1980 Oldsmobile Ninety Eight

További projektek

  • Mindezalatt Reggie-t elvittem Camarobi műhelyébe, hogy kicsit megköszörüljék az öreguras hangszálait. A fiúk hajtottak alá egy impozáns kétoldali kipufogó szisztémát. Nos, most már igazán fickósan dörmög a gépállat, és így jelentősen megnőtt az amúgy sem alacsony headturning effect. :)

  • Leskelődik a két dob.

  • Össze is vannak kötve. Ahogy kell... Jó szar képek, de emelő nélkül erre futotta.

  • Ritka pillanat a mai benzinárak mellett: televágtam a tankot.

  • Újabb adag cucc. Meguntam, hogy hónapokon át hiába rinyáltam az előző tulajnak, hogy küldje el a hiányzó fűtéscuccot, ezért elkezdtem keresni valami szettet. Szerencsém volt, Ricsi fórumtársnak volt egy 79-es Caprice-e, ami bontás alatt volt, így volt olyan kedves és kibányászta nekem a létező összes cuccot, ami a fűtéshez kell. Sőt, még a klíma alkatrészeket is beszippantottam, így komplett lett rendszer. Még fel is hozta nekem Egerből, nagyon korrekt srác.

  • A klímahűtő. Fellelt állapotban, de már elkezdtem kivakarni a retekből. Szép lesz. :)

  • Végre van pótkerekem is. Ez is Ricsitől. A gumi durván szálszakadt, azt kukáztam, a felni most szépül, gumit meg éppen vadászok hozzá és jövő héten bekerülhet a csomiba a felújított kerék.

  • Elkészült a pótkerék és bekerült a helyére is. Jól mutat. A csomagtartót majd akkor mutatom meg, ha ki lesz szőnyegezve. Már alakul...

  • Beraktam a műanyag lemezeket a hűtő köré, amiket korábban csináltam. Kis fúrás-faragás, és bekerült a helyére...

  • Az oldalsó lemez. Fekete, ezért nem látszik valami jól. Ez rátereli a levegőt a hűtőre, elvileg hatékonyabb lesz a hűtés. Mint önjelölt tuner, remélem nem csináltam vele nagy hülyeséget. :)

  • Alulról...

  • Megszállt az ihlet.... Rápróbáltam a hűtőrácsot a Skodámra, csak úgy viccből... Érdekes :)

  • Egyszercsak elkezdett egyre nehezebben indulni a kocsi. Aztán már be sem indult. Én, mint outsider, először a karbira gyanakodtam, szét is szedtem egy nagy levegővétel után, megpucolgattam, úszószintet ellenőriztem, de nem volt semmi komoly. Miután nem hozott eredményt a műtét,rápróbáltam az AC-pumpára. Na az már elsőre gyanús volt, hogy nem nyomott benzint. :) Megrendeltem gyorsan az újat, majd amíg vártam a cuccra, úgy döntöttem, lekapom a vonóhorgot, mert nem tetszik, és nem is akarom használni.
    Ezen a képen már az új AC.

  • Ahogy alámásztam a kocsinak, gondoltam megnézem a tank környékét, hátha ott is van valami pityputty. Hát volt. A tank kivezetéseit és az alvázban futó fém benzincsöveket összekötő gumicsövek feszültek, mint a fregolizsinór és szarrá voltak repedezve. Kész csoda, hogy még nem szakadtak el. Ekkor világossá vált, hogy a tankot is le kell kapni. Ezzel úgy voltam, mint Forrest Gump, mikor elindult futni. Ha már elfutott a főútig, akkor elfut a megyehatárig, aztán az országhatárig. Aztán az óceánpartig. És vissza. Szóval, ha már lent volt a tank, lepucoltam, szétbontottam, megnéztem, belül milyen, de szerencsére makulátlan volt, egy rozsdapötty sincs sehol. Egy kis dzsuva volt benne, azt kitöröltem. A gumicsöveket kicseréltem, lealvázvédőztem az egész tankot, és akkor már az egész hátulját a bódénak-alváznak. Nem lett kőprofi a tábori körülmények miatt- meg hát igazából szét is kellett volna szedni teljesen- de most vagy tizenöt évig nem lesz baja...

  • Az összes gumicső cserélve a tanknál, elöl az AC pumpánál, benzinszűrő csere, elvileg minden oké. Miután visszapakoltam mindent a helyére, nagy izgalommal tettem be csövet a kis flakonba, és indítottam. Figyeltem, mint a csokinyúl és kis köszörülés után elkezdte köpködni a naftát. Hurrá. Cső ráköt a karbira, indít, röffen. Csuhéj!! Marha boldog voltam, életem első önállóan megoldott autós problémája. Leszámítva az ilyen-olyan izzócseréket. :) Sokan most röhögnek, de ami kis lépés az emberiségnek....

  • Meguntam a motorháztető kitámasztó botot, ezért Ricsitől szereztem egy pár zsanért. Kicsit rendbe kaptam, és bepattintottam. Végre kackiásan áll a cucc...

  • Volt egy szabad szombat délelőttöm, így ráfeküdtem egy kicsit a világításra. Se tolatólámpám, se csomagtartó világításom nincs, ezért ezeket most pótoltam. Bevásároltam led szalagokat meg síneket hozzá (üssetek), és befabrikáltam őket. A tolatólámpa búra kiszedéséhez szét kellett robbantani a fél seggét, de megérte. Mivel a klasszikus módon lett "EU-sítva " a hátsó index (rüki lámpa helyére), ezért más helyre kellett tenni valamit. Nem akartam a külsejét elrondítani valami típusidegen lámpával, ezért maradt a búrába való beültetés. az izzó mellé ragasztottam egy LED csíkot, remélem nem lesz túl jürgenes. :) A csomagtartó világítás szintén ilyen. És még a motortérbe is tettem kétoldalra egy-egy csíkot. Melegfehér ledes, matt burkolattal, úgyhogy nem olyan vészes az összhatás, mint elsőre tűnik. Az előző képen látszik a fényezett elem alatt futó sín.

  • Múlt héten sikerült a közelben találni egy jó helyet a vasnak. Végre nem fog ázni-fázni szegény. Jön a zimankó, temperált teremgarázsban tud téli álmot aludni. És még az ára is baráti volt a környékhez képest. Örülünk...

  • Kipróbáltam a fényeket. Nem is lett rossz. Még nincs bekötve, csak ráakasztottam egy akksira a ledsorokat, hogy milyen lesz.

  • A csomi is tök jó. Szerencsére elég diszkrét, nem lett nagyon homasitás.

  • Na ettől viszont nem vagyok elzsibbadva. Ennél jobbat vártam. A fénye is túl hideg, meg a búra a mintázata miatt fölfelé veti a fényt. Nem is értem, miért. Elég nagy meló kibányászni, úgyhogy egyelőre hagyom. Ha nagyon nem tudok vele megbékélni, szétbontom és kicserélem.

  • Az összhatás. Ha gyári opció lenne, biztos Trunk Flood Light-nak nevezték volna. :)

Hozzászólások

  1. Tony  - 2014. április 22. 11:53

    Üdv!
    Gratulálok az Oldshoz. Ismerem régről és Gyurit is. Jó választás volt. Ha a horog lekerülne róla szólj mert lehet átvenném.

  2. DRW  - 2014. április 22. 16:48

    Köszi!
    Még nem döntöttem el a kampó sorsát, ha lejön, szólok... :)

  3. BEAR  - 2014. április 23. 20:54

    Gratulálok a szép nagyvashoz!

  4. Feca  - 2014. április 24. 21:53

    Őszintén gratulálok a VAS-hoz,dög!!! :)

  5. gömbhal  - 2014. június 16. 14:18

    Valahogy nem vettem észre,hogy lett még1 regency.

    Gratulálok,az ikertesóhoz :)

  6. DRW  - 2014. július 11. 17:49

    Köszi, pedig frissítgetem a garázst... :)

  7. DRW  - 2014. november 9. 21:33

    Köszi, igyekszem szerény képességeimhez mérten csinosítgatni rajta, amit lehet.

  8. z-space  - 2015. augusztus 24. 12:45

    Jó döntés volt szerintem is a csere, sokkal karakteresebb lett a fekete felnikkel a gép!

  9. DRW  - 2015. augusztus 24. 15:11

    Köszi srácok! Egyébként érdemes a korábbi oldalakat is megnézni, mert témakör szerint rakom fel a képeket, nem időrendben. Viszont lassan vége ennek, mert a futó munkák befejeződtek, úgyhogy innentől sorban fogok frissíteni. Z-space: Lacinál való találkozásunk után már fel is raktam mind a négy kerékbilincset a kocsira.

  10. keke0323  - 2015. augusztus 24. 17:21

    Morcos lett a gép gratula!!

  11. Skyhawk  - 2015. október 26. 21:16

    Mindig fejlesztesz rajta egy kicsit,egyre szigorúbb kinézete lesz...tényleg jól néz ki,nagyon szép kis vas ez!

  12. tamagaba  - 2016. május 20. 21:44

    Hűdejó ez! Miért csak most vettem észre?
    Grat, nagyon klasz!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére