Engine Masters #11: 408 - Almát a körtével?

A csapat arra keresi a választ, hogy egy egyformán épített Ford vagy Mopar 408-as stroker ad jobb számokat.
Edelbrock Performer RPM szívóteknő, Holley karburátor, de a hengerfejnél megbukik a teszt objektivitása. Mindkét motorra Edelbrock Performer RPM került, de a Ford szívócsatornája nagyobb. 171 vs. 190cc. Innentől a teszt inkább azt mutatja meg, mit jelent ez a különbség a fordulatszámtartomány egyes szakaszain.


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • lyukaskez:

    Azta Jani, lemaradtam, most látom csak mit szereztél! Gratula, vigyázz rá

A lap tetejére