Mit is mondhatnék?!
VÉGRE MEGVAN!!! :D

1979 Chevrolet Bel Air Belly
Bel Air
-
-
Ezt a "kis" aranyost még 2010-ben néztem ki magamnak, amikor Mocorgónál volt felkínálva eladásra.
Voltam is nála megnézni, kipróbálni, nem volt kérdés hogy kell-e.
Azonban sajnos rosszul jött ki a lépés, és mire minden összeállt ahhoz hogy mehessek érte, legnagyobb bánatomra már pár napja túladott rajta, így lekéstem.
Tulajdonképpen mondhatni hogy mivel Őt nem sikerült megszerezni, ennek következtében lett az Olds, merthát azért valami mégiscsak kell! :) -
nagy és öreg vasak, de nincs is náluk szebb :)
És igen, végre 4 kockalámpa! Ez valami perverzió lehet, de majdhogynem alapkövetelmény nálam. (a kis Olds-ból is ez hiányzott a legjobban) -
Úton hazafelé, full size kombi VS játék kombi.
-
Pesti viszonyok... :P
-
Na hogy azért egy kicsit a sztorival is haladjunk, ne mindig csak képek legyenek...
Egy nap megláttam, hogy ismét eladó, azonnali pénzhajhász akciót indítottam. Dugipénzek, melóban elmaradt fizuk kivívása, stb.
Nagyjából lebeszéltük Countryboii-al a bizniszt, de még a franciaországi síelésem alatt is kontaktoltunk párszor, hogy akkor minden tuti menni fog-e, és hogy smint.
Végül február 13.-án hajnalban hazaértem a síelésből és egy hétre rá, 2011.02.20.-án éjjel hoztuk el az autót, egy kaotikus autós-pakolós nap után, aminek az Oldshoz is volt némi köze, de ezt majd bővebben ott...
Az első héten rögtön belepattintottam 2000Km-t, csak hogy összeszokjunk! :)
Szépen jött-ment tette a dolgát ahogy kell.
Aztán nagyjából 1-1,5 hét és egy leamortizált suzuki vontatása után valami kezdett ciceregni a kardán/difi irányában... -
Végül mind a 2 rész (kardán/difi) át lett nézve, és ki is lett cserélve egy kardánkereszt (vagymi) és a kardánnál az egyik csapágy (nem sok golyó maradt benne :) ) & rögzítése, ezzel túl voltunk az első nagy döccenőn.
Teltek, múltak a hetek, a kilóméterek; találkozók jöttek, mentek; a hibalista meg szépen dúzzadt.
Komáromban rendesen adtunk a gépnek mindenféle értelemben, de a felvonulás különösen megviselte...
Komárom utáni hibalista:
- a 4. hengernél kifröcsögő dízel-hajtóanyag vesztés (felvonulásos melegedés miatt valószínűleg)
- végleg helyéről ki-/leszakadt hátsó lökhárító (Bopat mégis inkább a hátsó ajtón kellett volna ugrálni a felvonuláson :P)
- anyagfáradás (rohadás) miatt jobb hátul alváz-kaszni összegyógyulás
- keresztben kettészakadt kipufogó -
Kis update. - 2011.09.13. - nem péntek
Az 5. hengernél ici-picit van valami szivárgás, de nagyon kicsi, és máshol mint az előző kanyarban, ez szerintem még tűréshatáron belüli.
Ami viszont nagyon nem jó hogy a hétvégi országjáró túra után (igaz lett taposva a gép), vasárnap hazafelé Pestre megérkezve, leparkolva kissé folyt a váltóolaj és ugyan hamar abba maradt, de utána még 1x át kellett vágnom a városon és hazaérve, kissé forrongott belül hallhatóan az olaj. Mindezt annak tulajdonítom egyenlőre hogy meg van repedve a hűtő kiegyenlítő tartály, és mivel az én hűtőrendszerem zárt körű, így valószínűleg nem tud rendesen keringeni a rendszerben a wasszer...
A héten próbálok szerezni valami pótlékot, reméljük tényleg csak ennyi a probléma, és ezzel meg fognak oldódni a bajok. Már csak azt kell kideríteni hogy az a tartály Chevy vagy Merci, avagy valami teljesen más?! :)
Voltam ma más ügy miatt egy karosszériásnál is, elvittem hát Belly-t is: az alváz távtartóra nem vállalkozott, a lökőst meg tudná csinálni, de csak "nem gyári" jelleggel, és az egész lökhárítő előrébb kerülne... még agyalok rajta hogy belemenjek-e. -
A legszomorúbb Komáromi élmény... amikor kiürül
-
És egy jól sikerült kép Komárom emlékére, Crynak hála.
-
Viszont az elmúlt 2 hétben non-stop rendelkezésemre állt céges autó, így hétfő este elvittem szerelőhöz a vasat, egyenlőre csak a motorikus problémák átnézése végett.
Kedden meg is csinálták a srácok, így szerda este meló után már ismét folyt a huligánkodás vele, ezúttal Szentendrén.
Végsősoron a 4. henger befecskendező-csöve volt elrepedve, de mivel annak a cseréje után is fröcsögött a nafta kifele belőle, jobban a körmére néztek a problémának és kiderült hogy a porlasztóházon a menet is széjjelrepedt, úgyhogy az is cserés lett.
Most ismét szépen, egyenletesen jár a kis ketyegője, úgyhogy hétvégén megyünk is BudapestV8-ra, a kasztnimunkákat pedig tovább tologtjuk amíg nem találunk egy jól, de nem aranyárért dolgozó, ráérő kasznist... -
Időközben a repedt hűtő kiegyenlítő tartályát megjavítgattuk házilag, jól sikerült azóta nincsen gond vele.
-
A nevezetes nap /2011.11.11./ előtt 1 nappal sikerült kicsit meghajlítani a gép elejét...
-
Sajnos az első maszk rácsúszott a géptetőre, így nem lehet felnyitni sem, úgyhogy a telet sok munka lévén, így szomorúan többnyire ácsorgással fogjuk tölteni...
Hozzászólások
De szerettem!â¤ï¸