Végre megtörtént az, amire 2011.11.11.-óta várok! Újra van egy V8-as társam! Minden nap néztem a hirdetéseket, ha volt pénzem, autó nem volt, amikor autó volt, pénzem nem volt! Most végre minden összejött, bár nem ment könnyen, mert már lejárt a hirdetés, és lekerült a hahu-ról! (Milyen szerencse, hogy elmentettem az adatokat!!!!) E-mail-ben kaptam egy pár képet. Elsőre húúúúú!! Aztán jobban megnéztem és látszott, hogy azért van vele tennivaló! Ezeket kaptam:

2000 Chevrolet Tahoe
Tahoe
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Menet közben sokat beszélgettem Patent Laci barátommal, akitől nagyon sok hasznos tanácsot kaptam, ezekért is külön köszönet!!
Hosszas egyeztetés után, végre eljött 2014.02.21. péntek, amikor Attila barátommal lementünk Tiszakécskére, megnézni a "kis" Tahoe-t. Amikor megláttam, egy lépést hátráltam. Az, hogy koszos, enyhe kifejezés!! Iszonyatos volt! Bal hátsó sárvédőn horpadás, motortér olajos, gondozatlan. A belseje finoman fogalmazva is borzalmas! "Na innen szép nyerni!"-gondoltam. Beindít, szépen, egyenletesen jár a nyolc henger. Motorháztető lecsuk, Chevy embléma a hűtőrácsról leesik! Rossz előjel 1. Próbakör indul, szépen megyünk a földúton, semmi gond. Végre aszfalt út, minden rendben. Fék, kormány, kerekek, mind csak közepes, törődést igényel! Na nézzük, nagy gáz, váltó jó, DE az autó ledadog!!!! Neeeeeee, rossz előjel 2.!! Tulaj: -A fene, a szűrő! Lépésben vissza. Véres alku következett, ezt nem részletezem, maradjunk annyiban, hogy az eredetileg hirdetett ár fele környékén tudtam megvenni (köszi Öcskös)!!!
91730 km-el az órában indultunk a kútra, tele a tank, kerekek felfújva, irány Budapest! Végig esett, de jó, az ablaktörlők sem érnek semmit! Az indulásnál megbeszéltük, hogy vigyázni fogok rá, rendbe rakom, meg kap mindent, cserébe jól viselkedik, nem áll meg, és rendben haza visz. Remekül viselkedett, semmi gond nem volt. A korábbi "dadogást" orvosoltuk 90 liter benzinnel. A váltó is nagyon szépen tette a dolgát.
Az előéletéről annyit, hogy új korától kezdve az USA követségen dolgozott. Feladata: tavasszal a csónakot lehúzta az Adriára, ősszel vissza húzta Pestre. Rendesen szervizelték (vezetett szervizkönyv). 2011-ben került az előző tulajhoz, aki az új akksin kívül nem költött rá semmit!!!
Folyt köv..... -
-
-
-
-
-
Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!