1991 Pontiac Firebird Bird, Madár, A KOCSI

Változások, Korrekciók, Javítgatás, Projectek stb.

  • Ide igyekszem feltenni minden az autót érintő olyan módosítást-beszerzést, amivel foglalkozgatok, de majd írok ide hosszabban később.

  • Majdnem minden USA autóba, ami itthon van, jut egy szatyor felesleges szemét.
    Én eddig azt hittem ettől kevesebbel fogom megúszni, ha végre időm engedi, és ki tudom építeni ezt az undorító cuccot.
    Valami 100.000 éves N*kia mobil szett.
    Végül is nagyon minimális kárt okozva tették be, (hála ég).
    A 12V-ot a rádióból vették, annak szigetelését kellett helyrehoznom, és a cuccait kibontani a borítások-kárpit alól.
    Nem értem miért poén mindenre ráhagyni 2-3 m felesleget és feltekerve begyűrni. Ez valami autó elektromos agybaj..
    A kihangosító nem a rádióra volt kötve, hanem egy hangszóró volt a kuplungnak fenntartott konzolra gyorskötözőzve (ami a szett része volt legalább). Egyszóval végre kiszedve. :> Sajnos a műszerfal lyukas marad. :(

  • Ezzel egy időben kicseréltem a klíma 3 izzóját, mert este feltűnt, hogy csak a rádiót látom :> (2év után..) tiszta LOL.
    *Bár annak izzó is feladták egy évvel később így itt is 3 izzó cserélve lett. S lám…

  • Régebbi beszerzés, de a legutóbb ezt elfelejtettem betenni. Jó nem nagydolog, de ettől lett egész a készlet.
    Átvételkor hiányzott egy tengely porvédő sapka ezt pótoltam ebay-ről.

  • Eredeti, bontatlan, évjárathelyes dokumentációk.
    Habár az autóval megkaptam a gyári tulajdonosok könyvét és egyebet, (garancia könyv, plasztik kulcsos lap) beszereztem egy tartalék példányt, ami bontatlan. Így kár esetén van vadi új, és forgatni, hurcolni ott van a vele kapott példány. Ezzel együtt beszereztem az eredeti portfóliós kazettát és CD-t is. (Lemez csak a CD-s fejegységgel járt, egyéb esetben kazetta.) Nem volt egyszerű a lemez, de van és jó ritka. Továbbá néhány korabeli cikket-újságot, könyvet és persze eredeti 1991-es kereskedői reklámfüzetek (brosúrákat is) vásároltam. Ezekről is teszek fel majd képet.

  • Eredeti szerviz könyv hozzá nem értőknek (Én) kb. 1200 oldal újszerű. Ebben remélhetőleg minden később felmerülő problémára megtalálom a megoldást. Ábrái részletesek, megoldási menet követhető módon íródott.

  • Szerintem a kép magáért beszél. Csak a példáért beállítva. 92,65Mhz re.
    Most mi ebben a pláne? Próbáld ki a saját gyári USA rádiódon :).
    Most már pontosabban halásszuk ki az éterből jeleket.
    (Face plate maradt.)

  • Tettem fel, a régi elöregedett darabok helyett új, modern kivitelű áramvonalas, vízdobálókat a látótér seprésére. Reméljük, beválnak.

  • Felújító készlettel ezt is megoldottuk újra. Természetesen rugókat is ha már adtak vele, és nyilván mind a négyet. Volt lett kép.

  • Ígértem, hogy lefotózom az beszerzett „szakmai” anyagokat. Íme néhány:

    1982-1986 (éves bontásban) Pontiac nagy katalógusból a típusválaszték leírással.

  • 1982-1986 (éves bontásban) Chevrolet nagy katalógusból a típusválaszték leírással.
    (Ez, ha valakit érdekel, szerény összegért eladó. Keress privátban!)

  • Fisher 1984 F-Body szerviz könyv. Tartalma hasonló az 1500 oldal körüli könyvéhez. Részletes ábrákkal megoldási menettel, de laposabb.

  • Haynes Repair Manual. 82-92 Firebird. Igazság szerint ez a könyv annyira nem tetszett. Az ábrákban nagyon sok helyen Camaro berlinetta van, más helyen csak éppen kitér a madárra. (biztos úgy jött létre, hogy a Camaro könyvet átírták, és gyorsan piacra dobták) A 91+os változók több helyen hiányoznak belőle. Ábrái szegényesek. Az egyik fotó alatti kedvenc mondatom belőle ((erős fordítással)) így hangzik. (Ennek körülbelül így kéne kinéznie.) Ezután volt egy rajzolt ábra is, mivel a fekete-fehér fotó elég gyatra volt. De a poén, hogy pont nem úgy nézett ki a dolog, mert a Camaro és Firebird itt eltér. Összességében jó könyv, mert tömör és rövid megoldásokat ír. És néha jobb 2x olvasni két könyvből ugyanazt, mint neten keresgetni órákig 5-6 különféle megoldást.

  • Friss beszerzés. Egy ismerősnek kértünk be egy autómagazin antikostól régi újságokat, és ott láttam meg ezt a lapszámot. Mikor megjött az ismerősnek rendelt pár szám, úgy gondoltam jó lesz ez, ha meglesz később, megrendelem. A közelmúltban szakítottam rá időt és bekértem.

  • Két érdekes belső oldalpár.

    83 T/A?


    Funny Car

  • Ebből a lapszámból is kiemelek pár érdekesség részletét.
    Megtudhattuk mi a jó ismérve egy Drag Funny car-nak és hogy egy 20 éves versenytapasztalatú pilóta a megszakadt sikersorozata után, hogy tér vissza egy részben maga tervezte 100.000$-os összértékű minimálisan módisított üvegszál Firebird kasztnis géppel a pályára.

    Egy másik cikkben a 83-as modellévtől várt újdonságokat taglalja a magazin.
    Pl. A felnik újratervezését, a várható Vettétől át vett 2 tónusú fényezést-matricát az új erősített Pace car-ba szánt motort mely a 200R4 el a teszteken 145mph órás sebességet ért el a sajtóbemutatókon BFG. Radial T/A-val.

    Továbbá tartalmaz egy három generációt átfogó és részletező cikket, bár főképp 2 gen.-ről szól. Illetve 5 olyan dohány reklámot, melyekben már Akkor (83-ban) megjelent kötelezően a káros anyag mértéke, és a fehér szövegdobozos figyelmeztetés is. (Kicsit lemaradtunk itt ezzel úgytűnik..) Ennek ellenére alkalmanként dupla oldalnyi reklámokat sem sajnálták rájuk.
    (Nem mintha a kb. 100+ oldalból nem telne)

    Még ha csak a bird részre koncentrálva is nézem, jó kis magazin sok tuning alkatrésszel hirdetéssel cikkel. Éri az aktuális árát is!

  • A történelem 3.gen Firebird értelemben valahol itt kezdődik.
    Eredeti 82-83 brossúrák! Gyönyörű fotókkal-ábrákkal! Természetesen original factory print!

  • Egy kép a 83-as kiadvány tartalmából.

  • 1991 Firebird Brosúra.

    Márkakereskedői típusismertető. Szép keménylapú, fényes nyomat. Ez is eredeti 91-ben nyomott példány. Főleg a GTA-val foglalkozik

  • Ez a belső nagy "poszter" is ezt bizonyítja.

    GTA Top of the line.

  • 1991 Pontiac Full line broschure small.

    Az adott év teljes márka kínálata röviden.

  • A madaras oldal.

  • 1991 Pontiac Full line broschure large.

    Az adott év teljes márka kínálata teljes terjedelemben.
    Ez az előzőtől eltérően kitér a típusok közti apróbb vagy opcionális részletekre is.

  • Szintén egy az ide vonatkozó oldalak közül.

  • A Banshee design reklámja.

    Kellemes megjelenésű hirdetmény. … Néha annyira nem is fura ez a front.

  • F-Body Face lift article

    Talán az egyik első cikk, amit beszereztem. Taglalja a formaváltás újításait és némi technikai infót.

  • A legfrissebb szerzemény! Hazai autós magazin 1989!! Firebird cikkel!

  • A hazai piacon nagyon ritkán bukkan fel cikk, 3. gen Firebird témában.
    Még ritkább az olyan, ami nem a gyártás leállítása után készült elemző, megemlékező, későbbi, típusokkal összemérő cikk.
    Ez még aktív gyártásidőben készült cikk, s az itthon még éppen utolsó pillanatait lehelő „rendszerben” jelent meg. Ahol egy amcsi járgányról cikkezni nem biztos, hogy túl divatos lehetett.

  • FRISS BESZERZÉSEK! 2012.07.

    Bővebb leírást adok róluk, amint informálódtam belőlük.

  • Közepes vastagságú magazin, nagyobb részt termékbemutató cikkekkel, fekete-fehér fotókkal. A lapszám számomra érdekes része, hogy 3 különleges "tuningolt" 82-es Firebird-et mutat be (a lapszám 82, szeptemberi). Lehet olvasni komoly tuningolt V8-ról, kihegyezett V6-ról, MSE edition-ról illetve 3db Funny car-ról is van egy kisebb hasáb mellékelt fotókkal. Korábbi generációról is van benne egy tartalmasabb cikk.
    Nem rossz kis magazin. Bár személy szerint kicsit szűkszavúnak és szétszórtnak éreztem. (a 32-33 oldalon véget érő külön cikkek a 92-93 oldalon folytatódnak....
    Pár $-t megér ez is, de annyira nem a top gyűjtői darabok közé tenném.

  • 1982 Road & Track
    Ebben a lapszámban került bemutatásra az új F karosszéria sorozat.
    Az újság külön említést tesz a 3. generáció előzményeiről (pl. az 1975-ben megkezdett tervezés) illetve a CAFE miatti szorításokról, a tervezési különlegességektől (tervezett majd 78ban elvetett front hajtás), a típus újdonságain át, mindazt össze hasonlítva az előző modellével. Külön kitér a két márka közti eltérésekre, is. Az írás szolgál némi számszerű adattal és személyes tapasztalattal is. Oldalain brossura jellegű illusztrációkkal találkozhat az olvasó. Szépen összefoglalja azt, ami 82-ben volt várható a technikailag, ha valaki újonnan vagy előző változatból szeretett volna beülni egy új generációba. Érdekes cikk. Akit érdekel az ilyesmi, annak tudom ajánlani ennek lapszámnak a begyűjtését.

  • Ez a lapszám nem várt mennyiségű típus információt hordoz.
    14 oldalon keresztül lehet informálódni az F sorozat új 3. generációjáról. A lapszám kielemzi-bemutatja az új Camarot, mint terméket, majd egy részletesebb átfogó történeti leírást ad a 3.generáció születéséről 1975-től! A tervezők céljaitól, a külső tervezők - GM ötletelésén át a folyamatos változásról.

  • Láthatjuk a korai terveket is, és sok részletinformáció derül ki. Pl. a madár eleve 4 lámpával lett tervezve, vagy pl. azt, hogy a típusnak már 80-ra gyártásba kellett volna kerülnie. Hosszú cikkek, de érdemes átrágni magát rajta a típuskedvelőknek! Concept tervek az egyik oldalpáron.

  • Cutway rajzok a technikai részleteket bemutató oldalpáron.
    Az újság szimpatikus darab. Típus kedvelőinek, gyűjtőknek ajánlom beszerzését.
    Viszont a többi cikk sok importot tartalmaz, mutat be, pl. az egyik versenytársat a VW Scirocco-t is.

  • 2012 okt. Phoenix Graphix rendelési könyve.

    Friss vasi új (rendelés mellé kaptuk) benne van a kínálatukban lévő rengeteg autó típus különböző évjáratú matrica és kiegészítő felirata. Megkönnyíti a beazonosítást origi kivitelek megőrzését. Gyorsan pontosan fedex-el szállít, a küldött anyagokkal nem volt gond. Reméljük felhelyezéskor sem lesz. Lehet komplett készleteket, de akár kiegészítő darabokat is rendelni.

  • Egy kis ízelítő. Igyekszem majd a képeket jobbra cserélni.

  • 2012 nov.

    Hawks rendelési könyve.
    Ezt is (rendelés mellé kaptuk). Szinte minden benne van, ami az oldalon forog. Igaz többségében ez nem színes, de üsse kő, a weboldalt úgyis rendszeresen látogatjuk.

  • 2012.12. Legfrissebb érkezés!

    YearOne katalógus.
    Kik is ők? Egyik preferált beszállítói Foose, WestCoast c. és egyéb felújító vagy átépítő mestereknek is. Állítólag megbízható minőség, gyors szállítás stb. Természetesen kiszolgálnak kisembereket is, kommunikációval mindenesetre nem volt gond.

    Lesz róla értelmesebb kép és leírás is csak előbb át kell nézni ;) és ha lesz mit rendelünk is.

  • 2013.01.
    Újév, régi lapok.
    Ismét begyűjtöttem néhány régi ismeretterjesztőt a típus ismeretem pontosítására.
    Négy korabeli magazint sikerült le ebayezni.
    Ezek ide vonatkozó cikkeiről később írok, mert még a korábbi magazinokhoz, katalógusokhoz se jutottam maximálisan oda. Volt mire nézni az előző év végén. :>

    Címszavakban miért kerültek a figyelmembe a most érkezett tételek:
    ROAD & TRACK 1982 SEPT - Testing the new Pontiac Trans-Am
    CAR CRAFT 1983 AUG - An 82 Trans Am
    CAR & DRIVER 1990 DEC - CAN AM, TRANS AM, DIABLO Trabant 601 the WHAT?
    (Nah legutóbbira igen kíváncsi leszek, még itthon is vicces kis figura, akkor ott minek nézhették)
    HOT RODDING 1982 FEB - New Pontiac V-8 Trans AM

  • 2013.01.
    Ismét érkezés.
    Újabb olvasnivalók kerültek ide a tengeren túlról :)
    MOTOR TREND JULY.82 - 83. TRANS AM CONVERTIBLE
    + Exclusive: Inside the Delorean Debacle

    MOTOR TREND AUG.85 - TRANS AM SPORT WAGON (Kamback)

  • Nemrégiben cseréltem a lambdaszondát (AC Delco), benzin szűrőt (FRAM), kapott új tps szenzort és alapjárati motort (Szintén AC delco-t) és az egész fojtószelep házat is megszabadítottam a koromtól. A tanksapka szusszanás várható megszüntetésére a tankszellőztető szelepet is cseréltem, reméljük ezzel nem lesz tovább ilyen jelenség.
    Korábban kapott 6 új gyári AC Delco gyertyát és még a piros MSD-rotor és elosztófedél fog bekerülni. Vannak még további hadi tervek ;) szép sorjában lépkedünk előre. Idei cél a megcsökkent használat és km növelése, és ha sikerül egy komplett polírt megvalósítani.

    Kép nem készült a munkák fázisáról, gyakorlatilag minden régi kiszed, majd új visszarak alapon történt. (A mellékelt kép a műtét közbeni állapotot mutatja.)

  • 2015.01
    Sikerült hozzá jutni ehhez a cikkhez is.
    A típus 16 születésnapjára kis összefoglalót írtak az elődökről, és az új generációról.
    A sok eddig fellelt infóhoz képest eléggé olyan mintha egy PR cikkből szemezgették volna össze a dolgokat, nem olyan személyes hangvételű írás. Sokat nem mondott már újat. Bár nem azért mert nem szép vagy jó, csak előtte sok más cikk is átadta már ezt az infót.

  • A 104 oktános benzin mellett azért csak jutott hely annak a jópofa ábrának...
    Igen akkor még drága volt a színes magazin... Pedig az az ábra szenesben mutatós igazán.


  • 2015.08

    Rég keresgéltem már teljes 10éves könyvet sokszor láttam feltéve 82-83 82-85 stb évjárattal ebay-n elég magas árakon. De kitartással szerintem minden sikerülhet. Erre példa ez a könyv is, mivel nem a 150$+posta átlagáron sikerült rá licitálni, hanem jóval alatta 37$-ért! (Postával!) Marha nehéz és vastag, fémkötésű. Többségében cikkszámokat tartalmaz, a beazonosításhoz, de, ami fő mindent utolsó darabig és évről évre bontásban robbantott ábrával és cikkszámmal is hoz.

    Hasznos nem csak gyűjteményi mivolta miatt. A kiigazodás picit lassabb benne, mint a digitálisban, de legalább nem pixeles és szellemképes. :) kb Dupla vastag mint a nagyszervizkönyv!!

  • Mert Amerikában a méret igen is számit.. Nah ez közhely volt ;)

Hozzászólások

  1. mli818  - 2008. február 4. 12:14

    Szia szép autó, jó szín!
    Neked ugye barna a kocsid belseje?
    HA ESETLEG SZERETNÉL GYÁRI SZÜRKE SZÍNÜT, HIBÁTLAN ÚGY AHOGY VAN, SZÉP, TISZTA, A KOCSIMBAN ILYEN VAN, ÉS CSRÉLEHTNÉNK BELSŐT, NEKEMIS 91-ES, ugyanaz mint a tiéd.iRJ HA ÉRDEKEL
    üdv

  2. mli818  - 2008. február 5. 00:58

    Mindenképp szólj, előfordul hogy az ember elkezdi unni valamiért kocsiját, és kiderül hogy csak a belsőt unja, egy új/más belsővel fel lehet dobni a kcosit, midnenesetre ha lesz valami én legyek az első akinek szólsz!

    üdvfer

  3. mli818  - 2008. február 5. 01:01

    Csak még megemlíteném hogy egy piros 91-esben vlt az én szürkém. Tehát a piroshoz nagyon jól megy a szürke, a feketéhez pedig a vajszínű. Tehát mindenképp jól nézne ki a kcosid, tavaszi találkozón ott leszek, majd megszemléljük oks?

  4. zuhi  - 2008. február 5. 09:37

    Tudom :) a szürke is jó, (akitől vettük annak a másik kocsijában ilyen van) ahhoz már jól nézne ki 1 króm felni szett stb. De én tuti maradok ennél az árnyalatnál. Így imádom ahogy van :) Előreláthatólag Márc 22-én lessz Debrecenben usa car meeting.

  5. pta  - 2008. február 13. 22:19

    Végre újra láthatom Minike2-t, vártam már hogy nyiss neki garázst.
    Gondolom továbbra is jól viselkedik és gondos gazdája vagy. Üdv: pta

  6. zuhi  - 2008. február 16. 10:36

    Köszönöm!
    Igyekszem ,vigyázni rá.
    Maximálisan azt nyújtaja amit évekig gondoltam róla, főleg a vezetés élmény tekintetében.

  7. Jon  - 2008. május 4. 14:13

    Szia!
    Szép autó, látom kívül, bellül megkímélt. Egyedül azt sajnálom picit, hogy V6-os. Sokkal nem magamsabbak a fenntartási költségei azoknak sem, főleg, ha nem lett széthajtva, de ha neked jó a V6-os is, akkor rendben. :)
    Vigyázz rá, és próbáld ilyen állapotban tratani.

  8. Z U H I  - 2008. május 4. 14:19

    Háát a jelen fizum mellett elképzelhetetlen a V8 fenntartása. Főleg 1 karbisé..
    Jó-jó az usa autó V8, meg az a hang pótolhatatlan.
    De be kellett azt is lássam attól sem másabb, sem jobb nem lenne a hazai utakon. És mivel a táblák többet úgysem engednek meg, a v6 v8 különbséget nem igen érzem napi használatban. Igyekszem vigyázni rá és a meglévő apróbb gondjait korrigálni. Kösz a hozzászólát, Laci (Z U H I)

  9. Jon  - 2008. május 4. 14:35

    Hát a mienk városon kívül ~10-11 litert fogyaszt, városban pedig ~14-15-öt,(V8 5.0 TBI) de az ember ilyen autóval nem nagyon megy városba jó esetben. Az átlag olyan ~13 körül lehet.
    A teljesítményük pedig 170 LE (5.0 TBI) vagy 190-210 LE 5.0 TPI. Szóval az adója sem egetverően nagy. :)
    Persze az megint más kérdés, hogy nagyon ritka a V8-as jó állapotban.
    Majd talán valameilyik amerikai autós találkozón megcsodáljuk egymás autóját is :)
    Sok boldogságot és sok mérföldet az authoz!

  10. Z U H I  - 2008. május 4. 14:40

    Háát így más 1 picit, ebben 151LE van beleszorítva.
    Elsődeleges volt mikor kerestem egy minél újabb (technikailag a 82-es hez képest) ,de jó állapotút leleni. Van 1 másik ugyanilyen ami tetszik, de ő még mái napig hírdetve is van. Következő USA vas talink 2008.05.03 -én Lessz Debrecenben a 33-as úton a Baumax parkolóban! (események közt is fent van már) Plakát a héten lesz kész. Esetleg ide is szívesen várunk. Laci (Z U H I)

  11. PITYU76  - 2008. szeptember 19. 13:11

    HELL!
    Olyan mint a gyalogkakukk,madár de nem repűl,és nehéz utolérni és nagyon szép. Vigyázz rá nagyon! Nem te voltál Debrecenbe a nagyerdőn? Élményfürdőbe voltál,vagy voltatok? Ott csodáltam meg asszem füvön állt a kütyü.Én egy MUSTANG-ot szeretnék nagyon 1999 utáni cupét!!!
    ÜDV:PITYU76

  12. PITYU76  - 2008. szeptember 19. 13:16

    Bocs a hellót akartam írni köszönésként! Nállad is esélytelen a prérifarkas,még mindíg KIRÁLY a verda!
    PITYU76.

  13. Z U H I  - 2008. szeptember 19. 13:22

    Helló!
    Ezt azért kicsit könnyebb utolérni, mint V8 társait, de amúgy igaz :) Minden kincsem ez a vass. Debreceniek vagyunk, gondoltuk kinézünk, mit tudnak a tuningosok. Háát nem sokat. Mustangos ismerős mindenkit maga köré vonzott, a tuningososk meg fanyalogtak. :> Az álmokról lemondani nem szabad, előbb-utóbb összeáll hozzá minden és akkor hajrá! Nézegess netes aprókat, meg EK autot, és Vurdont, hátha lesz valami neked való. Egy új Suzuki ára feléért is van már igen jó USA autó!

  14. csadi75  - 2008. október 26. 19:19

    Szia!Kimondottan tetszik,a mosolygós kép a kocsiról!5letes!Nagyon szép az autód!Jó egészséget,és sok örömet hozzá!Üdv:Csadi

  15. kandurbandi  - 2008. november 7. 23:16

    Üdv!Nagyon tetszetős a garázsod!Szép ez a V6!Sok gondtalan mérföldet hozzá!Üdv,Bandi!

  16. zuhi  - 2008. november 7. 23:32

    Köszönöm!
    Igyekszem még képekkel információkkal tömködni. Vasat karbantartani hozzá. Laci 8zuhi)

  17. TOE CUTTER  - 2008. november 23. 19:29

    Hy Zuhi!Debreceni vagyok izig-vérig!Csapókerti vazze!Pár éve már Sopron mellett lakom.Tavasszal ott a helyünk a Firebirddel a Meetingen.De ha jó idő lenne hamarabb is bandázhatnánk már!Szép a Madarad,ritka már az ilyen oridzsi darab.Sok gondtalan mérfoldet kivánok vele!

  18. Riddick  - 2009. március 14. 20:25

    azért megnézném mitől 400 lovas a fehér pontiac:)

  19. zuhi  - 2009. március 14. 20:57

    Corvette motor meg nyulka piszaka. De ha jó idő lesz, lehet el jön Márc21-én ő is. A tulajjal célszerű beszélni, ő jobban tudja. Nekem ezt mondta.

  20. Fireman  - 2009. június 10. 23:48

    SZeva!
    Nekem is van egy hasonszőrű verdám...91es v6 140le, európai kivitel....én 11 éves koromban láttam meg először Veszprémben és 28 éves voltam amikor meg tudtam venni...(107.000km!!!-rel)(2éve) ..nem is annyira az az anyagi vonzattal volt gond...egész egyszerűen nem voltak hajlandóak megválni tőle.
    Szerencsére régről ismertem a tulajt és mikor új autó állt nekik a házhoz felhívtak és(nem titok!) 850.000Ft-ért elhozhattam az autót. sztorim(főleg szervizes) lenne végtelen az autóval kapcsolatban, de nem untatlak.Amúgy a verda most Herenden éli mindennapjait. Majd nézz be a garázsomba...sajnos az oldalammal nem sok időm volt foglalkozni, de verdát ott meg tudod nézni.
    Minden jót!

  21. Toe Cutter  - 2010. január 13. 20:21

    Hy,Zuhi!B.U.É.K!Megnéztelek máá.Mikor lexx az idei Első Tali Debrecenben?Idén már látjuk egymást! :-)))))Üdv,Toe Cutter.

  22. Jarod  - 2011. október 7. 13:09

    Nagyon pontos a leírás. Szép a belső, ép a külső. Jó vételnek tűnik! Vigyázz rá. Gratulálok.

  23. kriszchevy1982  - 2012. május 24. 15:48

    Ez aztán csinos darab!!
    és szép a motor design ;)

  24. Mikes  - 2012. május 25. 09:38

    Nagyon szép az új szerzeményed.Gratulálok hozzá.

  25. Steve1979  - 2012. december 2. 21:38

    Igazi fanatikus vagy, az apró részletek embere !
    Ez nagyon jó, maradjon is így, sok sikert 2013-ban is a vashoz !


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére