1982 Plymouth Gran Fury

Gran Fury

  • 2010.07.21-én eljött a nap amikor hosszú vágyakozás után, elhozhattuk ezt a 28 éves amcsi vasat. A kocsit Capt-től vettük. A kocsi állaga, jelenlegi állapota az ő szaktudását dicséri, a hajtáslánc gyakorlatilag teljes \"szívátültetés-en\" esett át. A kocsi jelenlegi gyenge pontja a hátsó híd, de hétköznapi használatnál nem jön elő.

  • A kocsi Kanadai gyártmány, de Németországból került Magyarországra így a lámpák EU szabványúak. A feeling megőrzéséért egy kapcsolóval az amerikai helyzetjelző üzemmódot életre lehet kelteni. Miután Plymouth, ezért nincs a hátsó ablakon páramentesítő fűtőszál.

  • A vas 5200mm hosszú és 1940mm széles. Magassága: 1400mm.
    M-body.

  • A kocsi alatt egy H-pipe kipufogó rendszer van.(Camarobit dicséri). A hangja, brutális, de valószinű, hogy \\\"Cherrybombokat\\\" is fog kapni.

  • A gyári 7 1/4-es híd kicsit alulméretezett a V8-hoz, amely helyére a jövőben egy erősebbet szeretnénk. Capt a laprugókat kicserélte és a dobfékeket is.

  • 2010.08.05
    Voltunk Oszinál állapotfelmérésen, így most már irhatok az autó rosszabbik oldaláról is. Összeségében az autónak nincsenek nagy hibái, motor, váltó semmi. Amiket viszont cserélni kell:
    Első futómű: alsó lengőkar gömbfej 2db.(összes szilent gumi)
    Előre: Féktárcsa 2db (ennél a típusnál a kerékeggyal együtt és a mi esetünkben csapággyal beleértve), fékbetét, gázos KYB lengéscsillapító.

    Hátsó: Fék + fékpofa csináltatás(fékpofa vastagítás, a dobnál már a véghelyzetnél van.)
    Hátsó fékmunkahenger 2db
    Féltengely csapágy szimering, hengergörgős(2db).
    Hátsó lengéscsillapító (gázos KYB).
    Néhány gumicsővet is ki kell cserélni.

    A híbák miatt sajnos nem tudunk a Furyval Komáromba menni. :( (De a Voyagerrel igen.):)


  • Nehány kép az autóba hamarosan bekerülő cuccokról. Az első féktárcsa.

  • Az első űlésen vannak hosszanti szakadások a varrások mentén, de nem vészesek és javíthatóak. A belső vajszínű műbőr, könnyen mosható hogyha valaki összepiszkolja. Elől elfér szűkösen 3 ember, de a kocsit nem 6 személyre titrálták ki .

  • A hátsó ülések az elsőkkel ellentétben hibátlanok.

  • Egy New-Yorki rendőrautó.

  • Hátul nincsenek biztonsági övek, se fejtámlák. Utóbbiak szükségtelenek az alacsonyabb növésűek esetében, mivel az epedarugós megoldás besüppeszti az embert és a faje a háttámla peremén nyugszik. Így a kilátás tökéletes.

  • A kilométeróra beosztása mérföldben van, de a belső körön kicsiben a km beosztás is látható (igaz szemüveggel jobban). A 205/75-ös gumikkal minimálisan kevesebbet mutat az óra (traffipaxnál gond lehet, de a valóságot legjobban a GPS tükrözi így azután hamar rááll az ember szeme a dologra).

  • All weather Kumho gumik, van rajtuk Dogdish is, aminek nagyon örültünk.:D

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére