Érdekes módon jutott hozzánk az autó. Családi okok miatt 6 személyes autót kerestem, és ezt is kidobta a kereső.
Őszintén autóőrült lennék, de nekem nem ér annyit egy szokásos álomautó, amennyibe kerül. (Motorból sokkal olcsóbban ki lehet hozni nagyobb élményt, de az egy másik történet.) Szóval ez a Caprice, a várható felújítási költségekkel együtt is belefért a büdzsébe. Röviden: némi számolgatás és gondolkodás után megvettük.
Persze ne áltassuk magunkat, ez az autó nem egy Suzuki vagy VW praktikumáról szól.
A lényeg, az autó üzembiztos, megy, gurul, használható. Nálam táposcsirke oldtimer szóba sem jöhet, ha utazni szeretnék, akkor induljon be, és ne kelljen gázlámpával melegíteni a karter alját...
Hozzászólások
hello,
tennél fel képet is? Jó lenne megismerkedni ezzel a Lepénnyel is :)
üdv
LepényBalázs
1992 Caprice Wagon
Welcome on board, Trombitás Péter :) Alakul a Lepényes csapat! Jó volt látni tegnap személyesen is a Vasat, a kárpit színe tényleg sokkal szebb a képen levőknél! És szép munka, grat a Bara műhelynek.
NICE!
szép lett a kárpit!
Szia! Mennyi lett a fogyasztás a cserék után?
Üdv
Z
12,6 vegyesben, egy tankkal mérve. Kb. 1/3-ad város, 2/3-ad országút, krúzolva.
Persze a városi menet könnyen feltolja, ezzel tisztában vagyok.
Üdv:Tr
Akkor én is büszkén felvállalom a LepényKombi fogyasztását :) Az általad irt országúti krúzolás 10,1 liter/100 km-t, autópálya tempomatos 120-nél pedig 12,5 liter/100 km-t adott ki. Mindezt úgy, hogy a kombi 290 kg-mal nehezebb, mint a sedan!
Tetszik a motor-váltós posztod, Péter :) Meg az autód is, a fene a jódógodat :) Én meg krúzolhatok a 3.4 V6-tal... ami vicces módon városban többet eszik, mint ez a 305 TBI :(