Alul volt mit rendbe tenni, de csak felületi rozsdát találtunk.
2009 elején ment OT minősítőre majd műszakira, előtte felkészítették az eladók, olajcsere, ékszíjak, alvázvédelem, stb.

1973 Buick Riviera
Szervizkönyv
-
-
A szerelő csapat, balról jobbra:
Öreg Fater, Zoli, Oszi Gabi.
Köszönöm. -
A Diffi halkan, de búg, látva mi volt benne nem is csoda.
-
Tisztítás, friss olaj, adalékkal javított a helyzeten, a leírás szerint 1000 km után fejti ki hatását és csökkenhet a zaj.
-
A megújult pumpa, tisztítás és festés után.
-
Vezérműház, vízpumpa és ékszíjtárcsa is a helyére került a fém szívósor tömítéssel együtt.
-
Az olajteknők és az alsó borítóelemek Buick piros színt kaptak a szelepfedelekkel egyetemben.
A motorra visszaszerelt alkatrészek fekete színűek lettek. -
Az első találkozó Ajkán. Állapot felmérés a résztvevőkkel.
-
Az első meghibásodás: kormányszervó elfáradt.
A tartószerkezetek le lettek tisztítva és rozsdamentesítve.
Közben a szervó is generálozva lett. -
A motorblokk fogadórésze is megújult, festés után visszakerültek a szervó tartóelemei.
A Prevent hőre keményedő festékét használtam. -
Összeszerelés, olajvezetékek cseréje és friss olaj betöltése után ismét szépen működik.
-
A 15. Dunaújvárosi talin megviccelt az önindító. Már egy ideje rendetlenkedett, ezért volt egy vadi új/felújított a csomagtartóban. Többen nem hitték el, hogy csere lesz.
Ezt szereltük le, több helyen a ház elrepedt/tört, -
és az újat be a helyére.
-
Köszönet a Jeepzoli testvéreknek a teammunkáért.
-
A sok parkolás következtében a hidrótőkék hangosak voltak, sokadik olajcsere után is nagyon szutykos volt a leengedett főzelék.
Várhatóan a vezérmű tengely és a fogaskerekek a lánccal is erősen megkoptak.
Első lépésként az Atlantic Motors-tól megvettük az alkatrészeket:
Vezérmű tengely-, lánc és fogaskerekek
Hidrótőkék
Alsó, felső fedéltömítések, motorolaj és váltóolaj szűrők -
Üzemanyag szűrő
Vízpumpa
Néhány gumicső
Az említett alkatrészekhez tömítések
Szívósor tömítés
Tömítő paszta
Hűtőfolyadék 20L
Motorolaj
Majd begurultunk Oszi Gabihoz a műhelyébe. -
Mellettünk állt egy '71-es évjáratú tesó is.
-
A diagnózis beigazolódott. Vezérmű tengely bütykök és hidrótőke felületek erősen kopottak.
A motor nem volt megbontva, főtengely, csapágyak, dugattyúk rendben, minden eredeti minimális kopással, logásmentesek.
Olajpumpa rendben, olajsár eltávolítása után külső belső tisztítás, majd elindult az összeszerelés.
Itt már a vezérműtengely, fogaskerekek lánccal, hidrótőke, stb. már beépítve.
Hozzászólások
Hello, van egy meglepetésem : majdnem ugyanolyan autónk van:-)! 73as, barna rivi, fehér vynil tetővel, OTs rendszámmal. De komolyan, itt tudod megnézni : http://www.cardomain.com/ride/2615595
Úgy tudtam meg, hogy vki szólt, h kefényképezte az autómat most Komáromban. Na, mivel én akkor egész máshol voltam, az autó meg a garázsban, így hamar kiderült, hogy ketten vagyunk...
Írj ide egy emailt : attila.kerti@yahoo.com , esetleg fussunk össze! Üdv:Attila
Szerintem is az 50-es évek Buickjai a legeltaláltabbak, de nagyon szép autód van!
Szerintem a Buick Riviera típusai függetlenül évjárattól,mind gyönyörűek!Nagyon szép a verdád Mr Buickbandi!Remélem a legközelebbi akciónkon élőben láthatom vasadat!
Szia Bandi!
Meseszép a hajód, odáig vagyok a hangjától!
Jó volt hallgatni a visszaúton. Sok örömet hozzá :)