Felteszek ide pár képet a felújításról és újáépítésről, de mivel hogy nagyon sok kép készült a folyamatok során ezért nem fér ide mind. Szóval ha valakit érdekel és kedvet kapott, pár száz fényképet megnézni egy teljes újáépítésről, akkor az kérem küldjön üzenetet egy e-mail címmel. Ezután tudok hozzáférést biztosítani a webalbumhoz, ahová az összes kép fel van töltve.
Emellett ha valaki jobban szereti a facebook-os lehetőséget, ott is létre van hozva egy csoport, ahol nyomon lehet követni a teherautó építését (V8 Diesel a Traktor a csoport neve), a csoportba bárki kérheti a felvételét.

1994 Chevrolet Silverado K1500 Extended Cab Short bed
alváz és a hajtáslánc
-
-
első differenciálmű felújítás
-
-
hátsó differenciálmű felújítás
Annyira rossz állapotban volt a hátsó difi, hogy az öntvényen kívül nem is maradt más belőle, mivel a féltengelyek annyira megvoltak kopva, hogy cserélni kellett őket.
A fogaskerékpár összerohadt az olajba jutott víztől és a sok állástól, ezeket is cserélni kellett.
A gyári önzáró differenciálmű már sajnos nem működött megfelelően és ezért fel kellett volna újítani, viszont a fordulatszám függő önzárás helyett valami job megoldást szerettem volna.
Ezért egy levegősen zárható ARB differenciálművet kapott a hátsó híd. -
-
csapágyak beállítása, hézagolás
-
ARB difivel hézagolás, beállítás
-
összeállított hátsó híd
-
az alváz homokszórás és némi javítás után (fülke tartóbakjainál némi anyagpótlás volt szükséges) tüzihorganyoztatva lett
-
első difi a helyén
-
első futómű összeszerelve
-
motor a helyén, 6.5 TD teljesen felújítva egy-két módosítással...
-
váltó a helyén, 4L80E felújítva (+ transgo HD2)
-
osztómű és első futómű torziós rugói is a helyükön
-
féknyergek felújítva és felszerelve
-
hátsó híd a helyén, hátsó fékek felújítva, amit szükséges volt azt újra cserélve
-
turbo teljesen felújítva
-
ez még a gyári turbo egyelőre, aztán majd meglátjuk, idővel kell-e nagyobb nyomás...
-
kormánymű felújítva
-
kormánymű a helyén, és kormánymű lengéscsillapító is beszerelve mint a z71-es offroad felszereltségnél
-
felkerültek a kerekek, az első futómű teljesen kész állapotba került
-
hátsó futómű is teljes lett, kerekek a helyükön, pótkerék daru felújítva és a pótkerék is a helyén, üzemanyagtartály fejúlítva és a helyén, kardánytengelyek a helyükön így a hajtáslánc is teljes újra
-
homlokfal is a helyén, hűtők felszerelve, bekötve
Hozzászólások
Nem semmi mennyire bele merültél. Kitartást hozzá, rohadt alapos vagy!
Köszi szépen az elismerést, már nincs sok hátra! :)
Szia !
Elkészült már ?
Gábor
Igen, május óta újra szolgálatban van a gép! :)