2010.07.21-én eljött a nap amikor hosszú vágyakozás után, elhozhattuk ezt a 28 éves amcsi vasat. A kocsit Capt-től vettük. A kocsi állaga, jelenlegi állapota az ő szaktudását dicséri, a hajtáslánc gyakorlatilag teljes \"szívátültetés-en\" esett át. A kocsi jelenlegi gyenge pontja a hátsó híd, de hétköznapi használatnál nem jön elő.

1982 Plymouth Gran Fury
Gran Fury
-
-
A kocsi Kanadai gyártmány, de Németországból került Magyarországra így a lámpák EU szabványúak. A feeling megőrzéséért egy kapcsolóval az amerikai helyzetjelző üzemmódot életre lehet kelteni. Miután Plymouth, ezért nincs a hátsó ablakon páramentesítő fűtőszál.
-
A vas 5200mm hosszú és 1940mm széles. Magassága: 1400mm.
M-body. -
A kocsi alatt egy H-pipe kipufogó rendszer van.(Camarobit dicséri). A hangja, brutális, de valószinű, hogy \\\"Cherrybombokat\\\" is fog kapni.
-
A gyári 7 1/4-es híd kicsit alulméretezett a V8-hoz, amely helyére a jövőben egy erősebbet szeretnénk. Capt a laprugókat kicserélte és a dobfékeket is.
-
2010.08.05
Voltunk Oszinál állapotfelmérésen, így most már irhatok az autó rosszabbik oldaláról is. Összeségében az autónak nincsenek nagy hibái, motor, váltó semmi. Amiket viszont cserélni kell:
Első futómű: alsó lengőkar gömbfej 2db.(összes szilent gumi)
Előre: Féktárcsa 2db (ennél a típusnál a kerékeggyal együtt és a mi esetünkben csapággyal beleértve), fékbetét, gázos KYB lengéscsillapító.
Hátsó: Fék + fékpofa csináltatás(fékpofa vastagítás, a dobnál már a véghelyzetnél van.)
Hátsó fékmunkahenger 2db
Féltengely csapágy szimering, hengergörgős(2db).
Hátsó lengéscsillapító (gázos KYB).
Néhány gumicsővet is ki kell cserélni.
A híbák miatt sajnos nem tudunk a Furyval Komáromba menni. :( (De a Voyagerrel igen.):)
-
Nehány kép az autóba hamarosan bekerülő cuccokról. Az első féktárcsa.
-
-
Az első űlésen vannak hosszanti szakadások a varrások mentén, de nem vészesek és javíthatóak. A belső vajszínű műbőr, könnyen mosható hogyha valaki összepiszkolja. Elől elfér szűkösen 3 ember, de a kocsit nem 6 személyre titrálták ki .
-
A hátsó ülések az elsőkkel ellentétben hibátlanok.
-
Egy New-Yorki rendőrautó.
-
Hátul nincsenek biztonsági övek, se fejtámlák. Utóbbiak szükségtelenek az alacsonyabb növésűek esetében, mivel az epedarugós megoldás besüppeszti az embert és a faje a háttámla peremén nyugszik. Így a kilátás tökéletes.
-
A kilométeróra beosztása mérföldben van, de a belső körön kicsiben a km beosztás is látható (igaz szemüveggel jobban). A 205/75-ös gumikkal minimálisan kevesebbet mutat az óra (traffipaxnál gond lehet, de a valóságot legjobban a GPS tükrözi így azután hamar rááll az ember szeme a dologra).
-
All weather Kumho gumik, van rajtuk Dogdish is, aminek nagyon örültünk.:D
Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!