1989 Ford Thunderbird Base

  • Holnap reggel
    2014.06.18.
    eredet vizsga

    Sikeres volt és bámészkodókkal teli :)

  • Végre egy jó dolog!
    Fullosak a fékpofák és vadonás újak a munkahengerek csak az állás nyomai vannak rajta.

  • Ezeket is nemrégiben cserélhették!

  • Hiába fullos a fék hátul, sajnos a fékcsöveket megette a rozsda :(

  • Végre! :)

    Fékcsövek bent, új AC pumpa bent és friss műszaki :)
    Az amúgy hibátlan szélvédő bal fönt beázott mert az FBS nem állta de föltakarítva és újraragasztva.
    Még vannak hibák de a neheze már megvan!

    Köv. héten villanyász(pl: fék nyomásra kikapcsol a rádió) és őszig szünet de aztán irány a lakatosasztal :)

    Fantasztikusan megy és csodásan vált.

  • Hűsölés a diófák árnyékában.

  • Végre sikerült a szegedi rakparton egy kicsit pár taggal összeröffenni, és nem utolsó sorban Flame kicsit fiatalabb T-Birdje mellett villogni :)

  • Kicsit kilóg a sorból a cabrio stratus de üsse kő :)

  • Csodás!!!!
    Vendégségben voltunk és gyorsan be akartam állni egy féltető alá mert jött a jégeső és a nagy kapkodásban nekiment a kerti kút a lökösnek :(

  • Ha az európaiak meghalnak dolgozik az amerikai :)
    Nem sok ilyen lesz

  • Munka után jár a bérezés :)

  • Örömében ki is akadt :)

  • Ez még a vénasszonyok nyarán készült talán okt. elején (2014)

  • És olajkút is dukál :D

  • Elindult a tavasz és a szépítkezés :)
    Lesz vele meló!

  • Itt régen volt egy koccocska amit nem húztak ki rendesen

  • Lyukacska

  • Küszöbök kivág

  • Beépített talpszellőztető rendszer!

  • Kijavítva!

  • A küszöb és az ívvég is készülget! (szalaglemez már a helyén!)

  • Játékos kárpittisztítás! :)

  • Elkészült az új pótkerék fedlap (fullban sikerült vennem ugyanilyen kárpitot)
    Már a gyári matricákat is sikerült lementeni, a kárpit tűzve van nem pedig ragasztva!

  • A hátsó ülés háttámlájának hátulját is behúztuk, hogy egységes legyen a csomagtér ha valaki belenéz. A csomagtérkárpitot is újra tépő záraztuk és regeneráltuk a hő és hangszigetelőket.

  • Az első lökös csiszolása közben rábukkantam erre :) Nem gondoltam volna, hogy ide is beütik.

  • Mindent fullra javítunk (a Ford logo és az alvázszám miatt), nem cserélünk után gyártott szutyokra semmit

  • Ez annyira tetszik már :)

  • Messze még a vége :(

  • Még remake előtt egy talis kép. A képen nem látszik de teljesen ganés volt a drága!

  • Egy szép kezelt tankocska a maga 72 literecskéjével.

  • Nemsokára ezek is csillognak majd!

  • Már látszódik valami eredmény is.

  • Ez ütős kép lett.

  • Még kb. 3 hét és újra ez tárul elém :)

  • Festődnek a műanyagok és a kéderek is lekezelve :)

    A fentebb látott olajkutat bontják (2015.04.22.)

  • Képzeljétek el lehomokozva és selyem feketére festve és összehozva a következő kép tartalmával. (Csavarszakadás alap)

    Felfüggesztő pogácsa + szilent nem érhető el ezért gyártatni kell (kettő kellene de akkor már mind a 4 új lesz)

  • Mint az új :)

  • Már ezüstben úszik az alja is :)

  • Üzemanyagcsövek is a helyükön föltakarítva/rozsdamarózva/átalakítózva és feketében!

  • Hátsó futómű szilent belseje kiszakadt :(

  • A közel 30 év következtében az átmenővel összeforrtak.
    Csak gyáriban elérhető és 133 dolcsi volna ha lenne :(

    Ha jól megy minden akkor már a héten kész a két versenyszilent csak 100 as hengert nem igazán tart senki.

  • Ez toppon van!
    Csak ajánlani tudom a srácot (dingiforg)

  • Egy aprócska kardántengely

  • Viharmadár csoportosulás :)

  • Gumik az erkélyen (mosás és ápolás után)

  • Felnik, festés és lakkozás után.

  • Összepattintva (természetesen szerelhető króm szeleppel)

  • Homokozva, alapozva

  • Festve, rugók alap selyemre, hogy ne pattogjon le.

  • A 8.8 jobb volna mert akkor 70 lóval erősebb lenne de sebaj nem állatkodás a cél.
    Szimmeringek és tömítés cserélve és valami nagyon fain német kulimásszal kezelve :)

  • Végre a helyén

  • Hát nem csodálatos ?????????????????

  • Kééééééééééééééééééééééész :)

  • 2015.aug.20. nagytakarítás

  • Pótkerék felfújva, cseréhez szükséges kellékek bent :)

  • T - model - T - Bird

  • Csak, mert nekem tetszik!

Hozzászólások

  1. Darius  - 2014. augusztus 30. 20:05

    Köszi

  2. gokrisz  - 2015. április 9. 12:46

    Kedves tulaj: az autóról lenne kérdésem telefonon! Megadnád a számod privátban, felhívnálak. Köszönöm. Krisztián


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére