1994 Chevrolet Silverado K1500 Extended Cab Short bed

alváz és a hajtáslánc

  • Felteszek ide pár képet a felújításról és újáépítésről, de mivel hogy nagyon sok kép készült a folyamatok során ezért nem fér ide mind. Szóval ha valakit érdekel és kedvet kapott, pár száz fényképet megnézni egy teljes újáépítésről, akkor az kérem küldjön üzenetet egy e-mail címmel. Ezután tudok hozzáférést biztosítani a webalbumhoz, ahová az összes kép fel van töltve.
    Emellett ha valaki jobban szereti a facebook-os lehetőséget, ott is létre van hozva egy csoport, ahol nyomon lehet követni a teherautó építését (V8 Diesel a Traktor a csoport neve), a csoportba bárki kérheti a felvételét.

  • első differenciálmű felújítás

  • hátsó differenciálmű felújítás
    Annyira rossz állapotban volt a hátsó difi, hogy az öntvényen kívül nem is maradt más belőle, mivel a féltengelyek annyira megvoltak kopva, hogy cserélni kellett őket.
    A fogaskerékpár összerohadt az olajba jutott víztől és a sok állástól, ezeket is cserélni kellett.
    A gyári önzáró differenciálmű már sajnos nem működött megfelelően és ezért fel kellett volna újítani, viszont a fordulatszám függő önzárás helyett valami job megoldást szerettem volna.
    Ezért egy levegősen zárható ARB differenciálművet kapott a hátsó híd.

  • csapágyak beállítása, hézagolás

  • ARB difivel hézagolás, beállítás

  • összeállított hátsó híd

  • az alváz homokszórás és némi javítás után (fülke tartóbakjainál némi anyagpótlás volt szükséges) tüzihorganyoztatva lett

  • első difi a helyén

  • első futómű összeszerelve

  • motor a helyén, 6.5 TD teljesen felújítva egy-két módosítással...

  • váltó a helyén, 4L80E felújítva (+ transgo HD2)

  • osztómű és első futómű torziós rugói is a helyükön

  • féknyergek felújítva és felszerelve

  • hátsó híd a helyén, hátsó fékek felújítva, amit szükséges volt azt újra cserélve

  • turbo teljesen felújítva

  • ez még a gyári turbo egyelőre, aztán majd meglátjuk, idővel kell-e nagyobb nyomás...

  • kormánymű felújítva

  • kormánymű a helyén, és kormánymű lengéscsillapító is beszerelve mint a z71-es offroad felszereltségnél

  • felkerültek a kerekek, az első futómű teljesen kész állapotba került

  • hátsó futómű is teljes lett, kerekek a helyükön, pótkerék daru felújítva és a pótkerék is a helyén, üzemanyagtartály fejúlítva és a helyén, kardánytengelyek a helyükön így a hajtáslánc is teljes újra

  • homlokfal is a helyén, hűtők felszerelve, bekötve

Hozzászólások

  1. Tony  - 2014. november 26. 12:15

    Nem semmi mennyire bele merültél. Kitartást hozzá, rohadt alapos vagy!

  2. arila84  - 2014. november 26. 12:40

    Köszi szépen az elismerést, már nincs sok hátra! :)

  3. chevy silverado  - 2017. szeptember 27. 13:02

    Szia !
    Elkészült már ?

    Gábor

  4. arila84  - 2017. szeptember 27. 19:34

    Igen, május óta újra szolgálatban van a gép! :)


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére