1999 Chevrolet 150 K2500 4x4 - Swatopluk

Motorcsere

  • 2012 Október

    Végül is az elképzelés, miszerint nem nyúlok hozzá, megdőlni látszik....

    Köszi HEB !

    (Bővebben majd az operáció után )

  • Itt "ugrik ki" az 5.7-es blokk, hogy aztán átadja a helyét az újnak. Az új motor egy custom LQ4-es lesz, CNC Patriot hengerfejjel, olyan 350+ Le teljesítménnyel.

  • A motortér. Itt még rozsdásan, lelakva ...

  • ...itt már rozsdátlanítva, kitakarítva, lekenve, alvázésüregvédőzve.

  • LQ4 belerakva

  • Klíma, és generátor a helyén

  • Elektromos ventillátor a helyén, motor és váltóólaj bekötve a hűtőbe.

  • Az üzemanyagellátás csövei gyári LS1 fémszövetes gyorscsatlakozós csövekkel készültek

  • Mechanikusan kész. Már csak az elektromos rendszer átépitése és a beüzemelés van hátra.

  • Wiring harness vagy mi. :)

  • 2012 November

    A bejáratás első 1000 Km-én túl vagyunk. Az autó disznó. Erős, nyomatékos, ugrik mint egy (3 tonnás) nyúl. Pár dolog volt még vele, amik most az 1000 km-es szervizen javítva lett. Névszerint:

    -2 kopogásérzékelő nem annyira volt jó, cserélve lett
    -Klíma beüzemelése
    -A legfontosabb: Üzemenyagszint jelző életre keltése ennek nagyon örülök.
    -Koptatós olaj le lett cserélve, és a computer véglegesre lett programozva.

  • Ha már a szívóteknőt le kellet szedni a kopogásérzékelő cseréje miatt, nem is lett visszarakva. Egy ilyen lett helyette, aminek a törzskönyvezett neve : F.A.S.T. LSXRT 102mm Intake Manifold . Ez adott a motornak még egy kevés teljesítményt, nyomatékot, és jobb gázreakciót.

  • -Gyári szívóteknőd van ?
    -Áhh, F.A.S.T :)

  • Ezt a kis szépséget úgy hívják, hogy Circle D 258mm Pro II 4L80E Billet Torque Converter. 3000 rpm stall-ja van. Egy visszautasíthatatlan ajánlat keretében került beépítésre. Ez azért kell, hogy lehessen a kocsival rohadtat menni :)

  • A névadó ...
    (Ez egy alacsonyabb bátyám volt.. )
    Anyám tyúk, avagy az ember tragédia. Boborján az iker.
    (Youtube-on fenn van)

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére