2012 Október
Végül is az elképzelés, miszerint nem nyúlok hozzá, megdőlni látszik....
Köszi HEB !
(Bővebben majd az operáció után )

1999 Chevrolet 150 K2500 4x4 - Swatopluk
Motorcsere
-
-
Itt "ugrik ki" az 5.7-es blokk, hogy aztán átadja a helyét az újnak. Az új motor egy custom LQ4-es lesz, CNC Patriot hengerfejjel, olyan 350+ Le teljesítménnyel.
-
A motortér. Itt még rozsdásan, lelakva ...
-
...itt már rozsdátlanítva, kitakarítva, lekenve, alvázésüregvédőzve.
-
LQ4 belerakva
-
Klíma, és generátor a helyén
-
Elektromos ventillátor a helyén, motor és váltóólaj bekötve a hűtőbe.
-
Az üzemanyagellátás csövei gyári LS1 fémszövetes gyorscsatlakozós csövekkel készültek
-
Mechanikusan kész. Már csak az elektromos rendszer átépitése és a beüzemelés van hátra.
-
Wiring harness vagy mi. :)
-
2012 November
A bejáratás első 1000 Km-én túl vagyunk. Az autó disznó. Erős, nyomatékos, ugrik mint egy (3 tonnás) nyúl. Pár dolog volt még vele, amik most az 1000 km-es szervizen javítva lett. Névszerint:
-2 kopogásérzékelő nem annyira volt jó, cserélve lett
-Klíma beüzemelése
-A legfontosabb: Üzemenyagszint jelző életre keltése ennek nagyon örülök.
-Koptatós olaj le lett cserélve, és a computer véglegesre lett programozva. -
Ha már a szívóteknőt le kellet szedni a kopogásérzékelő cseréje miatt, nem is lett visszarakva. Egy ilyen lett helyette, aminek a törzskönyvezett neve : F.A.S.T. LSXRT 102mm Intake Manifold . Ez adott a motornak még egy kevés teljesítményt, nyomatékot, és jobb gázreakciót.
-
-Gyári szívóteknőd van ?
-Áhh, F.A.S.T :) -
Ezt a kis szépséget úgy hívják, hogy Circle D 258mm Pro II 4L80E Billet Torque Converter. 3000 rpm stall-ja van. Egy visszautasíthatatlan ajánlat keretében került beépítésre. Ez azért kell, hogy lehessen a kocsival rohadtat menni :)
-
A névadó ...
(Ez egy alacsonyabb bátyám volt.. )
Anyám tyúk, avagy az ember tragédia. Boborján az iker.
(Youtube-on fenn van)
Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!