- 
						Kivittük a NAAF-ra begyűjteni az elismeréseket - sikerült. :) 
 Köszönjük a rengeteg biztató szót és támogatást, új lendülettel folytatjuk az autó restaurálását.
- 
						Feszítünk a Blazer mellett - később majd benne. :) 
- 
						Folytatjuk az építést, rögtön egy 4"-es emeléssel. 
- 
						Újabb apróságok a tökéletesítéshez. 
- 
						Az orrdísz lényeges kiegészítő egy Blazeren. 
 Ez egy '73-76 -ig szerelt pickup dísze volt, de az autentikus forma miatt inkább elnyerte a tetszésünk, mint a korabeli változat.
- 
						Elkészült időközben az új kárpit is. 
- 
						Helyszínt váltottunk. 
 Az építés utolsó fázisait a zuglói műhelyünkben folytatjuk.
- 
						Az elektromos hálózatot építi Kundi.... 
- 
						A legapróbb részletek jellemzik az építés minőségét, így a csavarok tisztasága és felújítása is fontos része az autónak. 
- 
						A szigetelésre sok figyelmet fordítottunk - igyekszünk csendes, luxuscirkálót építeni a robusztus, spártai felépítése ellenére.... :) 
- 
						
- 
						
- 
						A fülke is halk lesz....több réteg hő, hang- és rezgéscsillapító lesz alattunk. 
- 
						
- 
						A motorblokkot felöltöztettük, bekötöttük és készülünk az indítására. 
- 
						
- 
						A beltérrel kezdtünk foglalkozni. 
 A műszerfal egyes részeit megerősítettük, megragasztottuk.
- 
						Kopottas felületét kárpitsprayjel újrafújtuk, hogy egységes felületet mutasson. 
- 
						Az eredmény önmagáért beszél! Nagyon jól fed a spray, ráadásul belemarja magát a műanyagba, így nem is fog az idő múlásával lekopni. 
- 
						Beépítettük a műszerfalat, így kezdenek összeállni a műszeregységek, a kormány és egészen kezd kialakulni a beltér képe. 
- 
						A szigetelés és a szőnyeg folytatódik hátul is, valamint a csomagtér oldalfalát is a beltér fabetéteihez alakítottuk. 
- 
						Óriási, de annál kényelmesebb kartámaszt alakítottunk ki a komfort érdekében. Plüsst és valódi bőrt használtunk a beltér teljes újrakárpitozásához. 
 
- 
						
- 
						Motoros ablakokat építettünk. 
- 
						Megvoltak az eredeti szigetelések - ezeket megtartva, visszaépítettük azokat. 
- 
						Az oldalkárpit is plüss borítást kapott, bőr kiegészítéssel. 
- 
						A beltér fa(hatású)betétjeit a kormány színéhez igazítottuk - famintázatú műanyag fóliával fedtük az elemeket. 
- 
						A szibériai tél első napjaiban elmentünk fotózni az elkészült Blazert - hideg volt.... 
 
 Itt van a teljes fotósorozat:
 http://ekauto.net/cikkek/1977_chevy_k5_blazer_elado.1404.html
- 
						Befejeztük az autó építését, már csak apróságok, néhány részlet maradt hátra a 100%-ból, amit tavasszal pótolunk. 
 
 Leálltunk vele a garázsba - a magasságát tökéletesre belőttük, 10-12cm még maradt is a plafon és az autó teteje közt! :)










































Hozzászólások
Szevasztok EK Autó!
Sokszor beugrottam már a Blazer garázsába.Ez igen!
Régen volt már hogy nagy küzdés árán( az első trailerre nem fért fel ) hazahoztam a Németektől.
Sajnos nekem nagy falat lett volna a felújítás. Örültem hogy elvittétek, vehettem még Jeepet az árán.
Örülök,hogy újra az úton van.Szerintem a legszebb amit eddig láttam.
Jó látni az igényes munkátokat.A szín is telitalálat.
Sok sikert és sok pénzes vevőt kívánok!
Az előző tulaj: Puskás István