1999 Chevrolet 150 K2500 4x4 - Swatopluk

150

  • 2012 Június

    Hát ő az. 98-as 2500-as Subi. Kapcsolatunk egyelőre nem túl mély. Beálltam vele a kertbe. :)

  • 2012 Augusztus

    Az elmúlt hónapban kb. 1000 Km-t mentem vele. Egy ismert hibája volt, a klíma, ami azóta javítva lett. Kompresszor csapágy és tömítés csere, valamint klímacső csere megoldotta a problémát, azóta olyan mint a fagyasztószekrény. Alaposan körbe is nyaltam a kocsit azóta, természetesen van mire költeni a pénzt, (gumik, első diffi szimmering, alvázvédelem, néhány izzó, néhány törött/repedt műanyag), de semmi sem létfontosságú. Amúgy szépen teszi a dolgát, irtózatosan masszív brutál dög :) És hogy mennyi kedves ember van Pesten ! Mindenhol előre engednek, elsőbbséget adnak, nem dudálnak, nem mutogatnak :))

  • Eldöntöttem, hogy a szükséges dolgokon kívül egyelőre nem költök az autóra. Előbb bizonyítson a drága ;) Viszont amit meg kellett lépnem, hogy az eléggé lestrapált (ámde dögösen kinéző) terepgumikat lecseréljem. Kapott így hát 4 db vadi új BFG Long Trail 4 évszakos papucsot. Érezhetően nőtt a komfortérzet. Sokkal halkabb és jobb az úttartása. (Bár meglepő, hogy mennyire érzékeny az úthibákra a kocsi, egy-egy kisebb vájat is kikapja a kezemből a kormányt, ha nem markolom erősen.)

    A következő lépés a fogyasztás rendbetétele lesz majd ősszel. Ez az országúti 28-30 literes fogyasztás erősen borzolja a kedélyeket :)


  • Közben nézegettem a hasonszőrű járgányokat, és próbáltam kitalálni, hogy milyenre kéne átalakítani külsőleg. (a mostani festés nekem kissé túl feltünő )
    Ez pl. tetszene is. Mondjuk sötétbordóban..

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére