Közben szállingóznak hazafelé az új alkatrészek.
Elsőként a Ruby Red cut pile szőnyeg és a gyári középkonzol teljes műszerezettséggel. (nem volt olcsó....)

1969 Chevrolet Camaro 383 SS
03
-
-
-
-
-
Miközben a karosszéria a lakatos mesternél szépül, a félalváz is "épül".
-
Homokfúvás után, festés és szilentcsere előtt.
-
-
-
Dolgozunk a lehető legjobb anyaggal.
-
Megfelelő védelmet kap az elkövetkezendő 30 évre....
-
-
-
Kislángon ismét csoda történt, időközben elkészült a karosszériamunka java része. A végeredmény magáért beszél, de néhány ilyen volt-ilyen lett képpel bemutatjuk.
-
Ilyen volt....
-
Ilyen lett....
-
Ilyen volt....
-
Ilyen lett....
-
Ilyen volt....
-
Ilyen lett....
-
Ilyen volt....
-
Ilyen lett....
-
Ilyen volt....
-
Ilyen lett....
-
Az SS/RS felszereltségben külön tolatólámpa is elérhető volt '69-ben.
-
Ez nagyon régóta tetszett nekem, ezért kihagyhatatlan....a karosszériásnak ez csak ujjgyakorlat volt. :)
-
Az ajtók is megszépültek, tökéletesen futnak a vonalak és élek.
-
-
-
A köténylemez jobb és bal fele is kapott némi törődést, no meg új szögletes lemezanyákat.
-
-
-
The Ecstasy of Gold!
-
-
Minden egyben, indulhat az összeszerelés!
-
-
-
Hamarosan újra találkozik a karosszériával. :)
-
A doblemezek is kaptak egy kis törődést - mint az új!
-
Futnak az élek.
-
Legendák fürdőznek a kora nyári napfényben....
-
Indulunk Székesfehérvárra, a fényezésre.
-
Ez esetben is köszönjük Takács Attilának az értékes munkát!
-
A X11 jelölés jelenthet sok variációt, de valószínűsíti, hogy valaha SS350-ként látta meg a napvilágot az autó. :)
-
Nálunk biztosan SS350-ként fog kigördülni a gyártósorról. :)
-
Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!