A karosszéria elemek ismét visszakerültek, összeállt a robusztus kép!

1977 Chevrolet Blazer K5 Hardtop
05
-
-
Kivittük a NAAF-ra begyűjteni az elismeréseket - sikerült. :)
Köszönjük a rengeteg biztató szót és támogatást, új lendülettel folytatjuk az autó restaurálását. -
Feszítünk a Blazer mellett - később majd benne. :)
-
Folytatjuk az építést, rögtön egy 4"-es emeléssel.
-
Újabb apróságok a tökéletesítéshez.
-
Az orrdísz lényeges kiegészítő egy Blazeren.
Ez egy '73-76 -ig szerelt pickup dísze volt, de az autentikus forma miatt inkább elnyerte a tetszésünk, mint a korabeli változat. -
Elkészült időközben az új kárpit is.
-
Helyszínt váltottunk.
Az építés utolsó fázisait a zuglói műhelyünkben folytatjuk. -
Az elektromos hálózatot építi Kundi....
-
A legapróbb részletek jellemzik az építés minőségét, így a csavarok tisztasága és felújítása is fontos része az autónak.
-
A szigetelésre sok figyelmet fordítottunk - igyekszünk csendes, luxuscirkálót építeni a robusztus, spártai felépítése ellenére.... :)
-
-
-
A fülke is halk lesz....több réteg hő, hang- és rezgéscsillapító lesz alattunk.
-
-
A motorblokkot felöltöztettük, bekötöttük és készülünk az indítására.
-
-
A beltérrel kezdtünk foglalkozni.
A műszerfal egyes részeit megerősítettük, megragasztottuk. -
Kopottas felületét kárpitsprayjel újrafújtuk, hogy egységes felületet mutasson.
-
Az eredmény önmagáért beszél! Nagyon jól fed a spray, ráadásul belemarja magát a műanyagba, így nem is fog az idő múlásával lekopni.
-
Beépítettük a műszerfalat, így kezdenek összeállni a műszeregységek, a kormány és egészen kezd kialakulni a beltér képe.
-
A szigetelés és a szőnyeg folytatódik hátul is, valamint a csomagtér oldalfalát is a beltér fabetéteihez alakítottuk.
-
Óriási, de annál kényelmesebb kartámaszt alakítottunk ki a komfort érdekében. Plüsst és valódi bőrt használtunk a beltér teljes újrakárpitozásához.
-
-
Motoros ablakokat építettünk.
-
Megvoltak az eredeti szigetelések - ezeket megtartva, visszaépítettük azokat.
-
Az oldalkárpit is plüss borítást kapott, bőr kiegészítéssel.
-
A beltér fa(hatású)betétjeit a kormány színéhez igazítottuk - famintázatú műanyag fóliával fedtük az elemeket.
-
A szibériai tél első napjaiban elmentünk fotózni az elkészült Blazert - hideg volt....
Itt van a teljes fotósorozat:
http://ekauto.net/cikkek/1977_chevy_k5_blazer_elado.1404.html -
Befejeztük az autó építését, már csak apróságok, néhány részlet maradt hátra a 100%-ból, amit tavasszal pótolunk.
Leálltunk vele a garázsba - a magasságát tökéletesre belőttük, 10-12cm még maradt is a plafon és az autó teteje közt! :)
Hozzászólások
Szevasztok EK Autó!
Sokszor beugrottam már a Blazer garázsába.Ez igen!
Régen volt már hogy nagy küzdés árán( az első trailerre nem fért fel ) hazahoztam a Németektől.
Sajnos nekem nagy falat lett volna a felújítás. Örültem hogy elvittétek, vehettem még Jeepet az árán.
Örülök,hogy újra az úton van.Szerintem a legszebb amit eddig láttam.
Jó látni az igényes munkátokat.A szín is telitalálat.
Sok sikert és sok pénzes vevőt kívánok!
Az előző tulaj: Puskás István