a fülke és a plató fényezés után újra visszakerült a helyére,
alváz és karosszéria újra együtt egy egészet alkot

1994 Chevrolet Silverado K1500 Extended Cab Short bed
Karosszéria újra a helyén, jöhet a végjáték...
-
-
alapos takarítás után készen áll a fülke a további munkálatokra...
-
...ami pedig a fülke hang- és hőszigetelése
-
-
majd az illesztések lezárása
-
-
jöhet a hátfalat burkoló szőnyeg, alaposan kitisztítva
-
az gyári tűzfal szigetelést is visszatettem, mivel az elég vastag és strapabíró
-
mehetnek vissza a kábelkötegek...
-
-
pár plusz dolog az eredeti felálláshoz képest
-
lehet hogy sokan megköveznek érte, de nekem ez a fajta tetőlámpa tetszik :)
-
tetőkárpit egy kicsit felújítva és átalakítva az igényeknek megfelelően, mivel mindig is szerettem volna bele egy tetőkonzolt, amit végül sikerült levadászni :)
-
terepváltó is a helyén és a hozzá tartozó kábelkötegek
-
végre a szőnyeg is visszakerült, egy jó alapos takarítás után, a 20 év alatt összegyűlt benne némi kosz...
és most már vigyázz majd rá egy pár Husky floor mat, hogy tiszta is maradjon -
helyükre kerültek a belsőtér műanyag burkolatai is
-
amiket szintén igyekeztem a megfelelő anyaggal hő és hangszigetelni a gyári filclapok eltávolítása után
-
amikor elszabadulnak az indulatok, ha kábelezésről van szó... :)
-
a szellőztető rendszer is visszakerült a helyére egy takarítás és felújítás után
-
műszerfal is a helyén
-
lett pár plusz műszer beépítve
ide... -
...oda
-
üzemanyag betöltő cső is a helyére került újra
-
és az új tanksapka ajtó is
-
üvegek a helyükön, sárvédők felkerültek, doblemezek is a helyükre kerültek, alakul a motortér...
-
kicsit ipari lett így az első lökhárító, de legalább kevésbé kell félteni, ha már teherautó
-
akkumulátor tálcák és maguk az akkumulátorok is a helyükre kerültek
-
mindkét oldalon, és az ablakmosó tartály is visszakerült egy tisztítás után és egy új sapkával, olyan mintha új lenne :)
-
ablaktörlő kulissza és motor és egyebek is felkerültek, lassan kezd úgy kinézni mintha csak beálltam volna a hétvégére egy kis karbantartásra... (laza három éves karbantartás...)
-
visszakerült a helyére a motorháztető is, a kellemes kis ping-pong asztal méretével
-
újra van plató ajtó is, szép új lámpákkal mint ahogy gyárilag volt a 3500-ös dually-n :)
-
plató bélés is bent van, a szép új elektromosan nyitható-zárható hátsó szélvédő is bekerült a helyére és az egyéb környező apróságok is fent vannak a helyükön
-
végre az első üléssor is a helyén van és szerencsére a gyári én nem az utángyártott vacak ami volt a kocsiban előtte, kezd egészen kocsi jellege lenni
-
és a hátsó üléssor is, sikerült végül megcsinálnom, hogy mind a hat utasnak legyen fejtámlája, bár még a fejtámlák nincsenek berakva mindenhova, itt-ott még némi alakítás szükséges
-
a hűtőrendszer egy fűtéscsövet kivéve össze van rakva,
az üzemanyag rendszer be van fejezve,
-
a főfékhenger és a servo rásegítő (hydro-boost) is fel lett újítva és visszakerült a helyére, ezzel már a fékrendszer is újra teljes és a servo is, mindkettőt csak fel kell tölteni a megfelelő folyadékkal
Hozzászólások
Nem semmi mennyire bele merültél. Kitartást hozzá, rohadt alapos vagy!
Köszi szépen az elismerést, már nincs sok hátra! :)
Szia !
Elkészült már ?
Gábor
Igen, május óta újra szolgálatban van a gép! :)