Nemhiába vártuk, megjött a tavasz!
Télen ugye volt időnk fantáziálni a Trans Am jövőjéről, így mire márciust lapoztunk a naptárban, már végleg el is határoztuk, hogy ez az autó sem marad ki a jóból....
Belekezdünk a restaurálásába....no meg az átalakításába!
(hogy ez pontosan mit is jelent, az legyen a jövő titka)

1979 Pontiac Trans Am BRE
03
-
-
Jött egy garnitúra felni, nagyon megtetszett, aztán Sátor el is vitte - majd újra nálunk kötött ki. Most a miénk.
YearOne 17”x9” Snowflake Bandit Edition -
-
Az első lépések....innen már nincs visszaút.
-
Szerencsénkre könnyen hagyta magát szétszerelni.
-
Bár a parkolóhelye a régi, de mégsem úgy áll, mint régen.... :)
-
Kivettük és lepasszoltuk a régi, megfáradt motorblokkot a váltóval együtt.
-
Helyette vettük ezt a kinézetre szinte hasonló rakás vasat, de a a kép csalóka - több rejtőzik benne! :)
-
Ez egy valódi Olds 455 cu in blokköntvény.
F '68 - '72 455 396021 -
Közben felújítjuk a félalvázat is.
Nem volt vészes állapotban, de az elmúlt 33 év pora látszott már rajta. -
Nem volt elrohadva a zárhíd sem.
-
-
40 évre előrelátóan lekezeltük a félalvázat.
-
Galvanizáltattuk a csavarokat is, hogy olyan legyen, mint az új....
-
Újra összeáll az alváz - természetesen mindene új lett!
-
-
A karosszériát javítottuk időközben és a bejáratott helyen fényeztettük. Rengeteget csúszott a munka, bár nem volt vészes a kaszni, szinte csak igazítani kellett egyenletlen felületeket és egy korrodált részt cserélni.
A fényezés befejezése is váratott magára, ráadásul a munka minősége sem találkozott az elképzeléseinkkel. A NAAF-ra érkezve láttuk az autót először a friss fényével, amikor is eldöntöttük, ez így nem maradhat. A műhelybe visszaszállítottuk az autót, s onnan kezdtük előről a teljes metódust - új fényezőkkel. -
A hirtelen keletkezett és végtelen bánatunkban legalább vettünk egy '77-78-as első lökhárítót, hogy közelebb kerüljünk a tervezett formájához.
-
foly.köv.
EK Auto Team
Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!