A lakatosnak szerencsére nem lesz sok tennivalója, elég jó állapotban vannak a lemezek.
 
 
 
 Kis egyengetés, simítás és olyan, mint az új! 
 
								1977 Chevrolet Blazer K5 Hardtop
03
- 
						
- 
						Azért harapott belőle az idő vasfoga is.... 
- 
						....voltak gyenge pontjai a csomagtérajtó aljának. 
- 
						....és ilyen lett. 
- 
						Közben Csikó mester sem tétlenkedett, nekiugrott a motornak és váltónak. 
- 
						Elvittük a karosszériát és az alvázat a homokfúvásra. (december eleje) 
- 
						A motorblokkal lesz meló, de nem reménytelen. Legalább teljesen eredeti, a kezdetek óta ebben a karosszériában van. 
- 
						Feltárjuk a múltját is.... 
- 
						Alapméretű dugók, ezt a blokkot még nem fúrták, az tuti! 
- 
						General Motors négycsavaros, 350 cu in V8 light truck blokk '77-ből. 
 
 
 A benne lévő olajsár is kb. erre az időre datálható.... :)
- 
						Itt már a gépműhelyben dolgoznak rajta. 
- 
						A 0.30-ra fúrás után, épp most hónolják. 
 (kémfotók)
- 
						Főtengelyköszörülés.... 
 (kémfotók)
- 
						Megérkezett az alkatrész csomag első turnusa a motorhoz és a váltóhoz. 
- 
						
- 
						Köszönjük a gépműhely remek munkáját, elég beszédes a blokk.... 
- 
						
- 
						
- 
						A hengerfej maradt a gyári, de síkba lett húzva és a szelepek is be lettek csiszolva. 
- 
						
- 
						A képen ugyan nem látszik, de Edelbrock 7102 - Edelbrock Performer RPM Cam and Lifter szett került bele. 
- 
						
- 
						
- 
						
- 
						
- 
						Íme, a végeredmény! 
- 
						Ez esetben is, köszönjük az értékes munkát Csikó mesternek! :) 
- 
						Elkészült a homokfúvás második fejezete.... (január vége) 
 Az alváz még maradt.... :(
- 
						Közben ellátogattunk Szerviznorbihoz, Füzesabonyba és vásároltunk műszerfalat, felniket, hátsó ülést, terepváltó-takarót, elektromos ablak szettet, Chevrolet feliratot, még pár apróságot a Blazer-hez és néhány hasznos tanácsot is kaptunk. 
 Köszönjük a korrekt üzletet! :)
- 
						Nem volt sok gond a bódéval, szinte csak igazítani kellett rajta. 
- 
						A régi műszerfal már szét volt metélve, így a frissen beszerzettet már csak installálni kellett. 
- 
						Nem készült el a homokfúvás harmadik fejezete.... (február közepe) 
 Átszállítottuk Kiskunlacházára....
 
- 
						Másnap már minden készen volt, kompletten tudunk menni a fényezésre. 












































Hozzászólások
Szevasztok EK Autó!
Sokszor beugrottam már a Blazer garázsába.Ez igen!
Régen volt már hogy nagy küzdés árán( az első trailerre nem fért fel ) hazahoztam a Németektől.
Sajnos nekem nagy falat lett volna a felújítás. Örültem hogy elvittétek, vehettem még Jeepet az árán.
Örülök,hogy újra az úton van.Szerintem a legszebb amit eddig láttam.
Jó látni az igényes munkátokat.A szín is telitalálat.
Sok sikert és sok pénzes vevőt kívánok!
Az előző tulaj: Puskás István