Ez a Caprice Turbo-Hydramatic 4 sebességes automata váltóval van szerelve. (THM700R4)
A váltó koncepciója (európában) egyéni, legalább annyira szokatlan, mint a motoré. Leginkább a motorral együtt vizsgálva érthető meg.
A négy fokozatból az autó kb. a második fokozatban éri el a végsebességét. Hogy ez az adat odaát mennyire lényegtelen, az kiderül abból: a gyártó meg sem adja a Vmax-ot. Egyébként kb. 195km/h. A váltónak nincs olyan fokozata, ami ténylegesen a csúcssebesség elérésére lenne hangolva. (kicsivel a kettes fölött lenne) Ez európában elképzelhetetlen, pedig itt is ugyanolyan szükségtelen, mint a tengeren túlon. Ki szokott az autópályán csúcssebességgel száguldozni? Elenyésző kisebbség - akik idővel idővel elenyésznek. 8-)
Hozzászólások
hello,
tennél fel képet is? Jó lenne megismerkedni ezzel a Lepénnyel is :)
üdv
LepényBalázs
1992 Caprice Wagon
Welcome on board, Trombitás Péter :) Alakul a Lepényes csapat! Jó volt látni tegnap személyesen is a Vasat, a kárpit színe tényleg sokkal szebb a képen levőknél! És szép munka, grat a Bara műhelynek.
NICE!
szép lett a kárpit!
Szia! Mennyi lett a fogyasztás a cserék után?
Üdv
Z
12,6 vegyesben, egy tankkal mérve. Kb. 1/3-ad város, 2/3-ad országút, krúzolva.
Persze a városi menet könnyen feltolja, ezzel tisztában vagyok.
Üdv:Tr
Akkor én is büszkén felvállalom a LepényKombi fogyasztását :) Az általad irt országúti krúzolás 10,1 liter/100 km-t, autópálya tempomatos 120-nél pedig 12,5 liter/100 km-t adott ki. Mindezt úgy, hogy a kombi 290 kg-mal nehezebb, mint a sedan!
Tetszik a motor-váltós posztod, Péter :) Meg az autód is, a fene a jódógodat :) Én meg krúzolhatok a 3.4 V6-tal... ami vicces módon városban többet eszik, mint ez a 305 TBI :(