1988 Chrysler LeBaron

LeBaron

  • Sziasztok!

    Köszi, hogy benéztél a garázsomba!
    Ezt az autót 2012.Májusában sikerült megvennem jó áron a legjobb barátomtól ő lecserélte egy V8-ra. Most álltunk neki egy állapot felmérésnek, hogy megtudjuk mi is a helyzet. Az hittük, hogy idén a N.A.A.F.-re ki tudunk menni de sajnos
    a helyzet nem a legrózsásabb.Sajnos rossz hírek fogadtak bennünket, de így legalább jobb és tartósabb élmények maradnak bennünk az autóval kapcsolatban. Tudom nem egy V8 de nem fut belőle sok az utcákon, nekem viszont első USA autónak megfelel. Meg amúgy is egy ritka LeBaron, megérdemel még egy lehetőséget!

  • A kárpit nagyon jó állapotban van csak egy jó tisztítás kell neki!
    Ez a szín magáért beszél.

  • Úgy látszik itt hamarabb járt a Vörös ördög!
    Nagy meglepés ért minket!Gondoltuk,hogy nagy lesz de, hogy ekkora!

  • A belteret két óra alatt kikaptuk, már csak a tetőkárpit és a műszerfal van hátra.

  • Itt is megjelent a kisördög!

  • A csavarok elég nehezen adták meg magukat!
    Szerencse, hogy a flex és hidegvágó mindig megoldja!

  • Eljött a szívműtétt ideje, szerencsére a váltónak és a motornak semmi baja. A legtöbb időt a karosszériával fogjuk eltölteni.

  • Kikerült ez a korához képest modern motor.
    Ez egy 2.2 Turbó I intercooler nélküli Kb. 140Le.
    De majd ha a karosszéria kész, majd akkor következik a motor.
    Tervben van majd egy intercooler és tömítés készlet csere, meg egy kis festés és apróság.

  • Így most már jobban odaférünk a motortérhez!

  • A csomagtérrel fogjuk elkezdeni a lakatos munkát, azért itt is lesz mit csinálni!

    Köszönet legjobb barátomnak a segítségért Vpeti-nek!

  • 26.6.2012
    Neki áltunk egy kicsit csiszolgatni, ez az elemet már valaki javította.
    Lehet, hogy cserés lessz. Meg próbéljuk újra legyártani.
    A sárvédő pereme az még meg menthető hegesztéssel.

  • Eléggé el van rohadva a lengéscsillapitó konzola.
    Ez egy elég nehéz munka lesz, majd mutassa magát, hogy hogyis lenne a legjobb megoldás.

  • Maga a csomagtartó nem olyan vészes.
    Elég egyszerű formákat kel majd legyártani.

  • Az éveihez képest nagyon egészséges.
    Csak a két sarka van inkább kirahadva mint oxidálódva. :)

  • 2012.08.26
    A képen Pityu barátom látható!!!
    Nagyon nagy segítség nekem, hogy segít!!!
    Az alábakolás professzionális ( mernek alatta dolgozni :)

  • A kis sárga legyűrte!

  • Alakul!!

  • A másik jó barátom, Vpeti is nagyon sokat segít nekem!!
    Nélkülük lehet, hogy évekig tartana.
    Nagyon köszönöm nektek!!!

  • És a két napos csiszolás és drótkorongozás végeredménye!!
    De azért még lesz mit a napokban csiszolni.

  • 01.05.2014
    A küszöb egyik része kész!

  • 02.06.2014
    Halad a karosszéria munka is.

  • 08.06.2014

Hozzászólások

  1. beababa  - 2012. június 21. 19:47

    Szia Kirgiz:D
    Nagyon ügyesek vagytok,remélem jobb lesz,mint új korában.Kívánok hozzá nagyon sok kitartást és sok amcsiverdás bulit!!!!!

  2. Redbaron1  - 2012. június 21. 21:27

    Köszi szépen Beácska a jó kivánságot, bistos lehetsz benne, hogy szép lessz.

  3. vpeti  - 2012. július 4. 22:42

    Menjünk és csináljuk már,hogy mihamarabb mehessünk kruzolni:)

  4. yenko89  - 2012. augusztus 31. 21:10

    Nagyon szépen alakul a vas, kiváncsian várom a folytatást és persze a végeredeményt is!!!

  5. Redbaron1  - 2012. szeptember 3. 18:40

    Köszi szépen a jókívánságot!!
    Te vasad végeredményét is nagyon várom, és persze, hogy együtt mehesünk már valamerre csavarogni!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére